• The Family gaat over een gezin met zes kinderen. De kinderen kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar. Elke dag is er wel ruzie of gebeurt er wel weer iets en de ouders moeten daar dan weer voor optreden. Maar de kinderen leren er niet heel erg van, het zijn stuk voor stuk boefjes met een eigen verhaal.

    In dit RPG volgen we het dagelijks leven van het gezin. Ze wonen in Amerika.

    Rollen;
    Kinderen; 3 jongens, 3 meiden!
    - 11 - Lynn - ** NymeriaDorne
    - 14 - Illian - ** BoterBabbelaar
    - 16 - Geresveerd voor Archeress
    - 17 - Amanda - ** AsshiexIrwin
    - 19 - Lucas ‘’Luke.’’ - ** Thaluke
    - 21 - Gereserveerd voor Phanism

    Ouders;
    - 43 - Tom - ** Sugglet
    - 42- Claudia - ** MusicAndPeace

    ** is foto

    Regels;
    150 is het minimum aan woorden. Heel makkelijk haalbaar.
    Let op je spelling.
    Bestuur alleen je eigen personage.
    Reservering is gelimiteerd tot drie dagen.
    Wees vriendelijk buiten het RPG. Maar zoveel ruzie als je wilt in het RPG.
    Houd je aan de regels. Bij overtreding geld er een waarschuwing. Na drie waarschuwingen word je uit het RPG verwijderd.
    Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    Er is géén verhaallijn, zo kun je lekker je gang gaan. Wel gelden er dagen en nachten, maar die geef ik zelf aan!


    Het huis;

    2010, de kinderen mogen tot hun 18e geen mobieltje, de reden hiervoor is dat de ouders willen dat ze meer met hun leeftijdgenoten/vrienden omgaan en naar buiten gaan en niet alleen maar op hun mobieltje zitten.
    In het hele huis is één computer. Het is niet een van de snelste, maar goed genoeg om schoolwerk op te maken.
    Er is een tv, maar dit is zo een groot vierkant ding die niet altijd even goed signaal heeft.
    De meiden slapen in één kamer, deze grenst aan de badkamer vast.
    De jongens slapen in één kamer. Deze gaat gelijk de gang op.
    De ouders slapen in de achterste kamer in het huis.
    De keuken en de woonkamer grenzen aan elkaar zonder deur of wat dan ook. Alles is gelijkvloers.
    Er zijn in het huis 3 vaste telefoons die met elkaar zijn verbonden.
    De tuin is afgesloten met een schutting, er staat een speeltoestel in en een grote boom. Ook een picknicktafel en een bankje.
    De ouders hebben één auto die ze delen.
    Er is een zoldertje, maar dit is de opslag.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 17:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Het was 10 uur. Maar nu we alweer wat verder zijn is het half elf/kwart voor elf]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Het is nogal vervelend dat ik niet meteen verder kan omdat Claudia nog niet op Tom gereageerd heeft.]


    16 - 09 - '17

    [Ik zal asap proberen te reageren]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Soe > Sugglet]


    16 - 09 - '17

    [Ik zal de verandering neerzetten]

    Kom op mensen, ik wil niet dat dit RPG doodbloed. Niet zo snel al!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 17:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isaac

    Ik knipperde een paar keer toen Amanda me omhelsde. "Eh.." Mompelde ik. Op een gegeven moment werd het me wat te veel en wilde ik me losmaken, maar toen liet ze me al los. Ze trok me mee naar de voordeur en ik kon nog snel een 'doei' roepen voordat we buiten stonden. Opeens kreeg ik spijt dat ik had ingestemd om mee te sporten. Eigenlijk had ik enkel een abonnement op de sportschool omdat ik begin van het jaar wilde gaan beginnen, maar ik was er veel te lui voor. Nu moest ik dus werkelijk gaan sporten. Als ik nu terug naar binnen zou gaan dan zou Amanda waarschijnlijk kwaad op me worden en dat had ik liever niet. De sportschool was niet zo heel ver hier vandaan, gelukkig op loopafstand. "Kom je nog?" Grijnsde ik toen ik naar Amanda keek. Ik begon alvast met lopen en neuriede maar wat uit verveling. Mijn MP3 zette ik aan en gelijk hoorde ik My Chemical Romance' Destroya door de oordopjes. Eén oordopje deed ik uit zodat ik mijn jongere zusje ook nog kon horen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    BoterBabbelaar schreef:
    [Ik zal de verandering neerzetten]

    Kom op mensen, ik wil niet dat dit RPG doodbloed. Niet zo snel al!


    [Sorry, maar ik kan echt niet verder als MusicAndPeace niet reageerd]


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    [Sorry, maar ik kan echt niet verder als MusicAndPeace niet reageerd]


    [ I know, wij hadden al een afspraak eh ^^ ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    [ I know, wij hadden al een afspraak eh ^^ ]


    [Huh?]


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    [Huh?]


    [Nou, dat jij geen gbtje kreeg omdat je niet reageerde, wij hadden via FB afgesproken dat ik dat niet deed. Ik heb alleen de mensen iets gestuurd die neit reageerde ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    [Nou, dat jij geen gbtje kreeg omdat je niet reageerde, wij hadden via FB afgesproken dat ik dat niet deed. Ik heb alleen de mensen iets gestuurd die neit reageerde ^^]


    [Oh, juist! xp]


    16 - 09 - '17

    Phanism --> Caraphernelia.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Kan iemand ff reageren?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Zal vanavond of morgen reageren maar ben druk met school.

    Tom

    Ik probeerde het lawaai rondom me even te negeren om rustig met mijn vrouw te kunnen praten aan de telefoon, het ging over het avondeten. Ik knik naar Lynn die zegt dat haar wedstrijd later is. "Ik ga wel naar de supermarkt of ik stuur één van onze kinderen wel, schat, het komt in orde," zeg ik tegen mijn vrouw aan de telefoon. Ik hoor wat kinderen praten en andere weer roepen. Met een zucht kijk ik rond. Zoveel lawaai, geen wonder met zoveel kinderen. Sommige kinderen lopen ook heen en weer door het huis, je weet nooit precies wat ze gaan doen. "Goed, ik ga schat. Als je thuis komt is het eten klaar," zeg ik nog tegen mijn vrouw en sluit dan het gesprek af, door de telefoon af te leggen. Ik loop door naar de woonkamer, waar het af en toe een chaos is. Illian zit nog steeds op de bank te zappen en roept door het huis dat hij zich verveeld. "Je kijkt tv, hoe kan je je dan nog vervelen? En moet je dat per se roepen? Doe eens rustig," zeg ik tegen hem. Ik hoorde Isaac nog net doei roepen. Ik kijk naar de voordeur. Waar gaat hij naartoe met Amanda? Voor de zekerheid loop ik naar de voordeur die ik open trek. "Waar gaan jullie naar toe?" vraag ik voor ze weg zijn. Het is altijd fijn om te weten waar je kinderen naartoe gaan of waar ze precies zijn.


    16 - 09 - '17