• ik zoek rollen voor een liam payne story genaamt
    BEDANKT VOOR HET IN VULLEN the payne twins
    gezochte rollen:
    liam payne.
    james payne.
    liam's vriendin. (fleur123)
    james's bestie. (Thaluke)
    niall horan.
    zayn malik. (1drocker)
    louis tomlinson.
    harry styles.
    vrienden liam.
    vrienden james.AsshiexIrwin
    bestie liam.(Aidan)
    toekomstige vriendin james.
    Niall's vriendin..(1drocker)
    Eleanor calder.(fleur123)
    Perrie edwards (ashtonater)

    wat moet je invullen:
    rol:
    naam:
    leeftijd:
    geboortedatum:
    geboorteplaats:
    uiterlijk(het liefst met foto):
    karakter :
    kledingstijl:
    relatie:
    likes:
    dislikes:
    moet ik melden als ik start:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 20:57 ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2017 - 17:00 ]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 8:33 ]


    Be with a boy who ruins your lipstick, not your mascara.

    XJunaHoranX schreef:
    Ik weet niet of dit goed is ingevuld, dit is de eerste keer. Sorry als het onduidelijk is of zo. Xx


    rol: Niall's vriendin
    naam: Juna Vermeere
    leeftijd: 19
    geboortedatum: 9 mei 1995
    geboorteplaats: Purmerend, Nederland
    uiterlijk(het liefst met foto): Juna heeft bruin/groene ogen, kort bruin krullend haar, lengte is 1.70 en gewicht is +/- 53 kilo ze heeft een best dun lichaam en draagt niet veel make-up
    karakter : heel uitbundig, altijd een lach op haar gezicht, een tikkeltje onzeker en dat laat ze soms wel merken ook. Verder kan ze ook heel erg eigenwijs zijn, maar ze is altijd lief voor anderen.
    kledingstijl: uhm.. Beetje skater achting. Juna houdt van geruite bloesjes, hoodies, gympen, beanies enz. Maar nog altijd wel meisjes achting. En ze kan ook wel een schattig jurkje aandoen, dus ze houdt het wel gewon nog casual, niet te erg met de kleding
    relatie: Taken
    Likes:
    idk wat daar mee wordt bedoeld?
    ehm.. Muziek?
    Dislikes: snap ik niet xD
    Moet melden als ik start: Jaaa


    Be with a boy who ruins your lipstick, not your mascara.

    rol: toekomstige vriendin james.
    naam: Eva
    leeftijd: 17
    geboortedatum: 18 maart 1997
    geboorteplaats: Londen
    uiterlijk: http://puberclub.hondenpage.com/hondenforum/169501/%5Borgp%5D-fiebe-&-lauren-%7C%7C-dog-academy-%22
    karakter : ze is best wel een bitch maar ze kan wel aardig zijn
    kledingstijl: ze heeft altijd de nieuwste kleren aan
    relatie: ze heeft nu een relatie met zayn maar ze krijgt met James
    likes: 1000000000
    dislikes: 7


    tiptoe through the tulips...

    RichardBaksma
    Ik kan je hyperlink niet open en met likes bedoel ik wat je leuk vind

    Oh sorry likes is shoppen en dislikes in een modderbad gaan


    tiptoe through the tulips...

    rol: vriendin liam
    naam: demi charles
    leeftijd: 19/20
    geboortedatum: 16 mei 1995
    Geboorteplaats: manchester, engeland
    uiterlijk: stijl blond haar, maar van nature bruin. Ze heeft bruine uitgroei, dus verft ze het blond. Ze is 1,73 en 57 kilo. Ze heeft donkerbruine ogen. klik oogmake up lippen
    Karakter: ze is soms een beetje verlegen, maar als je haar eenmaal kent is ze superlief en behulpzaam. Ze heeft soms een kort lontje, maar is dan niet meer lang boos.
    kledingstijl: draagt graag broeken met casual shirts, maar daar moeten ook wel sieraden bij zitten. outfit
    relatie: single, daarna met liam
    likes: ze houdt van oorbellen, kettingen en armbanden. Ze heeft er een grote verzameling van. Ook heeft ze een zwak voor huisdieren. Honden en poezen. Ze heeft 1 hond en 2 poezen gehad toen ze 12 was.
    dislikes: mensen die liegen,
    moet ik melden als ik start: ja graag!


