• Ik heb het even hertypt, ik was écht boos en overstuur toen ik het schreef, en dan kan ik me niet uitdrukken.

    Ik had vandaag weer ruzie met de vriend van mijn moeder, hij zei dat hij voor niets vroeg was opgestaan zodat ik kon douchen omdat ik pas wilde douchen toen hij bijna naar zijn werk vertrok. Dat was overigens onzin, want hij moest sowieso vroeg opstaan en al deed hij het voor mij, dan deed hij het enkel omdat mijn moeder het vroeg. Hij geeft werkelijkwaar niet om mij, en ik geloof dat hij denkt daat een geldige reden voor te hebben, bijvoorbeeld dat ik toch half van de ex van mijn moeder ben. Maar dan nog, dat zou geen reden zijn want hij kent mijn vader niet. Ik weet niet waarom hij van begin af aan, hij al meteen over me heen liep. Maar ik heb hem nu al 3 kansen gegeven en vandaag heeft hij de derde verspild. Ik weet dat ik niet ideaal ben, maar hij heeft mij niet één kans gegeven?!

    Fysiek doet hij me niks, daar niet van, buiten het feit dat ik me deels hierdoor agressief tegenover mezelf opstel. Maar mentaal is het gewoon een vreselijke uitputting, keer op keer geeft hij mij van dingen de schuld die ik niet eens doe of die hij zelf ook doet. En vervolgens verteld hij enkel zijn kant van het verhaal tegen mijn moeder die me ook nog eens op mijn kop geeft. Maar ik kàn niet naar mijn moede om míjn kant van het verhaal uit te leggen, dan ben ik de schuldige voor weer een ruzie en, hoewel ik hem graag zou zien vertrekken, waarschijnlijk ook een 'scheiding', met als gevolg mijn moeder die doodongelukkig is.
          Ik ben iemand die geniet van ouderlijke liefde, maar mijn moeder kan het me bijna nooit geven omdat ze zo druk is en hij een soort van mijn deel in loopt te pikken door continu om aandacht te schreeuwen. Mijn vader heb ik al jaren niet meer gezien en van die vriend van mijn moeder hoef ik alleen maar negatieve opmerkingen te verwachten.

    Ik word gewoon gek van heel die situatie thuis, er is geen vaste sfeer en dat maakt dat ik me ongemakkelijk voel.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 12:47 ]


    Let it come and let it be

    Wat een klootzak is dat -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    gosh, ben ik blij dat ik het goed kan vinden met m'n stiefpa.... sterkte meid.


    Hell is what you make it.

    Wat een klootzak. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    LostPromises schreef:
    Wat een klootzak is dat -.-

    Ik wil gewoon zo graag mijn moeder vertellen hoe het zit, want nu krijg ik straks op mijn kop omdat hij enkel zijn kant van het verhaal vertelt. Maar de laatste tijd gaat het al niet goed tussen die twee, en ik wil niet de schuldige zijn voor een knallende ruzie n mijn moeder een ongelukkig is.


    Let it come and let it be

    o-o volgens mij vat ik hem niet helemaal hoe het zit..
    Wat deed hij dan?
    Want hij zegt dat hij geen rekening meer met je houd.. maar deed hij dat in het begin van je verhaaltje wel?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou het gewoon tegen je moeder zeggen hoor.. Het is echt een ass zo te lezen.


    To infinity and beyond •

    Ik zou het gewoon tegen je moeder zeggen hoor..
    Jij moet toch ook gelukkig kunnen zijn en als je er niks van zegt blijft het alleen maar doorgaan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb het even hertypt, ik was boos en kon me niet uitdrukken, toen ik eht in eerste instantie schreef.


    Let it come and let it be

    Wtf, wat een rotzak O_o Als ik jou was, zou ik het idd ook gewoon zeggen tegen je moeder, jij bent er ook nog en het is net zo goed jou huis waar je ook normaal moet kunnen leven.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat een asshole. Als ik jou was zou ik het gelijk aan je moeder vertellen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik wil gewoon zo graag mijn moeder vertellen hoe het zit, want nu krijg ik straks op mijn kop omdat hij enkel zijn kant van het verhaal vertelt. Maar de laatste tijd gaat het al niet goed tussen die twee, en ik wil niet de schuldige zijn voor een knallende ruzie n mijn moeder een ongelukkig is.

    Laat haar dit lezen zoals je het hier op quizlet hebt gezet. Inlcusief deze reactie, dat je je moeder graag wilt vertellen hoe het zit, maar je bang bent op je kop te krijgen, en dat je niet wilt dat jij degene bent die voor ruzie zorgt. Misschien dat dat helpt?

    Iniedergeval veel sterkte! (flower)


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)
    Laat haar dit lezen zoals je het hier op quizlet hebt gezet. Inlcusief deze reactie, dat je je moeder graag wilt vertellen hoe het zit, maar je bang bent op je kop te krijgen, en dat je niet wilt dat jij degene bent die voor ruzie zorgt. Misschien dat dat helpt?

    Iniedergeval veel sterkte! (flower)

    Het idee vind ik echt geweldig bedacht, maar dat zal helaas niet gaan. Ik heb de afgelopen maanden héél erg mijn best gedaan om me 'zorgeloos' op te stellen tegenover anderen, inclusief mijn moeder en juist tegenover haar wil ik die schijn zo hoog mogelijk ophouden. Beter voor haar maa rook voor mezelf. De reden ligt nogal ver weg en dan zou ik een verhaal van het afgelopen jaar moeten uitleggen en daar gaat veel tijd/privecy in vorloren. Maar ik vind het echt lief dat je hebt geprobeert me te helpen!<3


    Let it come and let it be

    Pariah schreef:
    Wat een klootzak. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Midna schreef:
    o-o volgens mij vat ik hem niet helemaal hoe het zit..
    Wat deed hij dan?
    Want hij zegt dat hij geen rekening meer met je houd.. maar deed hij dat in het begin van je verhaaltje wel?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Als ie weer zoiets doet, vragen van vind je dit nou zelf normaal? En naar je moeder toe gaan en als ze je dan op je kop geeft, dan zou ik eens een keer goed boos worden en zeggen dat ze altijd zijn kant kiest.


    Physics is awesome