• ik zoek rollen voor een liam payne story genaamt
    BEDANKT VOOR HET IN VULLEN the payne twins
    gezochte rollen:
    liam payne.
    james payne.
    liam's vriendin. (fleur123)
    james's bestie. (Thaluke)
    niall horan.
    zayn malik. (1drocker)
    louis tomlinson.
    harry styles.
    vrienden liam.
    vrienden james.AsshiexIrwin
    bestie liam.(Aidan)
    toekomstige vriendin james.
    Niall's vriendin..(1drocker)
    Eleanor calder.(fleur123)
    Perrie edwards (ashtonater)

    wat moet je invullen:
    rol:
    naam:
    leeftijd:
    geboortedatum:
    geboorteplaats:
    uiterlijk(het liefst met foto):
    karakter :
    kledingstijl:
    relatie:
    likes:
    dislikes:
    moet ik melden als ik start:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 20:57 ]

    Ik weet niet of het legaal is om een tweede rop in te vullen maar ik doe het lekker toch xD
    rol: Zayn Malik
    naam:Zain Javadd Malik
    leeftijd: 21
    geboortedatum: 12 januari 1993
    geboorteplaats: Bradford, Engeland
    uiterlijk(het liefst met foto):


    karakter : Zayn is erg verlegen. En onzeker. Dit komt door dat hij altijd gepest word. Hij word gepest doordat hij half Pakistaans is. Zayn kan ook en erg opgewekte jongen zijn, maar is dat niet echt meer. Hij heeft zelfs dagen soort hij zo depressief is dat hij tegen niemand praat, zelfs niet tegen de leraren. Op dit soort dagen is Perrie altijd bij hem en beschermt (probeert) hem tegen alles. Zayn word zelf zo erg gepest dat op even van de pijn af te zijn hij zich zelf snijd en met zn sigaret brand plekken maakt. Hij doet dit in zn boven benen.
    kledingstijl: Tanktops. Vesten. Broeken. Korte broken nooit hoger dan zn knieën.
    relatie: getrouwd met Perrie Edwards.
    likes: Perrie, Muziek, zingen.
    dislikes: pesten, Dansen.
    moet ik melden als ik start: nee


    rol: -goede- vriendin James.
    naam: Loek Isa Pardin.
    leeftijd: 19 jaar oud.
    geboortedatum: Zeventien November 1994.
    geboorteplaats: Las Vegas , VS.
    uiterlijk(het liefst met foto): Loek is een klein meisje met een lengte van 1,66 maar toch zal ze snel opvallen door haar fel geverfde haarkleur. Haar natuurlijk haarkleur is donkerbruin maar al jaren lang verft ze haar haren in verschillende felle kleuren waaronder rood, paars, blauw of oranje. Haar huidskleur is blank en in sommig licht lijkt ze zelfs wit. Toen haar moeder overleed na een lang ziektebed heeft ze een tatoeage op haar arm laten zetten, een vos. Dit was het lievelingsdier van haar moeder en is er erg trots op. Haar kledingstijl bestaat vooral uit legging met hippe printjes of simpele hemdjes met jeans en oude Vans. In haar gezicht heeft ze ook nog een neuspiercing en heeft plannen om later misschien nog een tongpiercing te laten zetten. Ook zijn er eventuele plannen voor meerdere tatoeages.
    karakter : Dit is Loek, een raadselachtig, stil meisje. Loek is nooit echt erg sociaal geweest, hierdoor zal ze eerder mensen ontwijken en wantrouwen. Doordat ze mensen ontwijkt leeft ze redelijk geïsoleerd. Maar voor haar gedrag is dan ook een reden. Loek wil geen sociale contacten aangaan omdat ze vroeger enorm is gepest, niet alleen met woorden maar ook in elkaar geslagen. Dit kwam vooral door haar felle haarkleur en kinderen dachten altijd dat ze 'emo' was. Dit was totaal niet waar maar iedereen had wel een oordeel over haar. Pas toen Loek een van de pesters in elkaar heeft geslagen was het pesten klaar en kreeg ze eindelijk wat vrienden. Toch houdt ze iedereen een beetje op afstand omdat ze mensen amper nog vertrouwd. Tegen haar echte vrienden is Loek echt een druktemaker eerste klas en kan ze je de oren van de hoofd kletsen over van alles en nog wat. Eigenlijk is ze zo trouw als een hond maar zodra je haar vertrouwen en geduld hebt beschadigd, zul je het nooit meer volledig krijgen.


