Albus Severus Potter
De gedaante rende maar door en verdween de duisternis in. Vloekend draaide ik me om en ging met een hand door mijn haren.
'Dood me..' murmelde ik in mezelf en meteen hoorde ik weer de al tebekende gegrom achter de bosjes. Alweer vloekte ik hardop en kneep even in de tak die ik vasthield en verbeelde me dat die tak Ginny haar hand was en hinkelde zo snel mogelijk weg en wat verderop liet ik me weer tegen een boom aan vallen. Ik scheurde een grote stuk van mijn gewaad en wikkelde die om mijn gewonde enkel zdat ik niet leed naar nog meer bloedverlies en stond weer op om verder te hinkelen. Deze keer liep ik terug naar de koetsen toe en volgde de sporen. Verdomme Gin, als er iets met haar gebeurt ga ik hier ook dood. Waarom denkt ze dat ik niet vaan haar hou? Ik heb dat nooit gezegd. Ik volgde maar de sporen waardoor ik uiteindelijk echt terug bij het perron kwam,maar die was ook verlaten. Er waren ook geen koetsen meer. Ik zucht en volgde de weg die naar Zweinstein leed wat me echt liet opluchten en ik ging niet eens eerst naar de geote zaal maar naar de ziekenzaal. En de hele tijd murmelde ik Ginny haar naamen dat iemand me moet doden. De hele tijd voel ik weer mijn handen die door haar haren gleden en de hele tijd vloek ik weer om het fijt dat iemand me dood, ik haat mezelf. Tot Madama Plijster me in mijn gezicht sloeg.
'Pas op je taalgebruik, Auron.'
Ik wreef, alweer vloekend, langa mijn wangen die aan het branden en tintelen waren. Toen Madama Plijster eenmaal met mijn enkel klaar was liep ik de ziekenzaal weer uit, hopend dat ik geen weerwolf ben geworden. Ik ging terug naar de grote zaal ondanks de dag al weer bijna voorbij was, hopend dat ik Ginny daar zag zitten.. oh god, ik kan mijn vader ontmoeten!
Echter lieten een paar stemmen me stoppen met lopen. Wat geluiden kwamen achter een deur vandaan en ook gebonkt en geschreeuw. Ik schuifelde er naar toe en oende de deur en tot mijn verbazing zag ik een blonde jongen, iets wat kleinere en dunnere jongen met fel grijze ogen,een bloederige jongen op de grond en een oranje harige.. Oom! Fred? Uh.. Forge!
'Wat is er gebeurt hier..' murmelde ik met een gigantische brede glimlach.
'Oo- o - G-George, iemand.. roept je. Ginny heeft je nodig,' de oranjeharige jongen leek me eerst te negeren en knielde neer voor de bloederige jongen en zuchtend greep ik hem bij zijn arm en trok hem mee de kamer uit.
'Laat me los- ik moet terug! Wie ben jij?'
Ik keek even rond en herkende de jongen als de jongen van de trein.
'G-Ginny, ze zit ergens in de verboden bos omdat ze dacht dat ik niet van haar hield!'
'Wacht- wacht.' Hij keek even terug naar de kamer van waar hij kwam en ik zag hem op zijn lip bijten voordat hij zich weer naar mij toe keerde.
'Toekomst heden of verleden?'
'Toekomst, ik ben haar zoon, Albus Potter en jij bent mijn oom, asjeblieft breng haar terug- ze weet niet wat ze doet.'
Ik hoorde George duidelijk grommen en gooide de deur achter zich met een klap weer dicht en liep langs me heen.
George Weasley
Ik liep langs hem heen en en gauw voelde ik zijn vingers om mijn pols.
'Kan ik mee? Ik weet waar we waren.'
'Je hebt al genoeg problemen verricht, Albus. Ik weet haar wel te vinden, geloof me.' Ik trok me los uit zijn greep en liep de kasteel uit, direct naar de verboden bos toe. Ik liep maar een willekeurige richting toe met hoop om haar te kunnen vinden. Ik vervloek Albus en Ginny om voor te zorgen dat ik bij Campbell vandaan ben die haast op de randjw van leven en dood zat. Na een tijdje lopen zag ik haar op de grons liggen, haar hoofd bloedde. Ik knielde naast haar neer en deed een hand achter haar hoofd waar ik iets vloeibaars voelde die langs mijn vingers dooe gleden en ik herkende het als.. meer bloed.
'Ginny, wat heb je jezelf aangedaan?' Gromde ik zachtjes en schudde even met mijn hoofd. Ik haat alles op dit moment. Wat voor lot hebben ik deze leven? Ik sloot mijn vingers in haar haren zodat als ze weg gaat rennen, dat het wat moeilijk gaat worden om op te staan.
Zo snel mogelijk getypt. ;'x
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••