• Ja, en dan heb ik het wel over enkele leerlingen uit mijn klas.

    Omdat ik wegens medische reden niet deel kan nemen aan LO/gym, heb ik gevraagd aan mijn adjunct directrice of ik tijdens de les LO/gym verder mag werken aan praktijkvakken omdat mijn doktersattest voor mijn hele schoolcarrière is en ik niet zomaar 2 uren niets wil doen. Ik heb toestemming gekregen van mijn directeur, adjunct directrice én mijn beide leerkrachten die betrokken zijn.
    Nu kreeg ik het daarnet, het laatste uur van mijn halve dag op mijn neus dat het oneerlijk is dat ik verder mag werken aan praktijkvakken terwijl zij moeten sporten. Ze beweerden zelfs dat ik gewoon geen zin had om te sporten en dat ik daarvoor het doktersattest heb, wat dus niet het geval is. Ik heb dat stomme doktersattest al sinds 2009, dat was zelfs al voor ik daar naar school ging en ik heb er nog nooit van geprofiteerd. Het is niet dat ik niet wil sporten, het is omdat ik niet mag! Ik heb namelijk de kans om niets meer te zien door mijn linkeroog en dat wil ik niet riskeren.
    Nog nooit heb ik gevraagd of ik verder mag werken aan praktijkvakken, ik ben zelfs nooit weggebleven van die lessen maar ik zat altijd netjes op de bank te kijken hoe mijn klas moest sporten. Was ik dan zo verkeerd om te vragen of ik mezelf niet nuttig kan maken?
    Ik heb ook niet geklaagd vorig jaar toen zij tijdens Engels verder gingen werken aan hun eindwerk terwijl slechts 4 mensen in de les zijn gebleven. Ik vind het echt super schandalig dat ze me verwijten dat ik nooit meedoe aan LO/gym terwijl ze niet eens weten waarom ik niet mee mag doen.
    We zijn slechts 2 weken bezig en er is al drama over zoiets kleins...UGH, ik ben echt slechtgezind. :x

    Kan iemand me opbeuren?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hier zijn dingen te vinden die je echt opvrolijken :3 Het is welliswaar niet het zelfde onderwerp (in het topic), maar ik denk dat je wel wat vrolijkheid kan gebruiken!

    Ach, we weten allemaal dat het die onnozelaars zijn die verkeerd zitten, ik krijg ook soms verwijten naar mijn hoofd geslingerd die helemaal niet waar zijn, daarjuist zei iemand nog dat ik discriminerend ben terwijl hij iemand zat te kleineren. Ik ben toen voor die persoon opgekomen.
    En dan ben ik discriminerend?:W

    Maar om je op te vrolijken:
    (banana)(quote)(kudo)*O*(clown)(heart2)


    Queer zijn is gewoon alles

    Heel vervelend, maar helaas altijd het geval. Als je problemen hebt en daardoor dingen niet hoeft te doen of niet aanwezig bent, beginnen altijd de roddels en verwijten. Ik heb het zelf vorig jaar ook meegemaakt en als je dan zelf nogal in de put zit, kan het allemaal extra hard aankomen. But oh well. Die mensen zijn gewoon sneu en als ze een beetje karakter toonden, hadden ze je wel eerst gevraagd wat er aan de hand was en begrip getoond. Ik zou zeggen, laat ze lekker links liggen. Jij weet zelf wat er aan de hand is en wat boeit de rest nou. Laat hen maar lekker dom en achterlijk zijn. Jij bent veel te goed voor hen :p Bovendien is het veel belangrijker dat je vrienden het weten en je desnoods steunen en helpen dan die achterlijke idioten uit je klas die niet eens de moeite nemen om te vragen wat er aan de hand is.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kijk altijd naar katten als ik me rot voel, misschien helpt het voor jou ook ;3





    I mean, look how cute they are!


