• Nou, aan alles komt een einde en zo ook aan de boeken en films van harry potter.
    Hoe reageerde jij toen je het laatste boek/film gelezen/gezien had?
    Mijn reactie was zo van: ow my gosh... Het is echt over nu. Voelde me wel een beetje sip toen.
    Naja, hp zal nooit echt over zijn, hij leeft verder in de harten van potterheads.
    Maar jullie snappen me wel...
    En hierover zal wel al een topic zijn, maar ik vond hem niet.


    After all this time,severus? Always.

    Ik was wel sad dat ik niet meer kon genieten van Neville hehe, maar vond het einde wel echt goed. Als het langer doorging had ik afgehaakt denk ik... Geen idee ;')


    wat was dit ookalweer

    Ik was ergens wel blij dat er een nieuwe James Potter was x)

    En ja, ik vond het eigenlijk best wel verschrikkelijk


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I didn't like it – at all. Maar aan de andere kant, aan alles komt een einde – so yeah. Anders zou ik het alleen maar afgetrapt vinden, dus het is goed dat ze er een mooi einde aan hebben weten te breiden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moest eerlijk gezegd tranen onderdrukken toen ik het laatste boek voor het eerst uit had en op het einde van de laatste film. Maar ik blijf alles herlezen en herbekijken.x)

    Maar misschien is het goed dat er een einde is gekomen na zeven boeken, misschien zou het anders uitgemolken worden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 22:40 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik moest eerlijk gezegd tranen onderdrukken toen ik het laatste boek voor het eerst uit had en op het einde van de laatste film. Maar ik blijf alles herlezen en herbekijken.x)


    Ik geniet nu nog meer van de boeken/films, tho. Omdat ik steeds weer achter kleine details kom die ik nog niet wist c:


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Ik geniet nu nog meer van de boeken/films, tho. Omdat ik steeds weer achter kleine details kom die ik nog niet wist c:


    Jup, true!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb de laatste HP film niet gezien (al ben ik altijd fan geweest). Ik wilde destijds niet naar de bios om die reden en daarna is het er nooit meer van gekomen. Het voelt niet eens alsof ik 7.2 niet heb gezien. Ik vind het wel best zo. :')


    Caution first, always.

    Ik had een leeg gevoel, dus uit pure wanhoop ben ik opnieuw gaan lezen. Nog erger was het gevoel bij de Milennium trilogie nadat ik ze had gelezen en had gezien. Ik wist niet meer waar ik het had. Lisbeth Salander is al jaren één van mijn fictieve helden, misschien wel de grootste. Lisbeth is zo'n powervrouw, ook al heeft ze een kut verleden en zit haar super veel tegen. Het is een kut wijf, maar wel een kut wijf met een hart. Soort van.
    Maar even terug naar Harry Potter. Mijn obsessie groeide alleen maar en het werd zo erg dat ik tegen een gesloten klaslokaal prompt "Alohomora" fluisterde. Godzijdank hoorde niemand het, maar ja, haha. Ik voelde eigenlijk meer leegheid toen Dobby, Perkamentus, Sneep en eigenlijk alle beminnende karakters waren overleden (maar vooral bij Dobby), omdat die nooit meer terug zouden komen. Harry Potter is voor mij nooit helemaal gestorven. Het leeft juist. Dat is de kracht van die boeken, het lééft. Althans, in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 22:42 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik had zo'n gevoel van, damn, ik moet het nieuwe boek dringend kopen want anders overleef ik het niet. Oh wacht, dit was het laatste boek. Shit, ik mis Harry. Maar toen ontdekte ik fanfiction en Quizlet en overleefde ik het toch. c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb serieus gejankt... Een leeg gevoel voor een paar weken totdat ik ander series ging kijken en lezen. Maar mijn hart en hoofd gaan nog steeds tekeer als er iets nieuws komt over harry potter. Ik kijk ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg uit naar de trilogie van Fantasic beasts en where to find them . echt super dit :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kleine toevoeging:
    Maar Harry zelf is nooit gestopt, hij blijft voor altijd een stuk van mijn jeugd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik voelde me wel sip, ook omdat Harry Potter veel invloed heeft gehad om mijn jeugd. ^^


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik moest zo verschrikkelijk hard huilen en heb toen in recordtijd alle zeven boeken achter elkaar gelezen. Toen voelde ik me enigszins beter. Aan de ene kant is het goed dat het niet is uitgemolken, maar ik vond het echt verschrikkelijk erg dat er niks nieuws kwam. (Ja, de drie kleine boekjes, maar dat is toch anders) Ik blijf de boeken herlezen en de films herkijken, doe aan Pottermore, ben naar the Harry Potter Studios in Londen geweest. Er is altijd wel weer iets nieuws te ontdekken.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ging de boeken gewoon weer opnieuw lezen. Want ja, ze blijven nou eenmaal leuk. Oftewel, het voelde niet alsof het echt over was met Harry Potter. c:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Who cares? Harry Potter was lame. Erger was dat er een einde kwam aan de acteercarriere van Emma Watson :C


    quidquid excusatio prandium pro