• Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG. Al waarderen we het enorm als je eens een kijkje neemt op de hon site




    Dit is het praattopic van de Hon rpg! Hier mag je overleggen met elkaar of over nutteloze dingen bezig zijn

    Raccoon || Saar
    Thaluke || Noa
    Deamon || Leen
    Gwyn || Femke
    TheHorcrux || Roww
    Banshees || Mendy
    Mashtonx || Jo-Anne
    MissSwan || Anna

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn topics


    Happy Birthday my Potter!

    Hello vampies :'D


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hellow Nootje (':


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    LoveHemmings schreef:
    Hellow Nootje (':


    Hello Moon c:

    Zet maar btw naast mijn naam in de beginpost Noa.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 18:53 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mijn topics!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mijn topics! HoN is mijn favo boekenreeks (:
    En mijn naam is Leen (voor bij de lijst)

    Oh, mijn naam is Femke

    En mijn zus heet ook Leen!! @MarkOfCain


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    Oh, mijn naam is Femke

    En mijn zus heet ook Leen!! @MarkOfCain

    wat grappig ;)

    Ik heb het overigens deze week heel druk, omdat ik intro + colleges en huiswerk heb (oftewel, ik heb gewoon een normale college week en daarnaast ook nog allemaal introductieactiviteiten, waardoor ik dubbel zoveel heb deze week). Vanaf volgende week is dat niet meer het geval c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb het deze week aardig druk. Aangezien ik veel leer én huiswerk heb. Dit weekend ben ik er ook niet en ik kom vanaf vrijdag avond half zeven tot zondag zes of zeven uur ook niet online.
    Ik hoop dat het volgende week veel minder is. Maar ik weet al wel dat ik zaterdag 13 september bijna niet online ben. In verband met dat ik eerst in het café moet helpen en s'avonds daar een feest heb.
    Natuurlijk maak ik ergens wel tijd voor de rpg, als deze in de komende dagen al begint.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 16:21 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mijn topics c;


    Little do you know

    Speeltopic !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hello, en mijn naam is Mendy voor de gene die het wil weten.
    En ik kwam er net pas achter dat Dana nog geen karakter heeft dus dat zal ik snel even aanpassen.
    Dacht dat ik het al gedaan had


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Heyy! Ik ben vandaag nogal druk, maar ik zal zo snel mogelijk iets posten, dit wordt hoogstwaarschijnlijk vanavond! :)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Hallow, mijn naam is Rowena ^^
    Meesten noemen me Roww, wat ik ergens ook liever heb want het klinkt leuker.
    &Ik zal zo even een eerste post zetten c:


    Little do you know