• Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG. Al waarderen we het enorm als je eens een kijkje neemt op de hon site




    Dit is het praattopic van de Hon rpg! Hier mag je overleggen met elkaar of over nutteloze dingen bezig zijn

    Raccoon || Saar
    Thaluke || Noa
    Deamon || Leen
    Gwyn || Femke
    TheHorcrux || Roww
    Banshees || Mendy
    Mashtonx || Jo-Anne
    MissSwan || Anna

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Anna, dat zou ik erg fijn vinden :3 Ben momenteel ziek, hevige keelontsteking en heb net wat gegeten, met gevolg dat ik erg last heb van mijn maaag euh :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Key, she will be wicked though, but oh well


    Happy Birthday my Potter!

    Wicked is good :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Wicked is good :3

    I second this (:

    Ik zal morgen echt eens gaan reageren.


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Valt mij nu trouwens pas op dat die leeftijden van leraren echt van geen kant kloppen. Het zijn vampiers hè, in House of Night zijn de leraren over het algemeen wel boven de 100 :') Anyways, ik maak mijn hogepriesteres 133 :p


    Happy Birthday my Potter!

    MarkOfCain (leen) => Deamon

    Ik zal morgen kijken of ik alles eindelijk in orde kan brengen ^^. En Anna het spijt me dat dingetjes niet kloppen :c ik ben een groentje als het over Hon gaat en zeker nu het al een jaar geleden is :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Haha, geeft niet hoor. Ik ging al bijna twijfelen, maar toen keek ik op de HoN wiki en was zowat iedereen waarvan de leeftijd bekend was ouder dan 100 en een aantal zelfs ouder dan 200 en hier lopen allemaal groentjes rond :')


    Happy Birthday my Potter!

    omg ik moet ook nog steeds reageren maar ik zit erg met mezelf in de knoop en alles om me heen is ook niet fijn dus echt tijd/zin om iets te schrijven heb ik niet... sorry dat het ervoor zorgt dat Aiden vast staat nu :c


    Little do you know

    Eindelijk geantwoord,


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Asmodom -> MissSwan

    Ik ben btw van plan vandaag mijn rol af te maken, maar moet voor maandag ook twee opdrachten af hebben, dus heb het nogal druk :')

    Edit: Ik zit ook een beetje vast met haar karakter, dus hopelijk heb ik morgen meer tijd om inspiratie te creëren. Ik moet even een originele reden verzinnen waardoor ze Wicked is geworden en dan stroomt het er waarschijnlijk uit :')

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 15:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Aangezien ik het nogal stil vind: Wie wacht nu op wie en personen waar op gewacht wordt, waarom hebben jullie nog niet gereageerd?

    Ikzelf wacht op Mashtonx/Jo-Anne. Wanneer heb jij in de planning weer te gaan reageren?


    Happy Birthday my Potter!

    Tjoptjoptjop! Ik wacht op reacties!!
    (sorry wil niet opdringerig zijn maar wil niet dat deze rpg uitsterft, zeker niet nu al!)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mijn personages zijn vrij voor wie wilt, kan alleen niet reageren .Ik moet studeren


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH