• Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG. Al waarderen we het enorm als je eens een kijkje neemt op de hon site




    Dit is het praattopic van de Hon rpg! Hier mag je overleggen met elkaar of over nutteloze dingen bezig zijn

    Raccoon || Saar
    Thaluke || Noa
    Deamon || Leen
    Gwyn || Femke
    TheHorcrux || Roww
    Banshees || Mendy
    Mashtonx || Jo-Anne
    MissSwan || Anna

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Heather met haar voorspellend gedicht naar de hogepriesteres gestuurd. Hopelijk is dat goed?
    Ik dacht... aangezien ze eigenlijk met die berichten sowieso naar de hogepriesteres moet!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Oh oké. Zal kijken of ik morgen kan reageren c;


    Happy Birthday my Potter!

    ^Okido! Bedankt (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sorry dat ik niet heb gepost. Ik had het enorm druk met school.

    Ik zit vandaag even niet zo lekker in mijn vel (ik heb er een heel zeiktopic over aangemaakt. Tis niet kort samen te vatten), dus mijn post komt later.


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    Ik zit vandaag even niet zo lekker in mijn vel (ik heb er een heel zeiktopic over aangemaakt. Tis niet kort samen te vatten), dus mijn post komt later.


    Aww, *knuff* alles komt wel goed. Geen zorgen de post kan heus wel wachten. Succes alvast hopelijk komt alles goed voor je.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gepost (:

    Raccoon schreef:
    (...)

    Aww, *knuff* alles komt wel goed. Geen zorgen de post kan heus wel wachten. Succes alvast hopelijk komt alles goed voor je.


    Alles is opgelost! ^^
    Het is allemaal niet mijn probleem, ook al werd het eerst bij mij gedumpt, dus ik ben weer probleem vrij en kan weer lekker probleemloos acteeraanwijzingen geven en meehelpen etc. De "hoofd-regisseur" gaat de dingen checken en bespreken met de muziek en dat was dat en de volgende keer dat ik met zoiets opgezadeld wordt zonder enig overleg of wat dan ook, moet ik ze gewoon weer naar hem toesturen. Dan kan hij bekijken wat er moet gebeuren en stel dat ik dan ergens voor nodig ben, kan dat altijd nog op een normale manier verlopen. Ik ben duidelijk geen dump-plek die zonder overleg gewoon maar alles naar hun zin aanpast c: Hoewel het organisatorisch nog steeds niet optimaal is, maar dat schijnt onmogelijk te zijn of zo. Het blijven namelijk altijd aparte orgaantjes, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zal zo even reageren


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light