• The Family gaat over een gezin met zes kinderen. De kinderen kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar. Elke dag is er wel ruzie of gebeurt er wel weer iets en de ouders moeten daar dan weer voor optreden. Maar de kinderen leren er niet heel erg van, het zijn stuk voor stuk boefjes met een eigen verhaal.

    In dit RPG volgen we het dagelijks leven van het gezin. Ze wonen in Amerika.

    Rollen;
    Kinderen; 3 jongens, 3 meiden!
    - 11 - Lynn - ** NymeriaDorne
    - 14 - Illian - ** BoterBabbelaar
    - 16 - Geresveerd voor Archeress
    - 17 - Amanda - ** AsshiexIrwin
    - 19 - Lucas ‘’Luke.’’ - ** Thaluke
    - 21 - Gereserveerd voor Phanism

    Ouders;
    - 43 - Tom - ** Sugglet
    - 42- Claudia - ** MusicAndPeace

    ** is foto

    Regels;
    150 is het minimum aan woorden. Heel makkelijk haalbaar.
    Let op je spelling.
    Bestuur alleen je eigen personage.
    Reservering is gelimiteerd tot drie dagen.
    Wees vriendelijk buiten het RPG. Maar zoveel ruzie als je wilt in het RPG.
    Houd je aan de regels. Bij overtreding geld er een waarschuwing. Na drie waarschuwingen word je uit het RPG verwijderd.
    Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    Er is géén verhaallijn, zo kun je lekker je gang gaan. Wel gelden er dagen en nachten, maar die geef ik zelf aan!


    Het huis;

    2010, de kinderen mogen tot hun 18e geen mobieltje, de reden hiervoor is dat de ouders willen dat ze meer met hun leeftijdgenoten/vrienden omgaan en naar buiten gaan en niet alleen maar op hun mobieltje zitten.
    In het hele huis is één computer. Het is niet een van de snelste, maar goed genoeg om schoolwerk op te maken.
    Er is een tv, maar dit is zo een groot vierkant ding die niet altijd even goed signaal heeft.
    De meiden slapen in één kamer, deze grenst aan de badkamer vast.
    De jongens slapen in één kamer. Deze gaat gelijk de gang op.
    De ouders slapen in de achterste kamer in het huis.
    De keuken en de woonkamer grenzen aan elkaar zonder deur of wat dan ook. Alles is gelijkvloers.
    Er zijn in het huis 3 vaste telefoons die met elkaar zijn verbonden.
    De tuin is afgesloten met een schutting, er staat een speeltoestel in en een grote boom. Ook een picknicktafel en een bankje.
    De ouders hebben één auto die ze delen.
    Er is een zoldertje, maar dit is de opslag.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 17:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lynn

    En toen was mijn broodje weg. Ik werd pissig.
    "Illian geef het terug! Nu!" schreeuwde ik in zijn gezicht. Hij nam nog een hapje, en ging zeggen dat het lekker was. Rotjoch. Ik pakte wat loops van de bank, en smeet ze in z'n gezicht.
    "Kom op. Geef terug, ik heb het nodig, ik moet straks voetballen, jij gaat de hele dag luieren! Smeer je eigen brood!" Ik griste het weer uit zijn handen, en boos liep ik naar de computer. Ik ging op de site van mijn voetbalclub, om te kijken hoe laat mijn wedstrijd was. Na heel lang laden zag ik dat onze wedstrijd was verschoven naar 1 uur, om plaats te maken voor het eerste Dat was balen. Ik liep naar de keuken, en pakte de blender. Ik gooide er vanille ijs in, en melk, en wat aardbeien. Toen zette ik hem aan, de keuken was een puinhoop geworden, maarja.
    "Pap, m'n wedstrijd begint later." Dus ik heb zo nog wat tijd om naar buiten te gaan, maar dat zei ik niet. Ik schonk wat van m'n milkshake in een glas, en liep naar onze kamer, waar Amanda was. Niet heel lang, want ze liep weer weg. Ik zette het glas op mijn nachtkastje, en liep de kamer uit. Zou Luke nog slapen? Ik klopte op de kamerdeur van de jongens.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 21:46 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    [Uhm, de telefoons zijn met elkaar verbonden. Dus het is eigenlijk onmogelijk om van twee telefoons tegelijk te bellen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    [Uhm, de telefoons zijn met elkaar verbonden. Dus het is eigenlijk onmogelijk om van twee telefoons tegelijk te bellen]


    Ohw, ik dacht dat ze mobiel belde, en omdat in mijn eerste post de telefoon ook ging. Maar oké, ik pas het even aan!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Isaac

