Asmodom schreef:
Ik heb Arlynn voor iemand?
En Jo-Anne, zijn Eve en Arlynn vriendinnen? Ze zijn namelijk kamergenoten en gezien ze allebei eerlijkheid op prijs stellen leek het mij wel leuk als ze vriendinnen waren? Iig zag ik dat wel voor mij... Wat vind jij?
Ja, dat lijkt me een heel erg goed idee! Ik vind ze ook echt goed bij elkaar passen!
Ik zal mijn eerste post morgen ook gaan schrijven. Ik was vandaag zo chagrijnig door school. Eerst twee uur lo (iets waar ik op zich al chagrijnig van wordt), dan twee uur op school les, vervolgens twee uur naar een bijgebouwen een stuk verderop, dan weer twee uur naar onze school en uiteindelijk nog een uur en tien minuten naar huis fietsen. Het enige probleem vandaag was dat ik en mijn vriendinnen er niet 1 uur en tien minuten over deden, maar bijna twee uur omdat we lastig werden gevallen door een stelletje jongens waar ik echt zo'n hekel aan heb. Het spijt me dus dat ik ook nog niks heb gepost, hij komt er zo snel mogelijk aan!
"I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell