• Als je een filmpje met zinloos geweld zoals deze ziet (wat je tegenwoordig spijtig genoeg te veel tegen komt)

    En als ik het goed begrijp, uit één van de reacties: gewoon omdat ze haar haren heeft blond gekleurd?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Pama schreef:
    Uhm ik kan het nu niet kijken maar het klinkt niet zo goed...


    Wauw. Nu ik hem heb gezien... Dit bewijst weer hoe verziekt we eigenlijk zijn. :')

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 19:22 ]


    wat was dit ookalweer

    Whut...
    Mijn hartslag ging echt omhoog terwijl ik dit filmpje keek.
    Hier kan ik dus echt zo kwaad om worden, zeker als je weet dat niemand haar probeerde te helpen.
    Moest ik zo iets zien, zou ik er toch opvliegen denk ik, ik zou mezelf haten moest ik niets doen.
    Waar gaat het toch heen met de wereld?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Saloon schreef:
    Het is gewoon naar de klote.
    Hier waar ik woon zijn ook twee jongens paar weken terug helemaal kapot geslagen om niks. Ze zijn met een groep op één van de jongens in gerend en tegen zijn hoofd/kaak aangetrapt waardoor zijn kaak helemaal kapot was en zijn been gebroken, die hing er maar gewoon bij.
    Vreselijk, misselijkmakend gewoon..
    Helaas word het steeds erger ;c

    Jeetje, dat is ook al zo erg.
    Mijn broer heeft het ook eens mee gemaakt. Hij had problemen met een aantal jongens -door een ex vriendin- ik heb het toen erger gemaakt, door er naartoe te gaan en op te komen voor mijn broer.
    Op een avond, toen hij zijn sportzak bij een vriend ging halen en hij naar zijn fiets ging om weer naar huis te gaan hebben ze hem ook met vijf langst achter vast gegrepen. Op de grond gesmeten en er op beginnen stampen.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Kijk eigenlijk wat je zegt is fout, ja een deel van de mensheid is best verziekt en gaat een meisje haar haar verknippen of een jongen in elkaar rammen en het dan filmen en op internet zetten , omdat het zo grappig is -not-. Maar er is ook zo'n groot gedeelte wat het verschrikkelijk vind.

    Oh en ik begrijp de mensen niet die gevechten gaan delen om het te stoppen, want zo geef je mensen ideeën en er zijn er genoeg die dat nog gaan doen ook.


    Firm believer of all that is magic

    Maar is het alleen in Nederland of over de hele wereld?


    Firm believer of all that is magic

    Eh, the fuck. Naar de klote, that is for sure.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nagusamu schreef:
    Is het normaal dat mijn handen hiervan gaan jeuken?
    Wat een randdebielen.
    Noem mij maar een bitch maar stiekem hoop ik dat iemand hetzelfde bij hun doet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik heb het filmpje na drie seconden weggeklikt, ik kon er echt niet meer tegen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Omg....
    Hoe kan je dit doen? Hoe ziek ben je wel....

    Haerolin schreef:
    Whut...
    Mijn hartslag ging echt omhoog terwijl ik dit filmpje keek.
    Hier kan ik dus echt zo kwaad om worden, zeker als je weet dat niemand haar probeerde te helpen.
    Moest ik zo iets zien, zou ik er toch opvliegen denk ik, ik zou mezelf haten moest ik niets doen.
    Waar gaat het toch heen met de wereld?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aidan schreef:
    Kijk eigenlijk wat je zegt is fout, ja een deel van de mensheid is best verziekt en gaat een meisje haar haar verknippen of een jongen in elkaar rammen en het dan filmen en op internet zetten , omdat het zo grappig is -not-. Maar er is ook zo'n groot gedeelte wat het verschrikkelijk vind.

    Oh en ik begrijp de mensen niet die gevechten gaan delen om het te stoppen, want zo geef je mensen ideeën en er zijn er genoeg die dat nog gaan doen ook.

    Dat groot gedeelte vindt het erg en zegt dat ze wat gaan doen, maar als het er op aankomt, doen ze niks. :')


    Take me to wonderland

    ....


    26 - 02 - '16

    BoterBabbelaar schreef:
    De mensheid gaat is naar de knoppen.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ga het nu bewust niet kijken, bang voor flashbacks... Maar ja, toekijken gebeurt vaak, dat vind ik eigenlijk bijna net zo erg als wat de daders vaak doen.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Aidan schreef:
    Maar is het alleen in Nederland of over de hele wereld?


    Natuurlijk over de hele wereld. -.-
    Ik ga het filmpje niet eens kijken. Vreselijk dit.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!