• Er worden GEEN nieuwe personages aangenomen. We zijn inmiddels begonnen.


    Wat als iedereen ter wereld een strip op hun pols had zitten die zei hoe lang het nog duurde tot je je soulmate zou tegenkomen? Wanneer de teller op 0 staat kom je hem of haar tegen. Je weet niet wie het is, hoe hij of zij heet of hoe hij of zij eruit ziet. Je weet alleen dan op dat moment jullie beide tellers op 0 komen te staan. Het kan gebeuren op ieder moment van de dag. In de bus naar school, tijdens het boodschappen doen of tijdens het uitgaan in je favoriete club.
    Deze RPG gaat over een aantal jongeren uit gewone arbeidersgezinnen. Na hun middelbare school hebben deze jongeren geen idee wat ze moeten doen. De meesten werken nu maar in supermarkten of cafe's tot ze weten wat ze met hun leven willen. Hun ouders hebben er wel genoeg van en besluiten ze naar een kamp te sturen om uit te vinden wat ze willen met hun toekomst... Maar wat als ze daar aankomen en meer blijken te vinden dan alleen een carrière plan? Al hun tellers vallen namelijk op 0, maar als ze dat eenmaal ontdekken is het te laat en weten ze niet wie van hun nou eigenlijk elkaar's soulmate is. Het kamp wordt dus niet alleen een kans op een goede baan, maar ook een op ware liefde, maar hoe vogel je uit wie dat is...?


    Rollen:
    blue]jongen[/blue] / [pink]meisje[/pink
    [Naam - Speler - Waar te vinden]
    - Noah Samuel David Whinter - Lazulis - 1,3
    - Sal Pokota - Shuuya - 1,2
    - Keon Dan Rankin - JamesPotter - 1,3
    - Rafaell Cesar Bergström - BoterBabbelaar - 1,2
    - Connor Caley Fitzgerald - FaultInOurStars - 1,4
    - Christopher "Chris" Drew O'Nelli - Magnus - 1,5
    - Blake Juan Alvaro - Torquay - 1,10
    - Goce Ward - geleninja - 1,8
    - Scott Edward Heems - wizardnightM - 1,17
    - Djozie Navaaio Jones - DanielInTheDen - 1,1
    - Ellison Breakway - Nuevo - 1,4
    - Alicia Maria Johnson - Depayx - 1,2
    - Mirela Agatha Costa - Phortion - 1,2
    - Anastasia 'Anna' Montlin Bake - ArianatorXx - 1,4
    - Aylin Sam Moore - Gwyn - 1,8
    - Holly Samantha Dawn - DreamerN - 1,16



    Koppels:
    - Noah - Aylin
    - Sal - Rafaell
    - Keon - Ellison
    - Connor - Alicia
    - Chris - Mirela
    - Blake - Djozie
    - Goce - Holly
    - Anna - Scott



    Kamerindeling:
    - Noah - Connor
    - Sal - Blake
    - Keon - Chris
    - Rafaell - Goce
    - Holly - Scott
    - Djozie - Alicia
    - Ellison - Mirela
    - Anna - Aylin



    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum. Minimaal 18.)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Geschiedenis:
    Voorkeur voor soulmate:
    Extra:

    Homosexuele of bisexuele personages mogen. Wel duidelijk aangeven in de Extra en de voorkeur.



    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit ookal vind je je soulmate. Ook kan je niet zeker zijn wie je soulmate is als je met een iemand een kort gesprekje hebt gehad.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen DanielInTheDen maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 16:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een meisje hebben? Anders neem ik wel een jongen ik had dit al eerder gevraagd maar niemand antwoorde..


    A horse of course

    Daarbij heb ik nog een klein vraagje, welke dag komen ze aan in het kamp? want voor mijn personage is het wel handig om te weten.


    Vampire + Servant = Servamp

    De rollen zijn gesloten, want we zijn begonnen.

    Het is zaterdagmiddag

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 9:37 ]


    Bowties were never Cooler

    Oke, dan weet ik dat, bedankt ^^


    Vampire + Servant = Servamp

    DanielInTheDen schreef:
    De rollen zijn gesloten, want we zijn begonnen.

    Het is zaterdagmiddag


    Dat vind ik wel gemeen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Asmodom schreef:
    (...)


    Done. Is ze goed? -Ergens heb ik overigens wel medelijden met haar soulmate...


    Ik krijg ook een beetje medelijden met Goce. Hij is zo iemand die zijn eigen behoefte achterstelde aan die van een ander en ik heb zo'n idee dat Belphoebe geheel over hem heen gaat walsen


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Hoe laat is het nu eigenlijk in de rpg?

    Het is zaterdagmiddag... Na de lunch

    Het komt wel goed met hem. Ze kunnen gezellig samen nerderig doen


    Bowties were never Cooler

    Oké, ik vroeg het voor het kampschema, dan weet ik wat er gaat gebeuren.

    Maar vandaag begint t schema pas na het diner


    Bowties were never Cooler

    Als we nu gewoon nog snel een rol aanmaken kunnen we toch nog gewoon inrollen in het speeltopic?


    Credendo Vides

    Nee, sorry


    Bowties were never Cooler

    DiTD ik vind dat echt zwaar gemeen. We zijn net begonnen en die mensen willen graag meedoen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Praattopic


    Bowties were never Cooler

    BoterBabbelaar schreef:
    DiTD ik vind dat echt zwaar gemeen. We zijn net begonnen en die mensen willen graag meedoen.


    Ik denk dat het vooral niet kan omdat de verhoudingen en de koppels nu bekend zijn en kloppen zo... Nieuwe mensen en nieuwe voorkeuren zou betekenen dat alles weer opgegooid moet worden.. Zeker met twee extra meiden.


    We've lived in the shadows for far too long.