    26 - 02 - '16

    Mag ik je even zeggen dat ik precies weet wat je meemaakt, ik ben half/3 kwart blind maar ik doe wel gewoon mee. (beland wel altijd in het ziekenhuis) maar mijn klas begon er ook over te zeuren dat ik niet meedeed, terwijl de docenten wel meededen en het uitlegde. Alleen het rotte ervan is dat ze niet zien wat wij meemaken en dat is het klote ervan dat ze eens een keer een gymles meezouden moeten meemaken waar zij niet hun bepaalde zintuigen kunnen gebruiken. Ik weet maar al te goed hoe vervelend een klas ervoor kan zijn. Want ze vinden het oneerlijk dat er iemand anders behandeld wordt, en zien meestal niet in dat het dan ook nodig is.

    Die klasgenoten zijn gewoon jaloers dat jij niet hoeft te gymmen, maar wel bezig kan voor school terwijl zij dat dan buitenschool zouden moeten doen. Niets van aantrekken, je reden is volkomen begrijpelijk.


    Pretty is just a pretty word.

    DrMasters schreef:
    Mag ik je even zeggen dat ik precies weet wat je meemaakt, ik ben half/3 kwart blind maar ik doe wel gewoon mee. (beland wel altijd in het ziekenhuis) maar mijn klas begon er ook over te zeuren dat ik niet meedeed, terwijl de docenten wel meededen en het uitlegde. Alleen het rotte ervan is dat ze niet zien wat wij meemaken en dat is het klote ervan dat ze eens een keer een gymles meezouden moeten meemaken waar zij niet hun bepaalde zintuigen kunnen gebruiken. Ik weet maar al te goed hoe vervelend een klas ervoor kan zijn. Want ze vinden het oneerlijk dat er iemand anders behandeld wordt, en zien meestal niet in dat het dan ook nodig is.

    Ja, ik heb het probleem dat ik een ingeplante lens heb sinds 2008 door een ongeval dat is gebeurd toen ik klein was. :/
    Ik mag geen balsporten, contactsporten of sporten doen waar ik mogelijke schokken op moet vangen of wiegbewegingen moet maken...Je kan het een beetje vergelijken met een vissenkom vol water die overloopt als je er te brut mee bent. Alleen is mijn lens dan het water en zie ik niets meer als ze los komt.
    Zo is ze al eens losgekomen door de flits van een fototoestel...Echt enorm rot eigenlijk. Ik moet bijvoorbeeld ook naar het ziekenhuis gaan als ik met mijn hoofd ergens tegen stomp, al moet ik toegeven dat ik het niet altijd doe, anders zat ik er elke week.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    (...)
    Ja, ik heb het probleem dat ik een ingeplante lens heb sinds 2008 door een ongeval dat is gebeurd toen ik klein was. :/
    Ik mag geen balsporten, contactsporten of sporten doen waar ik mogelijke schokken op moet vangen of wiegbewegingen moet maken...Je kan het een beetje vergelijken met een vissenkom vol water die overloopt als je er te brut mee bent. Alleen is mijn lens dan het water en zie ik niets meer als ze los komt.
    Zo is ze al eens losgekomen door de flits van een fototoestel...Echt enorm rot eigenlijk. Ik moet bijvoorbeeld ook naar het ziekenhuis gaan als ik met mijn hoofd ergens tegen stomp, al moet ik toegeven dat ik het niet altijd doe, anders zat ik er elke week.


    Ik heb eens gehad dat tijdens honkbal de honkbal tegen mn bril aankwam waardoor hij mn oog insneed en ik niks meer zag voor een dag, en heb een keer gehad met normale lenzen dat ze zeggen "als het rood is erin houden" nou ik gymen met mijn lenzen, deed het pijn, gooit iemand er ook nog drinken overheen, ziekenhuis aangekomen, had mn oog kwijt kunnen raken.

