• Ja, en dan heb ik het wel over enkele leerlingen uit mijn klas.

    Omdat ik wegens medische reden niet deel kan nemen aan LO/gym, heb ik gevraagd aan mijn adjunct directrice of ik tijdens de les LO/gym verder mag werken aan praktijkvakken omdat mijn doktersattest voor mijn hele schoolcarrière is en ik niet zomaar 2 uren niets wil doen. Ik heb toestemming gekregen van mijn directeur, adjunct directrice én mijn beide leerkrachten die betrokken zijn.
    Nu kreeg ik het daarnet, het laatste uur van mijn halve dag op mijn neus dat het oneerlijk is dat ik verder mag werken aan praktijkvakken terwijl zij moeten sporten. Ze beweerden zelfs dat ik gewoon geen zin had om te sporten en dat ik daarvoor het doktersattest heb, wat dus niet het geval is. Ik heb dat stomme doktersattest al sinds 2009, dat was zelfs al voor ik daar naar school ging en ik heb er nog nooit van geprofiteerd. Het is niet dat ik niet wil sporten, het is omdat ik niet mag! Ik heb namelijk de kans om niets meer te zien door mijn linkeroog en dat wil ik niet riskeren.
    Nog nooit heb ik gevraagd of ik verder mag werken aan praktijkvakken, ik ben zelfs nooit weggebleven van die lessen maar ik zat altijd netjes op de bank te kijken hoe mijn klas moest sporten. Was ik dan zo verkeerd om te vragen of ik mezelf niet nuttig kan maken?
    Ik heb ook niet geklaagd vorig jaar toen zij tijdens Engels verder gingen werken aan hun eindwerk terwijl slechts 4 mensen in de les zijn gebleven. Ik vind het echt super schandalig dat ze me verwijten dat ik nooit meedoe aan LO/gym terwijl ze niet eens weten waarom ik niet mee mag doen.
    We zijn slechts 2 weken bezig en er is al drama over zoiets kleins...UGH, ik ben echt slechtgezind. :x

    Kan iemand me opbeuren?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wat een stom gedrag van ze. Ik ben niet bijzonder goed in opbeuren, maar als de computer niet een barrière had gevormd was je nu geknuffeld door een compleet vreemde.
    Ik kan me deels in je frustratie verplaatsen. Ik heb nu een blessure waardoor ik al een ruime vier maanden niet mee gym, terwijl ik het heel graag zou willen. Zelfs als de rest van mijn klas in de brandende zon voetbal speelt zou ik met plezier me inzetten, ware het niet dat ik niet mag sporten van mijn orthopeed tot ik helemaal zonder krukken loop. Gelukkig heb ik een heel leuke klas en heb ik nog nooit gehad dat mensen zich zo gedragen als ze tegen jou doen, wat is dat laag zeg. Laat ze hun energie en tijd maar lekker verspillen aan iets dat toch niet gaat veranderen, zij hebben een beperkte blik. Als ik slechtgezind ben, maak ik altijd iets kapot. Niet iets erg, gewoon het verscheuren van oude aantekeningen of iets dergelijks. Kussen in elkaar stompen beurt me ook weleens op. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."