• Er worden GEEN nieuwe personages aangenomen. We zijn inmiddels begonnen.


    Wat als iedereen ter wereld een strip op hun pols had zitten die zei hoe lang het nog duurde tot je je soulmate zou tegenkomen? Wanneer de teller op 0 staat kom je hem of haar tegen. Je weet niet wie het is, hoe hij of zij heet of hoe hij of zij eruit ziet. Je weet alleen dan op dat moment jullie beide tellers op 0 komen te staan. Het kan gebeuren op ieder moment van de dag. In de bus naar school, tijdens het boodschappen doen of tijdens het uitgaan in je favoriete club.
    Deze RPG gaat over een aantal jongeren uit gewone arbeidersgezinnen. Na hun middelbare school hebben deze jongeren geen idee wat ze moeten doen. De meesten werken nu maar in supermarkten of cafe's tot ze weten wat ze met hun leven willen. Hun ouders hebben er wel genoeg van en besluiten ze naar een kamp te sturen om uit te vinden wat ze willen met hun toekomst... Maar wat als ze daar aankomen en meer blijken te vinden dan alleen een carrière plan? Al hun tellers vallen namelijk op 0, maar als ze dat eenmaal ontdekken is het te laat en weten ze niet wie van hun nou eigenlijk elkaar's soulmate is. Het kamp wordt dus niet alleen een kans op een goede baan, maar ook een op ware liefde, maar hoe vogel je uit wie dat is...?


    Rollen:
    blue]jongen[/blue] / [pink]meisje[/pink
    [Naam - Speler - Waar te vinden]
    - Noah Samuel David Whinter - Lazulis - 1,3
    - Sal Pokota - Shuuya - 1,2
    - Keon Dan Rankin - JamesPotter - 1,3
    - Rafaell Cesar Bergström - BoterBabbelaar - 1,2
    - Connor Caley Fitzgerald - FaultInOurStars - 1,4
    - Christopher "Chris" Drew O'Nelli - Magnus - 1,5
    - Blake Juan Alvaro - Torquay - 1,10
    - Goce Ward - geleninja - 1,8
    - Scott Edward Heems - wizardnightM - 1,17
    - Djozie Navaaio Jones - DanielInTheDen - 1,1
    - Ellison Breakway - Nuevo - 1,4
    - Alicia Maria Johnson - Depayx - 1,2
    - Mirela Agatha Costa - Phortion - 1,2
    - Anastasia 'Anna' Montlin Bake - ArianatorXx - 1,4
    - Aylin Sam Moore - Gwyn - 1,8
    - Holly Samantha Dawn - DreamerN - 1,16



    Koppels:
    - Noah - Aylin
    - Sal - Rafaell
    - Keon - Ellison
    - Connor - Alicia
    - Chris - Mirela
    - Blake - Djozie
    - Goce - Holly
    - Anna - Scott



    Kamerindeling:
    - Noah - Connor
    - Sal - Blake
    - Keon - Chris
    - Rafaell - Goce
    - Holly - Scott
    - Djozie - Alicia
    - Ellison - Mirela
    - Anna - Aylin



    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum. Minimaal 18.)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Geschiedenis:
    Voorkeur voor soulmate:
    Extra:

    Homosexuele of bisexuele personages mogen. Wel duidelijk aangeven in de Extra en de voorkeur.



    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit ookal vind je je soulmate. Ook kan je niet zeker zijn wie je soulmate is als je met een iemand een kort gesprekje hebt gehad.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen DanielInTheDen maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 16:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Maar nu hebben we dus alsnog een rol te kort?


    Credendo Vides

    We komen idd 1 jongen te kort


    Bowties were never Cooler

    Als we de jongen te kort houden kan je Tobias wel terug plaatsen? Gewoon zodat we door kunnen, ik reageer dan alleen niet op ongelofelijk snel tempo, maar dat is hopelijk niet nodig...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dat is niet heel erg. Ik wacht nog even op een bericht en dan kunnen we denk ik verder


    Bowties were never Cooler

    Anders weet ik eventueel ook nog wel iemand die een rol in kan vullen, ik zou het altijd aan haar kunnen vragen of ze mee wilt doen.


    Credendo Vides

    Ik kreeg van DreamerN te horen dat jullie nog een jongen missen. Ik wil die rol wel op me nemen als dat bij iedereen goed is?


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Gaat dat personage nog door? Want als we nooit gaan avondeten gaat de rpg dood...


    We've lived in the shadows for far too long.

    wizardnightM schreef:
    Ik kreeg van DreamerN te horen dat jullie nog een jongen missen. Ik wil die rol wel op me nemen als dat bij iedereen goed is?


    Dat is prima. Ik heb niets meer gehoord. Jij mag de rol invullen


    Bowties were never Cooler

    Naam: Scott Edward Heems
    Leeftijd: 20, geboren op 23 september.
    Geboorteplaats: Frankfurt, Duitsland
    Uiterlijk:


    Scott is 1.89 lang en heeft lang, donker haar en bruine ogen. Zijn haarkleur is zwart. Sommige familieleden van hem wensten dat hij zijn haar kort zou knippen, maar hij voelt zich het fijnst als hij zijn eigen uiterlijk mag bepalen. Op zijn linkerschouder heeft hij een tattoo van een draak. Scott draagt vaak kettingen om zichzelf te uiten en is aardig gespierd. Zijn huidskleur is blank. Scott draagt vaak donkere kleren, je zal hem dan ook niet snel zien in een fel gekleurd shirt. Zijn haar draagt hij meestal los, af en toe heeft hij het in een staart.
    Innerlijk: Scott is ondanks zijn rebelse kanten zachtaardig en vriendelijk. Hij is wantrouwig tegenover mensen die veel macht hebben, zeker als ze deze misbruiken. Hij kan dan ook niet goed tegen gezag. Scott is eerlijk, introvert en impulsief. Hij is trouw aan zichzelf en zijn stijl, terwijl hij vanbinnen ook best onzeker is en soms van zichzelf walgt, met name door de verkeerde keuzes die hij in zijn verleden heeft gemaakt. Hij is zeer trouw aan de mensen van wie hij houdt en beschermt hen. Scott vindt het fijn om zijn emoties van zich af te zetten door het schrijven van songteksten. Deze speelt hij dan op zijn gitaar. Zijn favoriete muziekstijl is dan ook rock. Scott is hardwerkend en doet ook erg zijn best voor zijn ouders, waarvan hij ook wil dat ze hem weer volledig vertrouwen. Hij houdt ervan om af en toe alleen te zijn, maar voelt zich over het algemeen vaak best eenzaam. Zijn impulsieve kant kan hem wel eens in de problemen helpen, aangezien dit gecombineerd met zijn nieuwsgierigheid tot verkeerde beslissingen kan leiden. Dit probleem had hij ook met vuurwerk in zijn verleden.
    Geschiedenis: Scott is meerdere keren in aanmerking gekomen met justitie voor kleine ingrijpen als vandalisme en stunten met vuurwerk. Hiervoor heeft hij taakstraffen gekregen. Tegenwoordig gedraagt hij zich beter en wilt hij graag gaan studeren. Zelf weet hij alleen nog niet wat hij wil worden en waar hij terecht kan met een strafblad, waardoor hij nu vooral bijverdiend in de supermarkt. Zijn ouders hebben hem naar het kamp gestuurd, in de hoop dat hij daar inspiratie zou opdoen.
    Voorkeur voor soulmate:
    Extra:


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney