• Er worden GEEN nieuwe personages aangenomen. We zijn inmiddels begonnen.


    Wat als iedereen ter wereld een strip op hun pols had zitten die zei hoe lang het nog duurde tot je je soulmate zou tegenkomen? Wanneer de teller op 0 staat kom je hem of haar tegen. Je weet niet wie het is, hoe hij of zij heet of hoe hij of zij eruit ziet. Je weet alleen dan op dat moment jullie beide tellers op 0 komen te staan. Het kan gebeuren op ieder moment van de dag. In de bus naar school, tijdens het boodschappen doen of tijdens het uitgaan in je favoriete club.
    Deze RPG gaat over een aantal jongeren uit gewone arbeidersgezinnen. Na hun middelbare school hebben deze jongeren geen idee wat ze moeten doen. De meesten werken nu maar in supermarkten of cafe's tot ze weten wat ze met hun leven willen. Hun ouders hebben er wel genoeg van en besluiten ze naar een kamp te sturen om uit te vinden wat ze willen met hun toekomst... Maar wat als ze daar aankomen en meer blijken te vinden dan alleen een carrière plan? Al hun tellers vallen namelijk op 0, maar als ze dat eenmaal ontdekken is het te laat en weten ze niet wie van hun nou eigenlijk elkaar's soulmate is. Het kamp wordt dus niet alleen een kans op een goede baan, maar ook een op ware liefde, maar hoe vogel je uit wie dat is...?


    Rollen:
    blue]jongen[/blue] / [pink]meisje[/pink
    [Naam - Speler - Waar te vinden]
    - Noah Samuel David Whinter - Lazulis - 1,3
    - Sal Pokota - Shuuya - 1,2
    - Keon Dan Rankin - JamesPotter - 1,3
    - Rafaell Cesar Bergström - BoterBabbelaar - 1,2
    - Connor Caley Fitzgerald - FaultInOurStars - 1,4
    - Christopher "Chris" Drew O'Nelli - Magnus - 1,5
    - Blake Juan Alvaro - Torquay - 1,10
    - Goce Ward - geleninja - 1,8
    - Scott Edward Heems - wizardnightM - 1,17
    - Djozie Navaaio Jones - DanielInTheDen - 1,1
    - Ellison Breakway - Nuevo - 1,4
    - Alicia Maria Johnson - Depayx - 1,2
    - Mirela Agatha Costa - Phortion - 1,2
    - Anastasia 'Anna' Montlin Bake - ArianatorXx - 1,4
    - Aylin Sam Moore - Gwyn - 1,8
    - Holly Samantha Dawn - DreamerN - 1,16



    Koppels:
    - Noah - Aylin
    - Sal - Rafaell
    - Keon - Ellison
    - Connor - Alicia
    - Chris - Mirela
    - Blake - Djozie
    - Goce - Holly
    - Anna - Scott



    Kamerindeling:
    - Noah - Connor
    - Sal - Blake
    - Keon - Chris
    - Rafaell - Goce
    - Holly - Scott
    - Djozie - Alicia
    - Ellison - Mirela
    - Anna - Aylin



    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum. Minimaal 18.)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Geschiedenis:
    Voorkeur voor soulmate:
    Extra:

    Homosexuele of bisexuele personages mogen. Wel duidelijk aangeven in de Extra en de voorkeur.



    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit ookal vind je je soulmate. Ook kan je niet zeker zijn wie je soulmate is als je met een iemand een kort gesprekje hebt gehad.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen DanielInTheDen maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 16:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Anders laat ik me jongen vallen? Dan zouden we op zich echter wel een lesbies koppel hebben, maar dan heeft wel iedereen die een personage wilde een personage?

    Plus ik heb gehoord dat mijn moeder in september geopereerd wordt, waardoor ik dus minder tijd heb voor quizlet. Dus het zou mij op zich ook beter uit komen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 20:25 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wat jij wil. En je leven gaat voor Q en je laat maar horen als je een break wil of niet


    Bowties were never Cooler

    Dan laat ik me jongen vallen als dat mag, anders red ik het niet met school en mijn thuissituatie.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dan is er geen nieuw personage en verschuif ik de dingen iets


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    Dan is er geen nieuw personage en verschuif ik de dingen iets

    Dat is best gemeen :'D...
    Is de andere verheugd op een personage en dan komt die er niet meer :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Of het worden er 2, maar minimaal 1 jongen, het liefst 2. Anders zitten we met oneven aantallen.

    Het probleem is dan alleen dat we waarschijnlijk niet dit weekend verder kunnen...

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 23:07 ]


    Bowties were never Cooler

    Vraag anders of ze basis info and een eerste post willen plaatsen morgen ofzo? Dan kan je best verder?


    We've lived in the shadows for far too long.

    @DreamerN en @ Hecuba: Als jullie het kunnen uitvechten, 1 jongen en 1 meisje of 2 jongens, mogen jullie meedoen, maar dan het liefst wel zo snel mogelijk de basistrekken van je rol posten en een post plaatsen als het kan. Dan kunnen we verder.


    Bowties were never Cooler

    Ik heb een bericht verstuurd naar Hecuba en ik wacht nog op antwoord.


    Credendo Vides

    Ik was aan het werk en voor controle terug naar het ziekenhuis, sorry.. Ik schrijf zo snel de basistrekken en zsm een post.


    Spinning around, I'm weightless.

    Alles goed gegaan?

    Ik zie ze allebei hopelijk snel verschijnen


    Bowties were never Cooler

    Dan begin ik ook aan mijn rol.


