• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •

Song of the night: Laïs > OneRepublic-If I Lose Myself

[ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:37 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2014 - 4:09 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Vandinha schreef:
    (...)

Heel dat gedoe over de mods steeds en dat mensen onder andere gaan stoppen door de mods – dat doet toch wel iets. En gewoon hoe de users in het algemeen tegen elkaar doen de laatste tijd.

Ik denk dat dat komt door jullie strenge geheimhouding aanpak, dat werkt de mensen volgens mij op de zenuwen, kun je dat niet bespreekbaar maken onder collega's?
    Good point.:/

Vandinha schreef:
    Ik heb op dit moment genoeg drama in m'n eigen leven om er drama van Q. bij te hebben (':
    En voorheen was dit gewoon afgesloten van de rest van het drama op Q., alleen ik kan niet m'n ogen dicht blijven houden terwijl er hier ook steeds meer over gepraat wordt.

Ik weet heus wel dat je mijn topic bedoelt. Als dat zo is, zeg het dan even recht in mijn gezicht.

26 - 02 - '16

@ Sylvie – helaas wel ja inderdaad. Alsof iedereen elkaar de laatste tijd overal op moet aanspreken en overal op af moet katten omdat er iets niet goed gaat of omdat iemand zijn mening wil uiten.

@ Jarne – die geheimhouding is er naar mijn weten altijd geweest dus daar kan het niet aan liggen schijnt me.

•

Nu voel ik mij weer schuldig. x') Maar goed, jammer dat je weggaat.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Laten we het alsjeblieft rustig houden.

Doge schreef:
    (...)

Ik weet heus wel dat je mijn topic bedoelt. Als dat zo is, zeg het dan even recht in mijn gezicht.

Zoals ik laatst ook al zei Erieka – als ik het alleen over jou had dan zou ik dat zeggen, dat weet je. Het gaat gewoon om alles bij elkaar.
    Daarnaast gaat het meer om hoe het privé gaat bij mij thuis en op school et cetera.

[ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:47 ]

•

Klik eens, alsjeblieft? <3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Escapism schreef:

Ik kan je niet helpen, helaas. Sorry!

Ik voel me alleen nog goed in kletstopics zoals deze en als mensen hier al weg gaan om alles wat er verder gebeurd op Q vind ik het ook niet meer fijn.

16 - 09 - '17

Escapism schreef:

Ik kijk straks, ik ga even van de computer af.

16 - 09 - '17

Soe schreef:
    Ik voel me alleen nog goed in kletstopics zoals deze en als mensen hier al weg gaan om alles wat er verder gebeurd op Q vind ik het ook niet meer fijn.

Het gaat me niet alleen om wat er op Q. bezig is – Sylv. Ook om wat er thuis en op school aan de hand is.

•

Met prive kunnen we je niet helpen, behalve een luisterend oor aanbieden, dus als je ooit je hart eens wilt luchten, mijn PB staat altijd open he.(;

Vandinha schreef:
    (...)

Het gaat me niet alleen om wat er op Q. bezig is – Sylv. Ook om wat er thuis en op school aan de hand is.

Dan hoop ik dat het gauw beter gaat thuis in ieder geval.

Vandinha schreef:
    (...)

If you want to talk about it... You know where you can find me, right? <3
    *hugs you*

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Debbaut schreef:
    Met prive kunnen we je niet helpen, behalve een luisterend oor aanbieden, dus als je ooit je hart eens wilt luchten, mijn PB staat altijd open he.(;

16 - 09 - '17