    Op de middelbare mocht ik ook niet meedoen met gym, vanwege mijn rug. De leerkrachten gaven me dan altijd 'strafwerk' om te doen, zodat ik gym toch meemaakte. Al kreeg ik wel altijd die dingen naar me kop gegooid dat ik gewoon geen zin had, lui ben, en het niet aan mijn rug lag. Whatever, ik weet dat ik gelijk heb, dus daar trok ik niet veel van aan.
          Maar ik snap dus je probleem, ook al zijn het twee verschillende redenen, en je moet je er verder niet veel van aantrekken. Jij weet dat het zo is en dat is waar het om gaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een gezeik zeg.
    Zelf he ik ook last van gezeik. Ik ehb een pijnsyndroom in mi jn knie. En de ene dag gaat het beter dan de andere. Nu krijg ik als het goed is wel een lift pas. Twee verdiepingen gaat nog enig zinds maar vijf trappen dat trek ik gewoon weg niet. Dan krijg ik te horen ja maar gister liep je wel normaal. Ja omdat het gister beter ging dan vandaag echt sommige mensen kunnen echt zeuern


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waar mensen allemaal jaloers om kunnen zijn... Wauw, just wauw.

    Echt, trek je niks van aan. Ik snap dat het geen fijn gevoel is, maar het was echt goed van je om te vragen of je jezelf nuttig kan maken! Als je heel de tijd ben blijven zitten, hebben ze vast ook daarover zitten klagen. Zo van: "die kan heerlijk blijven zitten ipv meedoen." En dan hebben ze vast wel gezegd dat je jezelf eens nuttig moest gaan maken. Hoe dan ook, je kan de mensheid nooit pleasen.


    -

    Aldea schreef:
    Waar mensen allemaal jaloers om kunnen zijn... Wauw, just wauw.

    Echt, trek je niks van aan. Ik snap dat het geen fijn gevoel is, maar het was echt goed van je om te vragen of je jezelf nuttig kan maken! Als je heel de tijd ben blijven zitten, hebben ze vast ook daarover zitten klagen. Zo van: "die kan heerlijk blijven zitten ipv meedoen." En dan hebben ze vast wel gezegd dat je jezelf eens nuttig moest gaan maken. Hoe dan ook, je kan de mensheid nooit pleasen.

    Ja, ik weet dat de aanstokers van al die drama me niet echt graag hebben, kan ik perfect mee leven maar ik erger me aan het feit dat ze wel ouder zijn dan ik maar zich eens zo kinderachtig gedragen...Het is niet de eerste keer dat ze me dingen verwijten, alleen ben ik het deze keer echt wel beu.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb een knie blessure (als gevolg van dat mijn knieën niet helemaal gelijk zijn) die soms nauwelijks aanwezig is en af en toe echt heel heftig zodat ik bijna niet meer kan lopen. Nou je begrijpt dat mensen gaan zeggen dat je het faked aangezien het iets is dat elk moment kan komen opzetten. Alleen mijn gymdocenten zijn altijd geweest van je moet er bij blijven zitten en aangezien ik soms wel gewoon mee kan doen heb ik ook niet heel veel zin om naar de directeur te gaan. Maar gewoon niks van aantrekken jij weet dat ze fout zitten en je er niks aan kan doen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Galeanthropy schreef:
    Ik kijk altijd naar katten als ik me rot voel, misschien helpt het voor jou ook ;3





    I mean, look how cute they are!


    “One time, Morrissey was being a little bitch, so I put toothpaste in his oreos. He cried. -Johnny Ma

    Gatver, wat ontzettend flauw. Een meisje uit mijn klas heeftproblemen met haar knie; vlak voor de zomervakantie schoot haar knie voor de 3e keer uit de kom.
    Bij gym was ze er nooit, dan was ze thuis omdat ze op vijf minuten afstand van school woonde. Niemand zeurde daar ooit over, omdat alles was uitgelegd en het nogal voor de hand lag dat ze niet mee kon doen.
    Misschien kan je aan je mentor te vragen of je een keer tijd kan krijgen om alles duidelijk aan je klasgenoten te vertellen en ze de kans geeft om vragen te stellen. Als ze het beter begrijpen zul je misschien minder ondoorgronde, rare opmerkingen krijgen.

    En ik vind het niet raar dat wat nuttigs gaat doen tijdens gym, juist goed!
    Als het bovenste niet helpt, of je wil dat niet doen, dan lekker negeren.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 19:12 ]


    Not all those who wander are lost.