• die het leuk vind om op vrijdagavond een documentaire te kijken over kinderen die niet groeien. Die dus elke 4 jaar maar 1 jaar ouder worden.
    En het dan nog interesant vinden ook en die zelfs nog iets snapt van de medische dingen.
    Dat vraag me ik af


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    TLC:Y) Ik heb het toevallig ook gezien.
    Als ik discovery of National geo erop zet blijft deze er vaak ook enkele uren tot de hele dag op staan.

    Hel schreef:
    TLC:Y) Ik heb het toevallig ook gezien.
    Als ik discovery of National geo erop zet blijft deze er vaak ook enkele uren tot de hele dag op staan.

    Ja, het was interesant he?
    Ik kijk niet zoveel tv, maar als ik tv kijk is het ook meestal zulke dingen
    Ik heb volgens mij meer documentaires en dat soort dingen dan gewone films


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het een naar idee. Hoe ben je dan als je 21 bent?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    Ik vind het een naar idee. Hoe ben je dan als je 21 bent?

    Er was iemand van 40 met het lichaam en de hersens van iemand van 10
    En een meisje van 6 met het lichaam en de hersens van een baby van 3 maanden ongeveer(die was trouwens wel ontzettend schattig)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    REDHEADSROCK schreef:
    Ik vind het een naar idee. Hoe ben je dan als je 21 bent?


    Nou in dit geval ging het over een man van veertig die in het lichaam van een jongen van tien zat, en over een meisje van zes dat het lichaam had van een baby van drie maanden, met een soort 'volgroeid' hoofdje en lange haren.
    21 zou dus gelijk staan aan 5?

    Prim schreef:
    (...)
    Er was iemand van 40 met het lichaam en de hersens van iemand van 10
    En een meisje van 6 met het lichaam en de hersens van een baby van 3 maanden ongeveer(die was trouwens wel ontzettend schattig)


    Maar word je dan niet oneindig oud? :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haha, ik denk het. Aangezien ik heel wat anders heb gekeken ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb onlangs de film Sicko gezien en niemand van mijn vriend(inn)en vond dat interessant en ze vonden het vreemd dat ik dat voor mijn plezier keek. Tja.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik kan me echt uren vermaken met National Geographic en Discovery. Maar mijn moeder moet dan weer van die fucking saaie soaps kijken. Als ze nu eens dat censureren in plaats van 't internet.
    Naja, tv op m'n kamer ftw.
    Ik ben ook eigenlijk de enige persoon die ik in mijn omgeving ken die de Tweede Wereldoorlog interessant vindt. En het Sovjet-tijdperk. Butyea.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 23:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Ik kan me echt uren vermaken met National Geographic en Discovery. Maar mijn moeder moet dan weer van die fucking saaie soaps kijken. Als ze nu eens dat censureren in plaats van 't internet.
    Naja, tv op m'n kamer ftw.
    Ik ben ook eigenlijk de enige persoon die ik in mijn omgeving ken die de Tweede Wereldoorlog interessant vindt. En het Sovjet-tijdperk. Butyea.

    Dan heb je een medestander gevonden!
    Ik vind geschiedenis zo leuk!
    Ik ben vooral fan van de oorlogen!
    En dan vooral de 100jarige, de wereldoorlogen en de koude


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Maar word je dan niet oneindig oud? :D

    Nee.
    Bij die man lag het aan zijn hypofyse die te klein was en niet op de goede plek lag en je hypofyse stimuleert je groeihormonen
    Dus dat heeft niks met onsterfelijkheid te maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had het ook gezien, ja!
    Ik vind dat juist fijn, beetje met vrienden naar discovery/national geographic kijken of een gezellig filmavondje op vrijdag.


    your eyes are like stars in the night.

    Shogun schreef:
    Ik kan me echt uren vermaken met National Geographic en Discovery. Maar mijn moeder moet dan weer van die fucking saaie soaps kijken. Als ze nu eens dat censureren in plaats van 't internet.
    Naja, tv op m'n kamer ftw.
    Ik ben ook eigenlijk de enige persoon die ik in mijn omgeving ken die de Tweede Wereldoorlog interessant vindt. En het Sovjet-tijdperk. Butyea.

    Ik kijk echt alles van oorlogen, ik heb twee dikke boeken van 500 pagina's over de Holocaust. (nerd)


    your eyes are like stars in the night.

    Toen ik 12 jaar was, keek ik liever National Geographic dan wat voor mijn leeftijd bedoeld was.
    Dus ik vind dat best normaal, lekker boeiend. :3


    Let the Night embrace you

    Ik kijk graag NatGeo & Discovery & TLC _O_


    "I shut my eyes in order to see.'