George Weasley
George. murmelde ze en ik boog me wat voorover.
George. Wat doe je hier- straks word je aangevallen of nog erger; ga je dood. ik schudde mijn hoofd en liet haat haren wat losjes waardoor ik haar bloed langs mijn vingers voelde stromen.
'Wat doe ik hier? Wat doe JIJ hier? Denk eerst aan je eigen veiligheid voordat je aan mij gaat denken, Ginny. Als ik niet kwam bloedde je hier dood, en dat wilt niemand.' Een paar weerwolf gehuilen in de verte zorgden ervoor dat ik een adrenaline kick kreeg en me weer tot Ginny richtte.
'We gaan hier weg, of je het wilt of niet.' Ik deed mijn andere arm onder haar benen waarna ik haar op ging tillen en ze was ook vrij licht wat het dragen erg makkelijk maakte, en voordat ik gegrom achter me hoorde rende ik al weg en ontweek ook de eerste weerwolf die tevoorschijn kwam springen. Met Ginny in mijn armen rende ik maar door de bosjes tot ik de verboden bos uit kwam en richting de kasteel toe liep.
'Als die Albus me niet kwam op halen had ik nooit geweten dat je daar lag en was je nu dood geweest. Dus bedank Albus maar.' Zei ik hijgend.
'Maar het is nu wel zo dat jullie tweeën mogelijk mijn eerste liefde hebben verscheurd om me op te halen. Maar ik kan een zusje toch niet dood laten gaan in de verboden bos waar niemand is die haar kan redden, om een ander te gaan redden, wetend dat er nog twee andere personen erbij zijn die hem kunnen helpen..?' Ik was niet eens bij bewust toen ik "hem" zei, maar dat boeit me ook niet. Ginny is niet dood, dat is iets goeds. Maar Campbell gaat nu denken dat ik hem verliet om hem pijn te laten lijden, en ook nog die Scorpius. Ik beet even op mijn lip en mijn hart begon even door te flippen. Ik hoop echt dat Campbell niet verkeerd zit lopen denken over mij nu. Het is zo afschuwelijk om dit te denken.. ik wil het niet eens denken, maar als er niemand in de kamer was op mij en Camp na, en ik krijg te horen dat Ginny in het verboden bosag te bloeden, zou ik bij Campbell blijven en hem helpen in plaats van naar de verboden bos gaan. Ik zou dat echt doen, en daarom haat ik mezelf.
We komen de kasteel in gelopen en ik had nog steeds Ginny in mijn armen. We liepen richting de ziekenzaal toen ik een blonde hoofs als eerst zag. Al meteen bij de deur opening zag ik dat madama Plijster bezig was met Campbell die in bed lag en Scorpius aan staarde die op zijn bed rand lag. Ze waren aan het praten maar niets van wat ze zeiden drongen tot me door. Alles wat ik kon doen was maar staren. Ik zucht zachtjes en liep naar de andere kant van de ziekenzaal toe waar ik Ginny in een bed zette en Madama Plijster al aan kwam lopen en Ginny even bestudeerde.
'Wat us er gebeurd?'
'Ze viel in de verboden bos en haar hoofd is nu aan het bloeden.' Zei ik snel en keek haar even aan.
'En als ik hoor dat je weer in die bos bent, ik zorg er voor dat je persoonlijke bodyguards krijgt die je privé leven gaan vernielen. Gewoon uit voorzorg.' Zei ik met een glinlach en spiekte maar de hele tijd naar Campbell en Scorpius.
Saving people, hunting things, the family business デ--▸