• Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG. Al waarderen we het enorm als je eens een kijkje neemt op de hon site




    Dit is het praattopic van de Hon rpg! Hier mag je overleggen met elkaar of over nutteloze dingen bezig zijn

    Raccoon || Saar
    Thaluke || Noa
    Deamon || Leen
    Gwyn || Femke
    TheHorcrux || Roww
    Banshees || Mendy
    Mashtonx || Jo-Anne
    MissSwan || Anna

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zal ik Desiré gewoon naar de jongens kantine sturen dan? :p


    Little do you know

    Ja misschien best wel ja! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Okey :]


    Little do you know

    Ik heb Arlynn voor iemand?

    En Jo-Anne, zijn Eve en Arlynn vriendinnen? Ze zijn namelijk kamergenoten en gezien ze allebei eerlijkheid op prijs stellen leek het mij wel leuk als ze vriendinnen waren? Iig zag ik dat wel voor mij... Wat vind jij?


    Happy Birthday my Potter!

    Raccoon schreef:
    Ik post morgen ^^ Maar misschien alvast iemand voor mijn perso's ? :3[/quotetotaal verstaanbaar (het schoolgedeelte- heb ook niet veel op Q gezeten) en als je nog steeds iemand nodig hebt , Dean is met zijn kat aan de oostelijke kant een wandeling aan het doen richting de grote boom (:

    Asmodom schreef:
    Ik heb Arlynn voor iemand?

    En Jo-Anne, zijn Eve en Arlynn vriendinnen? Ze zijn namelijk kamergenoten en gezien ze allebei eerlijkheid op prijs stellen leek het mij wel leuk als ze vriendinnen waren? Iig zag ik dat wel voor mij... Wat vind jij?


    Ja, dat lijkt me een heel erg goed idee! Ik vind ze ook echt goed bij elkaar passen!
    Ik zal mijn eerste post morgen ook gaan schrijven. Ik was vandaag zo chagrijnig door school. Eerst twee uur lo (iets waar ik op zich al chagrijnig van wordt), dan twee uur op school les, vervolgens twee uur naar een bijgebouwen een stuk verderop, dan weer twee uur naar onze school en uiteindelijk nog een uur en tien minuten naar huis fietsen. Het enige probleem vandaag was dat ik en mijn vriendinnen er niet 1 uur en tien minuten over deden, maar bijna twee uur omdat we lastig werden gevallen door een stelletje jongens waar ik echt zo'n hekel aan heb. Het spijt me dus dat ik ook nog niks heb gepost, hij komt er zo snel mogelijk aan!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Ja, dat lijkt me een heel erg goed idee! Ik vind ze ook echt goed bij elkaar passen!
    Ik zal mijn eerste post morgen ook gaan schrijven. Ik was vandaag zo chagrijnig door school. Eerst twee uur lo (iets waar ik op zich al chagrijnig van wordt), dan twee uur op school les, vervolgens twee uur naar een bijgebouwen een stuk verderop, dan weer twee uur naar onze school en uiteindelijk nog een uur en tien minuten naar huis fietsen. Het enige probleem vandaag was dat ik en mijn vriendinnen er niet 1 uur en tien minuten over deden, maar bijna twee uur omdat we lastig werden gevallen door een stelletje jongens waar ik echt zo'n hekel aan heb. Het spijt me dus dat ik ook nog niks heb gepost, hij komt er zo snel mogelijk aan!


    Rustig aan hoor. Het is geen sneltrein die je moet halen c; Zullen we ze dan gewoon samen wakker laten worden en zo? Dan wacht ik jouw post wel even af c;

    En jongens die je lastig vallen zijn echt freaking irritant D:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb Tris bij Dana en Aylin aan de tafel gezet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    :C Heb ik eindelijk die lessen roosters af, is de afbeelding petieterig klein en kun je het amper lezen nooooh :c




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    :C Heb ik eindelijk die lessen roosters af, is de afbeelding petieterig klein en kun je het amper lezen nooooh :c




    Ik kan het lezen hoor! (Misschien omdat ik op mijn iPod zit ;)

    Raccoon schreef:
    :C Heb ik eindelijk die lessen roosters af, is de afbeelding petieterig klein en kun je het amper lezen nooooh :c





    Ik kan ze ook gewoon lezen hoor! (zowel op mijn telefoon als op mijn mac)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 17:10 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Wat ik me wel ofvraag is of iedereen nu toch paardrijden moet doen? Was dat geen keuze vak?

    Pfoe, gelukkig ! :'3 Ik post zo een stukje, Leen is het goed dat ik Thomas naar Dean stuur? :3

    En nope, niet iedereen moet dit doen. Deze staat er enkel voor de mensen met dat keuzevak. De andere hebben dan gewoon vrij. Ik heb mijn best gedaan om deze ergens te zetten maar het was één grote warboel :') Zie het zo, 2 uur je keuze vak per week, als deze er niet staat heb je dat uur vrij :3

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 17:17 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand die naar Ave wil, ze is alleeb en anders heb ik niks te posten. Alhoewel het moeilijk is om met haar een praatje te beginnen.. ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik reageer morgen, beetje drukke dagen gehad.


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light