    kledingstijl: Zoals aangegeven bestaat haar kledingstijl vooral uit legging met hippe printjes of simpele hemdjes met jeans en oude Vans.
    relatie: Ze is op dit moment single.
    likes: Hip-Hop, muziek luisteren, gitaar spelen, selfies maken, films kijken & skateboarden.
    dislikes: Pesten, ballet, populaire mensen, te veel make-up en sauna.
    moet ik melden als ik start: Graag.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 17:59 ]

    rol: Louis Tomlinson
    naam: Louis William Tomlinson
    Roepnaam: Louis
    Bijnaam: Boobear, The Tommo, Tommo, Lou, Tomlinson
    leeftijd: 22
    geboortedatum: 24-12-'91
    geboorteplaats: Doncaster, Londen
    uiterlijk(het liefst met foto):


    Karakter: Louis Groeit op in een achterbeurt. Het was altijd een wonder als er genoeg eten was. Louis leefde ook in een groot gezin Met 4 jonger zusjes Lottie (Charlotte) Fizzy (Felicette) en de tweeling Daisy en Phoebe. Zn moeder was altijd thuis en probeerde voor iedereen te zorgen. Zn vader was altijd aan het werk. Louis probeerde altijd te helpen en is erg zorgzaam. In 2011 ontmoete Louis Eleanor hij werd verliefd en ze hebben sinds dien wat. Dit jaar kreeg Louis er een broertje en een zusje bij Ernest en Dottie (Doris). Het huis in de achter beurt waar Louis is opgevoed werd steeds voller en zn oudere hadden na jaren eindelijk genoeg geld om een ander huis te huren en gingen opzoek naar een ander huis maar kwamen nooit meer terug. Ze waren verongelukt. Louis en Eleanor zijn beide met hun studies gestopt en gaan werken en zorgen voor Louis broertje en zusjes. Ook Lottie (Charlotte) en Fizzy (Felicette) proberen ook hun steentje bij te dragen door een bijbaantje in de winkel. Het geluk dat Eleanor en Louis wel hadden dat Eleanor al afgestudeerd was en een eigen appartement heeft waar ze met zn 8 wonen. Het is geen groot appartement maar ze hebben erg genoeg aan. Louis is Langzamer hand weer begonnen aan zn studie, maar is wel een jaar terug gezet omdat hij te ver achter liep. Louis was tot het ongeluk een erg vrolijke en open jongen hij was nergens bang voor en was luid en uitgesproken. Nu is hij veel me er terig getrokken en verlgen, hij praat niet zo veel meer en is veel zachter. Hij is ook vaak afwezig van school en haald vaak lage cijfers doordat hij voorbzn broertje en zusjes zorgt.
    kledingstijl: Jasjes, Spijker broeken, beanie en een shirt met vaak een printje
    relatie: Eleanor Clader
    likes: Wortels, Eleanor, Familie
    dislikes: een groot deel van zn leven.
    moet ik melden als ik start:@

    rol: Harry Styles
    naam: Harold Edward Style
    leeftijd: 20
    geboortedatum: 1-2-'94
    geboorteplaats: Redditch, Verenigd Koninkrijk
    uiterlijk(het liefst met foto):


