• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •



    Song of the night: Laïs > OneRepublic-If I Lose Myself

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2014 - 4:09 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Escapism schreef:
    Beterschap, Gail!

    Dankje <3 Het gaat gelukkig wel ietjes beter nadat ik een pontstant slikte (een soort paracetamol)


    -

    Godverdomme. Lekker k*t ouders. Ben ik weer helemaal overprikkeld. T-T


    26 - 02 - '16

    Wat is er, Erieka?


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Wat is er, Erieka?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ben ik trouwens de enige die de reacties in dat topic over Crew en Vrienden Online behoorlijk schijnheilig vindt? x') Lang niet iedereen, hoor.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ben ik trouwens de enige die de reacties in dat topic over Crew en Vrienden Online behoorlijk schijnheilig vindt? x') Lang niet iedereen, hoor.


    Bwa.. sommige


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Wat is er, Erieka?


    Ach.. Ik ben de hele dag weggeweest en dan, als ik terug ben, wordt gelijk weer aan mijn hoofd gezeikt de hele tijd. Ik word er helemaal gek van. Bovendien irriteren die reacties in dat topic me ook, dat topic waar Lotta het over heeft. Gewoon die hypocriete mensen die Rutger aanbidden alsof hij een god is. C'mon. Ik snap best dat hij een leven heeft naast Quizlet, dat is allemaal dikke prima, maar hij hoeft niet de hemel in geprezen te worden als wij commentaar geven op het feit dat het lang duurt.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Ach.. Ik ben de hele dag weggeweest en dan, als ik terug ben, wordt gelijk weer aan mijn hoofd gezeikt de hele tijd. Ik word er helemaal gek van. Bovendien irriteren die reacties in dat topic me ook, dat topic waar Lotta het over heeft. Gewoon die hypocriete mensen die Rutger aanbidden alsof hij een god is. C'mon. Ik snap best dat hij een leven heeft naast Quizlet, dat is allemaal dikke prima, maar hij hoeft niet de hemel in geprezen te worden als wij commentaar geven op het feit dat het lang duurt.

    Jup, helemaal! Ik begrijp heel erg goed dat mensen het stom vinden dat die knoppen nog niet terug zijn, maar er ondertussen wel andere dingen ingevoerd worden. En tenslotte maakt-ie niet zomaar sites voor de lol, maar om geld te verdienen, dus eigenlijk is dat gewoon een deel van z'n leven, of je dat nu wilt of niet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Jup, helemaal! Ik begrijp heel erg goed dat mensen het stom vinden dat die knoppen nog niet terug zijn, maar er ondertussen wel andere dingen ingevoerd worden. En tenslotte maakt-ie niet zomaar sites voor de lol, maar om geld te verdienen, dus eigenlijk is dat gewoon een deel van z'n leven, of je dat nu wilt of niet.


    Jij snapt het!


    26 - 02 - '16

    Wat een fijn begin na heel de dag zonder m'n laptop en telefoon gedaan te hebben – not. (cat)

    Laten we dit drama – free houden, please. Ik wil op m'n knieeën gaan zitten en smeken als het moet.
    Hier thuis is al drama en gezeur genoeg tegen andere mensen :<


    Novoselic schreef:
    (...)
    Jup, helemaal! Ik begrijp heel erg goed dat mensen het stom vinden dat die knoppen nog niet terug zijn, maar er ondertussen wel andere dingen ingevoerd worden. En tenslotte maakt-ie niet zomaar sites voor de lol, maar om geld te verdienen, dus eigenlijk is dat gewoon een deel van z'n leven, of je dat nu wilt of niet.


    Dit


    16 - 09 - '17

    Awh Mirte, rustig maar. Hier hebben jij en Erieka een knuffel!


    16 - 09 - '17

    Zucht :C
    Ik begin me helemaal depressief te voelen en m'n vriend zit ook al niet al te lekker in z'n vel. Oh well.. :c


    26 - 02 - '16

    Help. Een kennis (ik ga vanaf nu zuinig zijn met het woord "vriendin", lol) van mij heeft Fifty Shades of Grey gekocht. Ik bedoel maar, ze is dertien. ;_;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Stop eens met op Rutger te schijten, wees liever blij dat hij deze site heeft geprogrammeerd tot wat het nu is. Jezus, het is zijn site dus hij doet er mee wat hij wilt.
    -,-


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!