• Hallo lieve quizletertjes

    Ik zoek een persoon (of meerdere) die mij zou kunnen helpen met een cover voor mijn nieuwe story : Boom clap, the sound of my heart (Ansel Elgort)

    Zoals je waarschijnlijk al door had gaat het verhaal over Ansel Elgort (Aka Gus Waters)

    dit is een hele korte inhoud:

    Faith is een negentienjarige New Yorkse tiener, en houdt van het leven in de grote stad en leidt een perfect gelukkig leven. Maar het is niet altijd wat het lijkt. Het leven in New York is toch niet altijd even gemakkelijk voor haar als het lijkt. Wanneer Faith de acteur Ansel Elgort leert kennen, komt haar leven op een rollercoaster van emoties terecht. Emoties die niet altijd even herkenbaar voor haar zijn.


    foto's die gewenst zijn: ik ga eerlijk zijn ik ben niet echt een kritisch persoon, ik heb wel in mijn gedachten hoe een cover er kan uit zien, maar meestal draait dat tot niets uit. Wat ik wel zou willen is natuurlijk een foto van Ansel Elgort, deze moet er natuurlijk inzitten
    dit: http://api.ning.com/files/cALG6tQ00kejT5Oz89yPyTSBsra4EzQwlGIo0yz9b1N*1AS2rVVx*0WFLpQhMDY473*YQbO3OuWqR8iBAvMtJoAcz7ZH0pBT/tumblr_mjq6lsvFb71r3ix26o1_500.png vind ik persoonlijk een hele mooie foto van hem, maar maakt niet uit joh! Liefst ook een beetje romantisch als dat kan. Oh en als je er een meisje bij wilt stoppen, Faith heeft bruin haar en blauwe ogen. Verras mij :)

    Sfeer; liefst romantisch, het is een romantisch verhaal dus de sfeer mag ook romantisch en luchtig zijn.

    Als er verder nog vragen zijn, laat mij het weten :)


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    -> Titel aangepast vanwege overmatig hoofdlettergebruik.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou wel wat kunnen proberen?


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    Ik zou wel wat kunnen proberen?


    Dat zou super zijn :D


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Heb je misschien een idee qua actrice of model hoe het meisje eruit ziet?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Heb je misschien een idee qua actrice of model hoe het meisje eruit ziet?


    Tgoh misschien een beetje zoals dit meisje:

    maar maakt niet echt uit hoor, gewoon bruin haar en blauwe ogen en een lief snoetje of zo

    Xx


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Ik ben voor Emily Rudd gegaan, haha, hoop dat dat oké is?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Here you go! Is een tijdje geleden dat ik met Photoshop gewerkt heb, dus het is niet helemaal op en top, maar hoop dat je hem alsnog goed vind! Hij is enkel in b&w omdat de foto die je wilde van Ansel, niet in kleur versie is, vandaar. Als er verder aanpassingen gemaakt moeten worden, zeg het maar en ik zal kijken wat ik kan doen voor je. (: Link van de foto is hier.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 15:25 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:


    Here you go! Is een tijdje geleden dat ik met Photoshop gewerkt heb, dus het is niet helemaal op en top, maar hoop dat je hem alsnog goed vind! Hij is enkel in b&w omdat de foto die je wilde van Ansel, niet in kleur versie is, vandaar. Als er verder aanpassingen gemaakt moeten worden, zeg het maar en ik zal kijken wat ik kan doen voor je. (: Link van de foto is hier.


    HIJ IS SUPER LEUK!!!! :D DANKJEWEL!!! =D


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Geen probleem hoor! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.