• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •

Song of the night: Laïs > OneRepublic-If I Lose Myself

[ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:37 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2014 - 4:09 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Novoselic schreef:
    (...)
    Is dat de nieuwe zanger van One Direction? Omfg. Die is nog sexyer dan Harry Styles. ;o

Mwhuhahaha, Jarry.:'D

Maar ik ga even TV kijken!^^

Debbaut schreef:
    (...)

Mwhuhahaha, Jarry.:'D

Maar ik ga even TV kijken!^^

Ik wil níét weten hoe die twee de liefde bedrijven.

Veel kijkplezier.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Hallo iedereen

16 - 09 - '17

Novoselic schreef:
    (...)
    Ik wil níét weten hoe die twee de liefde bedrijven.

Veel kijkplezier.

Nee, dat wil niemand.:')

Hoi Sylvie!

Jullie mogen mij van de lijst halen van de Nightclub – daar heb ik zo meerdere, persoonlijke redenen voor. Sorry.

•

Same goes for me.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Why people? Zo jammer..

16 - 09 - '17

Jullie zullen gemist worden, bij mij tenminste. :3

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ourania schreef:
    Same goes for me.

Ook van de lijst?
    Jammer.
    @Mirte
    Jammer.

Ik zal jullie missen.

[ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:36 ]

Ik heb op dit moment genoeg drama in m'n eigen leven om er drama van Q. bij te hebben (':
    En voorheen was dit gewoon afgesloten van de rest van het drama op Q., alleen ik kan niet m'n ogen dicht blijven houden terwijl er hier ook steeds meer over gepraat wordt.

•

Eerlijk gezegd heb ik over die drama heen gelezen, omdat ik op dat moment ook geen zin had om me in die discussie te gooien. Het is echt jammer hoeveel mensen zich tegenwoordig zoveel aantrekken van alles dat er hier rondom gebeurd..

16 - 09 - '17

Vandinha schreef:
    Ik heb op dit moment genoeg drama in m'n eigen leven om er drama van Q. bij te hebben (':
    En voorheen was dit gewoon afgesloten van de rest van het drama op Q., alleen ik kan niet m'n ogen dicht blijven houden terwijl er hier ook steeds meer over gepraat wordt.

Ik wil niet onbeleefd doen, maar welk drama?Want, oke, er wordt van tijd tot tijd eens op elkaar gekat. Maar meer?

Debbaut schreef:
    (...)

Ik wil niet onbeleefd doen, maar welk drama?Want, oke, er wordt van tijd tot tijd eens op elkaar gekat. Maar meer?

Het gaat denk ik om die hele discussie een paar pagina's terug.

16 - 09 - '17

Debbaut schreef:
    (...)

Heel dat gedoe over de mods steeds en dat mensen onder andere gaan stoppen door de mods – dat doet toch wel iets. En gewoon hoe de users in het algemeen tegen elkaar doen de laatste tijd.

•

Dut 'gedoe' rondom de mods gebeurd wel vaker. Althans, zo heb ik het toch al eerder ook ervaren op Q. En hoe de users tegen elkaar doen is echt erg tegenwoordig, maar goed, ik trek het mij niet meer aan. Als ik hier eens moet gaan zeuren over wat Q soms met me doet, ben ik volgens mij morgen nog bezig.

16 - 09 - '17