• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •



    Song of the night: Laïs > OneRepublic-If I Lose Myself

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2014 - 4:09 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Vandinha schreef:
    @ Jarne – Helaas niet nee, wat heeft iedereen de laatste tijd toch? Zijn ze allemaal gelijktijdig ongesteld of wat?

    @ Erieka – Het gaat hier niet alleen om jou. Heel Q. schijnt het de laatste tijd nodig te vinden om continu tegen elkaar te katten en "iemands kant" te kiezen.


    Nee, maar het kwam even heel rauw op m'n dak. Het voelde net alsof alle shit in één keer op mij ontladen werd.


    26 - 02 - '16

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oké, dat klonk echt zo ontzettend fout, HAHAHAHA. Sorry. Ik zit hier echt mijn lach te smoren voor mijn grootouders gaan vragen wat er zo grappig is. :')


    Iemand moet de flauwe plezante zijn in een serieus deprimerend onderwerp. Die rol is geknipt voor mij.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Doge schreef:
    (...)

    Nee, maar het kwam even heel rauw op m'n dak. Het voelde net alsof alle shit in één keer op mij ontladen werd.


    Geloof me – dan had ik gewoon gezegd "Erieka houd op met zeiken". Dit was in z'n algemeenheid op Q. gericht. Je moet hier komen om plezier te hebben, niet om ruzie te zoeken of te lopen vitten op andere personen.

    Lotta – gewoon zeggen dat Jarne niet weet wat 'ie met z'n tampon moet doen. Brengt vast wat leven in de brouwerij.


    Oh, fijn,

    (Mensen die geen gezeik willen lezen, ga een boom knuffelen.)

    Net te horen gekregen dat mijn pa psychische hulp nodig heeft door zijn alcoholisme. Jep, wil niet veel zeggen, maar door dat klote gedrag van hem als hij alcohol opheeft, heb ik het harder nodig dan hem. Alsof hem het iets interesseert, lol.
    *zeik zeik zeikerdezeik


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Het is goed dat er iets aan gedaan gaat worden dan, Nori.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    I'm totally done here. Echt waar. Kennelijk willen mensen mij hier gewoon weg hebben. Het is ze gelukt.


    26 - 02 - '16

    Nori schreef:
    Oh, fijn,

    (Mensen die geen gezeik willen lezen, ga een boom knuffelen.)

    Net te horen gekregen dat mijn pa psychische hulp nodig heeft door zijn alcoholisme. Jep, wil niet veel zeggen, maar door dat klote gedrag van hem als hij alcohol opheeft, heb ik het harder nodig dan hem. Alsof hem het iets interesseert, lol.
    *zeik zeik zeikerdezeik

    Naahw Nori, wat jammer zeg. :c
    Ik ken het gevoel helaas maar al te goed. Het is vreselijk als ouders aan de drank zitten en meestal hebben ze zelf niet eens door hoe slecht het dan met hen gaat. Ach, één glaasje kan er wel bij, toch? Wat een zeikerds zijn die flikken zeg, ik was echt niet dronken hoor, als een klein beetje zelfs niet mag. Maar toen kwam er een eind aan door een vriendje van m'n moeder die daar een ontzettende hekel aan had en moest ze zelfs de sigaretten laten. Ik kan je geen advies geven, helaas, maar ik weet hoe je je voelt. Wel goed dat hij nu hulp krijgt, hopelijk komt alles goed!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 21:11 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Doge schreef:
    I'm totally done here. Echt waar. Kennelijk willen mensen mij hier gewoon weg hebben. Het is ze gelukt.

    Wat is er gebeurd? ;o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Halloooooo

    Ik ben weer terug van het accordeon spelen en een pizza zit in de oven als avondmaal zometeen. :3 Hoeist hier allemaal? Ik heb nog niets terug gelezen, hahaha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    N'ahw Nori :<
    Keep your head up high beautiful.


    Novoselic schreef:
    (...)
    Naahw Nori, wat jammer zeg. :c
    Ik ken het gevoel helaas maar al te goed. Het is vreselijk als ouders aan de drank zitten en meestal hebben ze zelf niet eens door hoe slecht het dan met hen gaat. Ach, één glaasje kan er wel bij, toch? Wat een zeikerds zijn die flikken zeg, ik was echt niet dronken hoor, als een klein beetje zelfs niet mag. Maar toen kwam er een eind aan door een vriendje van m'n moeder die daar een ontzettende hekel aan had en moest ze zelfs de sigaretten laten. Ik kan je geen advies geven, helaas, maar ik weet hoe je je voelt. Wel goed dat hij nu hulp krijgt, hopelijk komt alles goed!


    Heh heh, het probleem is dat hem geen reet interesseert wat hij doet c:
    Hij vindt dat hij niks fout doet dus hij gaat niet naar die psycholoog. Of hij gaat er 2 keer heen en doet er verder niks mee.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Vandinha schreef:
    N'ahw Nori :<
    Keep your head up high beautiful.


    I do, I do. Thank you


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Doge schreef:
    I'm totally done here. Echt waar. Kennelijk willen mensen mij hier gewoon weg hebben. Het is ze gelukt.


    Ik wil je niet weg! Wat is er toch gebeurd?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    @Nori
    Naahw, echt vet jammer dat je pa zo slecht luistert. :c Maar wel onwijs fijn dat er wel hulp voor komt.
    Het komt heus wel goed. Echt waar. And otherwise: You can always send me (and the others arround here I guess) a message. Ik kan dan wel niet naar je toe komen, maar een virtuele knuffel kan ik je wel schenken, en een luisterend oor zijn ook. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    @Nori
    Naahw, echt vet jammer dat je pa zo slecht luistert. :c Maar wel onwijs fijn dat er wel hulp voor komt.
    Het komt heus wel goed. Echt waar. And otherwise: You can always send me (and the others arround here I guess) a message. Ik kan dan wel niet naar je toe komen, maar een virtuele knuffel kan ik je wel schenken, en een luisterend oor zijn ook. <3


    Ja, ik zie wel wat ervan komt. Maar dankjewel (:


    'The best way to predict the future is to create it'.