• Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG. Al waarderen we het enorm als je eens een kijkje neemt op de hon site




    Dit is het praattopic van de Hon rpg! Hier mag je overleggen met elkaar of over nutteloze dingen bezig zijn

    Raccoon || Saar
    Thaluke || Noa
    Deamon || Leen
    Gwyn || Femke
    TheHorcrux || Roww
    Banshees || Mendy
    Mashtonx || Jo-Anne
    MissSwan || Anna

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb de boeken nu ook geleend in de bieb, min het laatste deel -die was er niet-.
    Maar de eerste 3 dus wel. Dus wat doe ik als ik morgen thuis ben? Lekker lezen!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zeker lezen! Sinds ik de eerste keer meedeed met deze rpg had ik ook meteen de boeken gekocht :p, het spijt me verschrikkelijk trouwens. Had ik vandaag net de tijd en zin om eenbgoed stukje te schrijven, besluit mijn internet vandaag te blokeren. Heb dus ook geen schoolwerk kunnen bekijken afdrukken etc... Zit nu op mijn mobiel en vreemd genoeg heb ik hierop wel wifi hmmm, why internet why? Morgen zal ik posten dat beloof ik!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maenaden schreef:
    Ik reageer morgen, beetje drukke dagen gehad.


    Happy Birthday my Potter!

    Dat wordt dus morgen, want ik heb onwijze last van mijn ogen door waarschijnlijk de hooikoorts, gezien ik heel erg allergisch ben voor oa graspollen -_- Ik weet wel al precies hoe ik ga reageren ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Maenaden schreef:
    Ik reageer morgen, beetje drukke dagen gehad.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ik ben ook best nieuwsgierig naar de boeken, haha.
    Maar ik denk dat ik eerst de serie boeken waar ik nu mee bezig ben uit lees en daarna aan deze boeken begin c:


    Little do you know

    Iemand die een bezoekje aan Avery wil brengen? ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    TheHorcrux schreef:
    ik ben ook best nieuwsgierig naar de boeken, haha.
    Maar ik denk dat ik eerst de serie boeken waar ik nu mee bezig ben uit lees en daarna aan deze boeken begin c:

    Ik heb de serie tot Hidden (Verborgen gelezen, zo ver zijn ze al vertaald, ik heb wel boek 1 en boek 9, als ik me niet vergis, Destined in het Engels gelezen en van dat laatste boek heb ik het nog niet in het NL gelezen (: . De novellas moet ik nog lezen

    Ik post zo meteen! (:

    2 van mijn personages zijn vrij voor wie wil :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wie is eigenlijk de hogepriesteres?

    Oh, ik zie net dat jullie dat samen gaan doen ;p

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 19:41 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Om eerlijk te zijn, nog niemand ;c Ik had gehoopt minder druk te zijn maar helaas zorgde de eerste weken van school ervoor dat ik mijn eigen rpg erg heb verwaarloost, daarvoor een enorme sorry. Helaas heb ik ook geen inspiratie voor een priesteres laat staan een naam ervoor en gave.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hmm snap ik ;/
    Het is ook heel begrijpelijk hoor dat school je tijd opslorpt. Ik zou zeggen, misschien kan ik helpen, maar heb zelf amper tijd ;/
    Jammergenoeg moet mijn personage ondertussen wachten, want het eerste wat ze nu zou doen, is naar de hogepriesteres lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Raccoon schreef:
    Om eerlijk te zijn, nog niemand ;c Ik had gehoopt minder druk te zijn maar helaas zorgde de eerste weken van school ervoor dat ik mijn eigen rpg erg heb verwaarloost, daarvoor een enorme sorry. Helaas heb ik ook geen inspiratie voor een priesteres laat staan een naam ervoor en gave.


    Een vrouw dus?

    Iman Woods.
    Haar gave is het verleden kunnen zien.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Saar, zal ik anders de hoogpriesteres maken?


    Happy Birthday my Potter!