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    -

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 10:13 ]

    rol: Perrie Edwards
    naam: Perrie Louise Edwards Malik
    leeftijd: 21
    geboortedatum: 10 juli 1993
    geboorteplaats: south shields
    uiterlijk(het liefst met foto):

    1.60 m. 54 kg. Ze heeft van nature blond haar maar verft het. Ze heeft al : wit, roze, paars, blauw gehad en ze heeft op dot moment rood haar. Ze heeft haar tot net onder haar schouder. Maar draagt het vaak in een staart waar door het lijkt als of ze een kuift heeft. Ze heeft erg veel tatoeages.
    karakter : uitbundig, rebels, vrolijk en heeft een redelijk groot ochtend humeur.
    kledingstijl: Sweaters, shorts, rokjes, haast nooit hakken meestal laarzen/laarsjes en sportschoenen.
    relatie: getrouwd met Zayn Malik.
    likes: Zayn, muziek maken en luisteren, dansen, familie en uitgaan
    dislikes: school, meisjes meisjes (ook al kan ze soms zelf ook erg girly doen)
    moet ik melden als ik start: ja

    rol: toekomstige vriendin James
    naam: Hannah Jongeling
    leeftijd: 21
    geboortedatum: 05-06-'93
    geboorteplaats: Holmes Chapel, Engeland (Heeft heel haar leven naast Harry gewoont, ze waren beste vrienden)
    uiterlijk(het liefst met foto):

    1.65 en 57 kg. Grote Groene ogen en rozige lippen. Blond haar met bruinige plukken er in.
    karakter : vrolijk en aardig, ze is altijd heel erg opgewekt!
    kledingstijl: hippie achtig
    relatie: singel (later krijgt ze met james
    likes: de natuur, dieren en familie
    dislikes: bitches
    moet ik melden als ik start: ja!

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 16:01 ]


    Im a girl who was saved by a band (1D) :'(

    Rol: Bestie Liam
    Naam: Rosie Laila McGriffen
    Leeftijd: 19 jaren jong.
    Geboortedatum: 18-11-94
    Geboorteplaats: Wolverhampton
    Uiterlijk(het liefst met foto): Rosie is 1.67 lang en heeft duidelijke rondingen. Ze heeft een eigenwijs gezicht, wat goed bij haar persoonlijk past. Bruine haren en bruine ogen.


    Karakter : Rosie is een lief en slim meisje die het altijd net iets beter weet en graag het laatste woord heeft. Ze is bang voor het donker, maar niet om het donker zelf, maar om wat zich erin schuil houd. Ze kan heel slecht tegen rokers en vind het ook gewoon heel dom.
    Kledingstijl: klik
    Relatie: Rosie is verliefd op Harry, de bandgenoot van Liam.
    Moet ik melden als ik start: Ja graag.


    Firm believer of all that is magic

    rol: Eleanor Calder
    naam: Eleanor Jane Calder
    leeftijd: 19 jaar
    geboortedatum: 19 augustus 1995
    geboorteplaats: Londen, Engeland
    uiterlijk(het liefst met foto): ze heeft donkerbruim haar. Ze laat het soms los hangen, maar als het te warm wordt, bindt ze haar haar op een knot of staart. Draagt alleen mascara. eleanor
    karakter: Eleanor is heel aardig. Alleen ze is wat kattig als je haar niet kent.
    kledingstijl: Het liefst loopt ze gewoon in een spijkerbroek met een makkelijk shirtje erop. Maar soms ook een skinny jeans met een leuke kleurtjes. Ze draagt het liefst slippers of sneakers.
    relatie: een relatie met louis. Al 1,5 jaar.
    likes: louis, schoenen kopen, thuis hangen op de bank, films kijken, met haar telefoon gekke selfies maken, snoep eten (dan vooral pure chocolade en zure matten), ben en jerry ijs eten.
    dislikes: insecten,
    Extra: ze heeft 2 tatoeages. Een op haar schouder, en 1 bij haar pink.
    moet ik melden als ik start: heb al een abo an de story dus ik zie het wanneer je start in mijn prive berichten!


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Ik maak James' beste vriendin wel voor je.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Taluke zei :
    Ik maak James' beste vriendin wel voor je.

