• Als je een filmpje met zinloos geweld zoals deze ziet (wat je tegenwoordig spijtig genoeg te veel tegen komt)

    En als ik het goed begrijp, uit één van de reacties: gewoon omdat ze haar haren heeft blond gekleurd?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    What. The. Fuck.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vreselijk. Ik voelde me walgelijk met het kijken naar het filmpje. Hoe kunnen mensen dit anderen aandoen? Ik begrijp het gewoon niet.


    Pretty is just a pretty word.

    Abbott schreef:
    What. The. Fuck.

    Ik hoorde er al over, maar wat een verschrikkelijke krengen zeg


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind nog het ergste dat er mensen staan toe te kijken en niks doen. Vreselijk gewoon.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De mensheid gaat naar de knoppen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dood. De mensheid gaat dood. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dumbledore schreef:
    Ik vind nog het ergste dat er mensen staan toe te kijken en niks doen. Vreselijk gewoon.

    Inderdaad! Al moet ik er wel eerlijk over zijn, als ik zo iets zie gebeuren weet ik zelf ook niet wat ik zou doen. Ik zou gewoon te hard in shock zijn om helder na te kunnen denken, denk ik.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Jezus getverdemme krijg gelijk flashbacks hoe ze dit flikte bij mij tijdens wiskunde ulgh.

    Is het normaal dat mijn handen hiervan gaan jeuken?
    Wat een randdebielen.
    Noem mij maar een bitch maar stiekem hoop ik dat iemand hetzelfde bij hun doet.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Wat...?
    Knippen ze nu haar haren af, omdat ze die geverfd heeft?
    Ik mis hier even de hele reden van dit idiote gedoe.
    Het is echt moeilijk te geloven dat dit gebeurd, omdat ik dit totaal niet snap.
    Heb ik wat gemist? want dit kan toch niet de echte reden zijn, lijkt mij.

    DIT IS SATIRE!!
    Trouwens als ze deze trend in Nederland gaan voortzetten dan hebben ze heel wat werk te doen.
    Tegenwoordig lijkt het zowat wel of elk meisje haar haren blond verft xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Uhm ik kan het nu niet kijken maar het klinkt niet zo goed...


    Some people are art and do art at the same time

    Het is gewoon naar de klote.
    Hier waar ik woon zijn ook twee jongens paar weken terug helemaal kapot geslagen om niks. Ze zijn met een groep op één van de jongens in gerend en tegen zijn hoofd/kaak aangetrapt waardoor zijn kaak helemaal kapot was en zijn been gebroken, die hing er maar gewoon bij.
    Vreselijk, misselijkmakend gewoon..
    Helaas word het steeds erger ;c


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Dat filmpje heb ik al gezien en tegen zo'n dingen kan ik gewoon niet, het gaat erover...


    16 - 09 - '17

    Rewrite schreef:
    Wat...?
    Knippen ze nu haar haren af, omdat ze die geverfd heeft?
    Ik mis hier even de hele reden van dit idiote gedoe.
    Het is echt moeilijk te geloven dat dit gebeurd, omdat ik dit totaal niet snap.
    Heb ik wat gemist? want dit kan toch niet de echte reden zijn, lijkt mij.

    DIT IS SATIRE!!
    Trouwens als ze deze trend in Nederland gaan voortzetten dan
    hebben ze heel wat werk te doen.

    Ik weet niet of dat de echte reden ook is. Maar ik was tussen de commentaren op zoek waarom ze dat deden. En iemand die kon verstaan wat ze allemal riepen zei dus dat het daadwerkelijk daarover ging.
    Tegenwoordig lijkt het zowat wel of elk meisje haar haren blond verft xd


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.