• Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.

    Een paar regels.
    - geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
    - geen teams.

    wat voorbeelden.
    - Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
    - Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem ‘m zo mee. Mijn bunker.
    verzin het maar zo gek als het kan!
    Veel pleizer en suc6!!


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Ik verleid de bunker met een romantische serenade. Mijn bunker.


    i put the fun in funeral

    Ik begin een KFC naast de bunker waar ze gratis kip verkopen. De eigenaar gaat erheen en ik neem zijn bunker in. Mijn bunker.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Er komt een kraai aangevlogen en die valt de eigenaar aan. De eigenaar gaat dood. En ik neem de bunker. Mijn bunker.


    Just Smile, Peace & Love

    Ik ga zingen en zing zo vals dat de eigenaar vlucht om niet doof te worden. Mijn bunker.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik laat een kudde hondsdolle koeien los in de bunker, de eigenaar wordt ook hondsdol en gaat dood. Mijn bunker.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 20:45 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik vouw een vliegtuigje van de bunker en vlieg weg. Mijn bunker.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik vlieg met een zeppelin tegen het vliegtuig aan en neem het vliegtuigje over. De vorige eigenaar valt naar beneden :/
    Mijn Bunker (hoera)

    Ik eet de bunker op. Mijn bunker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik stop een speld in je en je schiet weh als een ballon. De bunker land in de jungle. Na een lange indiana jones zoektocht vind ik de bunker. Mijn bunker (nerd)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 23:14 ]


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Ik gooi ontploffende cupcakes in de bunker. Jij eet er een op en *ploeff*... Mijn Bunker ;p

    Ik laat bijtende regenboog miertjes los, eigenaar loopt weg... Mijn Bunker ;DD


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik geef de eigenaar gratis vliegles en gooi hem/haar uit de bunker. Mijn bunker.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik verleid je met Carlisle Cullen en kan zo de bunker pakken


    Mijn bunker

    Ik voer de bunker in het geheim junkfood, hij krijgt obesitas en de eigenaar wil hem niet meer. Mijn bunker.


    i put the fun in funeral

    Ik zuig je op met mn kerstboom.

    Mijn bunker


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.