    Oke



    Rol: James’ beste vriendin.
    Naam: Skylar Chevanna Santenera.
    Leeftijd: Skylar is bijna achttien.
    Geboortedatum: 27 september 1996
    Geboorteplaats: Milaan, Italië.
    Uiterlijk: Skylar heeft blauwe lange haren. Van nature zijn ze wel bruin hoor. Maar ja, nu zijn ze blauw. Deze lokken zijn stijl en zitten meestal los. Soms heeft ze een paar plukken met klipjes naar achteren geschoven of heeft ze het in een vlecht of knot. Maar meestal hangen ze gewoon langs haar hoofd. Ze is niet heel erg lang, integendeel. Skylar is 1 meter en 66 centimeter lang. En op een of andere manier irriteert dit haar wel. Aangezien iedereen op haar neerkijkt. Toch wilt ze geen hakken dragen. Marteltuigen, noemt ze die dingen. Dus Skylar houdt het maar bij haar kleine lengte. Haar ogen hebben een blauwe kleur en deze kunnen je erg kil aan kijken. Al ze meestal vrolijk staan met een twinkeling erin. Om deze ogen zitten donkere, lange wimpers waar altijd een laagje mascara op komt. Skylar haar lippen hebben een zacht rode kleur, met een rozige tint erbij. Meestal zit hier wat glos op. En heel soms wat lippenstift. Haar huid is licht getint en wordt ook snel bruin. Skylar heeft ook tatoeages. Op haar onderarm heeft ze het infinity teken met de woorden Stay in de linkerbovenhoek tussen de lijn. En in de rechteronderhoek tussen de lijn Strong. Ook een paar vogels die het teken verlaten, of er juist bij komen. Voor haar staan de vogels als; Eerst ging mijn sterkheid weg, en later kwam het terug. Pessimisten zien enkel het eerste, en optimisten zien het tweede.
    Verder heeft ze op haar linkerschouderblad de woorden: I'm a warrior. Ze twijfelt nog of ze meer neemt.
    Karakter : Skylar houdt zich liever op de achtergrond, en doet dit ondertussen ook nog. Ze is redelijk slim. Ze is nogal bang om haar pijn en verdriet te tonen en doet dit dan ook niet. Net zoals ze erg onzeker is. Wat haar ergens tot waanzin brengt. Ze wilt niet zo zijn. Toch laat ze hier niets van merken, tenminste dit probeert ze. Er zijn enkele mensen die haar kunnen doorzien omdat die haar door en door kennen. Skylar is aardig als je dat ook voor haar bent. Zo simpel als wat. Ben je dit niet? Dan is zij dit ook niet. Punt uit. Toch zal ze eerst altijd iemand proberen te leren kennen voordat ze wat van hem of haar denkt. Natuurlijk zijn er kleine vooroordelen, maar dat doet iedereen toch? Je kunt redelijk goed kattenkwaad met haar uithalen, en lachen. Ze is een gezellige meid met het hart op de goede plaats. Kom je aan haar vrienden? Dan heb je toch wel een groot probleem. Boos krijg je haar niet snel. Ongeduldig is ze wel. Ze kan soms ook nogal wat…druk zijn. Dit is enkel als je haar kent. Want als ze je nog niet kent is ze redelijk verlegen en zegt ze niet veel, wat ze sowieso al niet altijd doet. Je kunt haar ook goed vertrouwen, en dan probeert ze je ook te helpen. Skylar houdt ook wel van lezen, alleen is dit met haar dyslexie lastig is, de ene lukt haar beter dan de andere. Skylar voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment.
    Kledingstijl: -Let niet op de namen erbij!-
    Nummer 1
    Nummer 2
    Nummer 3
    Nummer 4
    Relatie: Ze heeft een relatie met David Parker.
    Likes: Skylar doet aan voetbal. En is zelf voor AC Milan en Manchester United. Verder doet zit ze ook op kickboksen. En vindt ze muziek maken en zingen leuk. Ook fotografie en zingen. Dit vindt ze dus leuk.
    Dislikes: Onweer, thee –koffie vindt ze lekkerder- Ook haat ze arrogante mensen en van die echte bitches.
    Moet ik melden als ik start: Ik neem een abo.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 17:14 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded