• Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.

    Een paar regels.
    - geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
    - geen teams.

    wat voorbeelden.
    - Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
    - Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem ‘m zo mee. Mijn bunker.
    verzin het maar zo gek als het kan!
    Veel pleizer en suc6!!


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Ik verkleed de bunker als vleesetend monster en iedereen rent er voor weg. Mijn bunker.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    IK pak een blokje vlees zie dat het nep is en vlucht naar binnen met een stel zombie's


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zet een bordje met 'gratis pudding, (iedereen houd van pudding). Gebruik hersen etende zombies als bodyguards en bootytraps, mijn bunker.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Eerst vermoord ik alle zombies met mijn geweer ( geen idee hoe je zombies vermoord btw ) en verjaag dan de eigenaar uit de bunker. Mijn bunker.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 16:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik pak de bunker op (waarbij ik de vorige eigenaar achterlaat) en zet hem ergens anders neer. Dan maak ik hoge elektrische hekken en een gracht om de bunker heen. Ook komt er een mijnenveld om de bunker en bewaking door middel van tanks...
    Succes! Haha :Y) (nerd)

    Ik vlieg met een jetpack over de hekken heen en ren de bunker binnen waar ik de eigenaar weer met mijn eigen jetpack terug over de hekken stuur. Mijn bunker.

    Ik graaf een tunnel onder de bunker door en de bunker stort een gat in, nuevo overleeft het niet en ik kruip erin. Mijn bunker


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.