    karakter : Harry is een rijkeluis kind. Zn ouders zijn beide stinkend rijk. Hij en zn Zus Gemma hebben het altijd goed gehad. Zn ouders zijn geschiedem maar Harry heeft met beide een goede band en is bij beide evenveel te vinden. Hij heeft ook een goede band met zn stiefvader. Harry is altijd vrolijk en kan het Goed vinden met iedereen (bijna dan). Hij hoofd niet bij de populairste kinderen en ook niet bij de nerds hij zit er gewoon lekker tussen in en hij vind het prima zo. Harry haald gemiddelede cijfers en is dus naast het feit dat hij stinkend rijk is een dood normaal kind. Hij gedraagt zich ook niet beter dan de rest en gaat ook niet naar school in dure auto's of loopt in de nieuwste kleding. Hij is liever op de achtergrond maar helpt andere wel graag een beetje in de spotlight. Harry styles is een super aardige jongen en helpt graag anderen. Toch heeft Harry soms woede aanvallen, hij kan hier niks aan doen. Als hij zo'n aanval heeft gehad zakt hij vaak huilend in. En is erg boos op zich zelf dat hij zo'n aanval heeft gehad. Hij heeft zelfs zo'n erge aanval gehad dat hij iemand het ziekenhuis in heeft gemept. Hij is toen weken van school weg geweest en is in therapie geweest. Deze therapie heeft niet geholpen maar Harry is gewoon weer terug op school. Harry geeft ook vaak geld aan goede doelen en doneerd elke maand veel geld. Harry is dus totaal geen rijke verwende jongen, maar juist een aardige normalen jongen met zo zn problemen. Op zin 18e ging Harry op vakantie in Duitsland en ontmoete daar de 18 jarige Zoë spa (inmiddels ook 20) uit Nederland. Hij kwam er later achter dat hij bij zoë's bff Bo op school zat/zit. Harry heeft sosm wat moeite om zn gevoelens te uiten en schijrft ze daarom in zn dagboek.
    kledingstijl: Blouse, Broek, shirt, bandana, hoed.
    relatie: Zoë Spa
    likes: Vrienden, Zoë, familie, goede doelen steunen.
    dislikes: zn woede aanvallen
    moet ik melden als ik start:!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:03 ]

    rol: Niall Horan
    naam: Niall James Horan
    leeftijd: 21
    geboortedatum: 13-9-'93
    geboorteplaats: mullingar, ierland
    uiterlijk(het liefst met foto):


    karakter : Niall is altijd een erg terug getrokken jongen geweest. Hij was altijd bezig met zn gitaar en ging altijd met de zelfde jongens om. Vrolijk was Niall ook altijd. Hij is ook verlegen als het op nieuwe mensen ontmoeten aan komt. Niall is erg zorgzaam en dat komt goed uit met zn zoontje. Op zn 20e heeft hij Bo ten huwelijk gevraagd. Op deze datum: 01-01-14. Precies om midden nacht.
    kledingstijl: vesten, tanktops, jeans en makkelijke broeken. Hij draagt ook vaak een pet of een beanie
    relatie: verloofd met bo rouppe
    likes: life
    dislikes: zo ver van zn familie zijn
    moet ik melden als ik start:**

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:32 ]



    rol: toekomstige vriendin james
    naam: Jane Lotte Hellet
    leeftijd: 19
    geboortedatum: 22 juni 1995
    geboorteplaats: Frankrijk, parijs
    uiterlijk(het liefst met foto):
    karakter : Jane is soms wat verlegen, en kan op de raarste momenten in de lach schieten.
    Ze is een echte doorzetter, want ze iets wil dan moet ze het ook krijgen.
    kledingstijl:


    relatie: nee
    likes: Muziek, voetbal
    dislikes: School, krengen
    moet ik melden als ik start: Ja

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 19:04 ]


    Never put a sock in a toaster.

    2 keer dezelfde reactie.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 20:56 ]


    Never put a sock in a toaster.