Deze twee stukjes zijn niet echt top, maar ik heb het geprobeerd xq
George Weasley
Hij ging naast me op de grond zitten en pakte mijn armen die hij zelf om zichzelf hern gooide. Hij drukte zich stevig tegen mij aan en plantte zijn hoofd tegen me aan plantte. Ik bleef maar als een pop zitten waarmee Campbell aan het spelen leek te zijn.
‘Ik meende wat ik zei; laat me niet alleen. Ook niet wanneer de deur van slot is.’ ik schudde even mijn hoofd en leek na zijn laatste acties weer normaal te kunnen functioneren waardoor ik mijn hoofd ook in zijn haren plantte en zachtjes zuchtte.
'Ook niet na wat je allemaal naar me toe gaat schreeuwen?' Murmelde ik en staarde de leegte in. Even vergat ik dat Ralf en Scorpius er ook waren.
'Campbell, ik heb beloofd dat ik je niet zou gaan verlaten. Misschien breek jij vaak je beloftes, maar ik niet.' Zei ik dan zachtjes.
Albus Severus Potter
‘Ooh; sorry, Albus. Ik hoorde dat geluid en… en.. ik weet niet ik wilde je niet verscheurd zien worden en ik dacht niet meer na. Ik ben echt zo dom. Het spijt me- Albus.’ Fluisterde Ginng zachtjes. Ik glinlachte even en trok haar aan haar hand dichter tegen me aan terwijl we maar doorliepen.
'Zou ik ook gedaan hebben als ik het ook hoorde, het is maar dat je jezelf en mij niet verscheurd wilde hebben, dat was dus aardig van je.' Grinnikte ik.
'En je bent echt niet dom, alleen omdat je niet dood wilde gaan betekent het niet dat je dom bent, je reageerde snel en eilde ons veilig houden wat erg goed was.' Zei ik zachtjes en keek ook naar de hemel die half bedekt werden van de bladeren van de bomen. Kleine sterren hingen hoog in de hemel die maar eindeloos door bleven glinsterden. Ik glimlachte zachtjes en keek weer terug naar de weg. Het was zo stil, vredig en rustig. Net als wat ik nu was. De hand van Ginny vasthouden komt me griezelig bekend voor, wat niet echt een wonder was. Maar toch voelde ik me anders bij deze.. nee - nee - nee Albus, je moeder is nu ergens thuis en deze Ginny heeft geen kinderen, noch is ze getrouwd dus is het onmogelijk dat ik haar kind ben..
Ik en Ginny leken ook uit het oad te zijn gelopen. Ik zag dat we diep, diep in het verboden bos waren gegaan aangezien de gras onder mijn voeten zachter en natter werd, ook hoger bij sommige plekken. Er waren steeds meer en meer bomenwat me wat begon te beangstigen. Straks komen we er nooit meer uit..
'Wat als we een rode vuurwerkje de lucht in shieten, denk je dat iemand dat ziet en ons komt ophalen?' Stelde ik voor maar haakte even af bij het horen van gekraak van de bosjes verderop. Ik staarde even naar de bosjes die wat heen en weer bewogen. Snel liet ik Ginny haar hand weer los op mijn stok in die te verplaatsen en murnelde "nox" zodat de lichtbolletje uit ging en het naar de bewegende bosjes wees. Langzaam schuifelde ik er naar toe waarna de bosjes waren gestopt met bewegen en teijfelend stak ik mijn stok in de bosjes en probeerde te achterhalen wat het was, tot er een klein, elf achtige beestje uit sprong en zijn klauwen in mijn benen boorde en ik met een kreet van mijn been afschudde en het verlamde met mijn stok. Gauw zette ik weer een stap achteruit en kreunde vloekend van pijn toen ik zag dat mijn broek wat open gescheurd was en de klauw afdrukken in mijn enkel waren getatoeëerd.
'Was maar een verdomde boomtrul.' Zei ik en keek op naar de boom waar de bosjes bij stond.
Haha, laat die weerwolf maar komen xq daarom heb ik die boomtrul stuk geschreven x')
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••