    Net toen ik de lepel had opgetild kwam Amanda aan met de vraag of ik mee kwam sporten. Ze liep weer weg waardoor ik een luide zucht liet horen. Als ik wel meeging dan zou ik moeten sporten, en ik was werkelijk de meest luie persoon op aarde. Maar als ik niet meeging dan zou ik weer gezeur aan mijn kop krijgen dat ik nooit trainde. Amanda kwam weer aanlopen en keek me smekend aan. Mompelend stond ik dan maar op, zette mijn cornflakes op tafel en rende naar boven. Lynn stond voor de kamerdeur van de jongens. "Wat doe jij hier?" Mompelde ik, waarna ik de kamer binnentrad en de deur achter me dicht gooide. Ik liep naar de kast waar ik een witte tanktop met een zwarte trainingsbroek uit pakte. Ik kleedde me wat tegen mijn zin om, en pakte daarna maar mijn mp3 en oortjes zoals Amanda ook al bij zich had. Snel liep ik de kamer weer uit, wierp nog een blik op de slapende Luke en Lynn die nog altijd voor de deur stond en liep weer naar beneden. "Nou, kom op dan," grinnikte ik toen ik weer naast Amanda stond.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Amanda

    Mijn blik gleed naar de televisie waar een of andere domme tekenfilm op was. Het was een saaie film maar ik had verder niets te doen. Het leven was saai als je niet op vakantie ging. Ik verplaatste mijn blik naar mijn mp3 en scrolde door mijn afspeellijst en zag als een van de eerste Grenade van Bruno Mars verschijnen. Ik voelde hoe er een glimlach op mijn gezicht kroop en ik haatte mezelf voor dat. Waarom werd ik altijd zo smoorverliefd op onbereikbare jongens? Ik kreunde geïrriteerd, stond op en liep naar de keuken om daar een glas water voor mezelf te pakken. Nadat ik dat had gedaan overwoog ik opzoek te gaan naar wat leukere liedje, het duurde nog wel even voor Isaac terug kwam, áls hij tenminste nog van plan was om terug te keren. Ik beet op mijn lip maar uiteindelijk tikte ik toch wat in. Iets van Demi Lovato, iemand waar ik ook vaak mijn inspiratie uitputten. Toen mijn broer weer terugkomt en ik zie dat hij is omgekleed in sportkleding verschijnt er een grote grijns op mijn gezicht en spring ik op van de bank waar door het weggaan van Isaac en Lynn weer zitruimte over was. Nou, kom op dan," grinnikt hij waardoor ik even een kort overwinningsdansje doe. "Love you" zeg ik lachend en trok mijn oudere broer in een knuffel. Misschien had hij soms het gevoel dat ik hem niet mocht, ik zou hem echt niet kwijt willen. Kom op, elk gezin heeft wel een problemen dus ook dit gezin. Als ik uit gedachte schiet doordat ik nogsteeds hem als een teddybeer aan het dood knuffelen was, liet ik hem vlug los en glimlachte onschuldig zijn kant op. "Okay, kom!" zeg ik vrolijk en trek hem aan zijn pols mee naar de voordeur. Tijd om wat lol te beleven in de sportschool.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 20:55 ]

    (In 2010 was 5SoS er nog niet.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    | Sorry dat ik zo ongelofelijk laat ben, ik ga als de sodemieter direct mijn rol invullen! En dan spring ik in! (: |


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    BoterBabbelaar schreef:
    (In 2010 was 5SoS er nog niet.)


    Owja, ;p

    [en Amanda is ook 17 hoe kan zij al een telefoon hebben? (als ik het goed heb ten minste)]


    A horse of course

    MusicAndPeace schreef:
    [en Amanda is ook 17 hoe kan zij al een telefoon hebben? (als ik het goed heb ten minste)]


    Bedoelde mp3,
    ben 'r niet aan gewend haha

    Illian

    Wanneer Isaac de afstandsbediening niet aanpakt, trek ik hem weer terug. Dan niet.
    "Illian geef het terug! Nu!" schreeuwde Lynn en ik voelde harde dingetjes tegen mijn gezicht. De loops. Ik keek even boos naar mijn zusje want het deed best wel zeer. "Kom op. Geef terug, ik heb het nodig, ik moet straks voetballen, jij gaat de hele dag luieren! Smeer je eigen brood!" ze pakte het broodje terug en ik rolde mijn ogen.
    "Trut!" riep ik haar na toen ze wegliep. Ik had de bank weer voor mij eigen alleen, want Isaac was ook weg gegaan omdat Amanda hem smeekte te gaan sporten. Ik ga weer languit liggen en kijk naar de tv. Ik pak de afstandsbediening en zap langs de kanalen. Ik snap niet waarom niemand met mij wil praten of zo. En als ik praat met een van mijn broers of zussen dan is er wel weer een van mijn andere broers en zussen die hem/haar dan weer bij me weghaalt. Ik zucht even en leg mijn benen tegen de rugleuning en kijk ondersteboven naar de televisie.
    "Ik verveel me!" roep ik door het huis heen en ik zap weer verder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hey, welke tijd is het nu?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    NymeriaDorne schreef:
    Hey, welke tijd is het nu?


    [2010. En ik reageer straks weer.]


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    [2010. En ik reageer straks weer.]


    Dat weet ik. Maar zeg maar de kloktijd.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    NymeriaDorne schreef:
    (...)

    Dat weet ik. Maar zeg maar de kloktijd.


    [Ooow, geen idee..]


    16 - 09 - '17