    Credendo Vides

    Oké, even een begin aan mijn rol, ik ga haar nog verder uitwerken, maar eerst dus maar even dit zodat ik in ieder geval al iets heb. Ben morgen namelijk zo goed als de gehele dag weg zonder internet...


    Naam: Holly Samantha Dawn
    Leeftijd: 22, 13 september 1991.
    Geboorteplaats: Parijs, Frankrijk.
    Uiterlijk: Holly veranderd eigenlijk nogal vaak van uiterlijk, maar van nature heeft ze lichtblond haar en blauw grijzige ogen.
    Ze is rond de 1.77 meter lang en heeft een fijn postuur, sommigen noemen haar ook wel een plank, wat inhoudt dat ze bijna geen boezem en geen vorm in haar kont/ heup heeft.
    Maar daar is ze zelf gelukkig mee, want grotendeels worstelt Holly nog met wie ze is en kleed ze zich als jongen.
    Hierbij doet ze soms een pruik op en eens had ze der haar afgeknipt toen ze jonger was.
    Ze heeft dus nogal wisselingen in houding; De ene dag kleed ze zich heel vrouwelijk, met make-up, de andere dag is ze meer neutraal, amper tot geen make-up en makkelijke kleren en een andere dag is ze crossdressed als een jongen, waar ze zich even fijn in voelt als in haar meest vrouwelijk kleding.

    Innerlijk:
    Holly is een rustige, artistiek meisje die een bepaalde kijk op de wereld heeft, het maakt haar niets uit hoe mensen er uit zien, zolang ze zich maar verantwoordelijk gedragen voor hun acties en voor het leven dat zij beïnvloeden met die acties.
    Ze kan wat verlegen uit de hoek komen voor mensen die haar niet kennen, maar mensen die haar ook maar meer dan één keer zien kunnen zien dat er meer achter zit, want Holly is een open boek al lopen velen zomaar langs haar heen op straat, zeker omdat ze zo vaak van uiterlijk wisselt.
    Sommigen vatten haar verlegen kant op als arrogant, wat ze dan ook kan worden als mensen daarop in gaan bij haar, ook al kan het haar heel veel schelen hoe mensen over haar denken, En ze is makkelijk gekwetst als ze een hatelijke reactie krijgt, dus ze laat zelden echt iemand binnen zonder dat ze weet dat ze niet gekwetst word.
    Ze kan soms ook best awkward door de bocht komen, dan loopt ze naar een vreemdeling toe en bied ze aan om te helpen, waarbij ze dus amper iets over zichzelf verteld, of ze begint een gesprek over de meest merkwaardige dingen die haar interesseren.
    Haar muzieksmaak is door vele mensen apart gestempeld, ze houd van klassiek, metal, folk met artiesten als Omnia, Faun, Nightwish, André Rieu, etc.

    Meer komt nog.

    Geschiedenis: Hoewel ze zelf in Parijs geboren is komen allebei haar ouders ergens anders vandaan.
    Haar moeder is wel een Française, maar dan uit Vannes, haar vader is echter een Amerikaan, waardoor ze ook gewoon goed Engels kan.
    Holly is geboren in een ziekenhuis en later op haar veertiende kreeg ze te horen dat ze eigenlijk een tweeling had moeten zijn, iets wat ze altijd al wel aangevoeld had en nu noemt ze haar 'mannelijke' kant naar haar tweelingbroer die de geboorte niet overleefd had.
    Ze groeit op in het centrum van Parijs, waar ze op haar achttiende op zichzelf ging wonen, nog wel financieel verbonden met haar ouders die haar kleine appartementje betaalden. Niet veel later rolde ze in bij een FX Make-up opleiding, waar ze nog graag cursussen bij volgt, maar het is moeilijk om daar werk in te vinden en de materialen zijn duur om echt geheel zelfstandig een bedrijf te openen, daarom werkt ze maar wat bij in een stil Iers geïnspireerd café waar zo goed als alleen maar vaste klanten komen waaronder ze zich wat makkelijker kan begeven.

    De relatie tussen haar en haar ouders is ergens niet zo best, hoewel ze wel goed met elkaar kunnen praten zien ze elkaar vaak amper, zeker nu Holly op zichzelf woont.
    Haar ouders hebben vaak verschillende en afwijkende werktijden wat haar ouders proberen goed te maken door haar elke keer wanneer ze haar wel zien als het ware goedmakertjes toe te stoppen, die varieert van geld tot snuisterijen.
    Haar ouders weten niet wat ze met haar moeten aangezien Holly zich dus nogal anti-sociaal kan gedragen hebben ze haar maar naar het kamp gestuurd om te kijken of daar verandering in komt als ze zich daar onder de jongeren zou mengen.
    (Meer komt eventueel nog.)
    Voorkeur voor soulmate: Maakt haar niet zo uit, al moet diegene wel kunnen accepteren dat ze zich crossdressed. (Wordt eventueel nog aangevuld / veranderd.)
    Extra: Ze heeft een kat als huisdier een wit grijze kat die mensen die het dier wel eens zien beschrijven als een miniatuur versie van een sneeuwpanter.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 0:01 ]


    Credendo Vides

    Voor jullie geld ook allebei nog wel de 2 dagen voor de volledige rol. Ze kunnen dus alsnog aan het einde van zondag vervallen

    Holly is ver genoeg ingevult om niet te vervallem

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 0:03 ]


    Bowties were never Cooler

    ~Niet van toepassing meer x)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 0:06 ]


    Credendo Vides