• Ik ben nou al een tijde op zoek naar een leuke gebruikersnaam. Ik heb er nu wel al heel wat leuke gevonden en ben ze allemaal beginnen opzoeken om te zien of iemand anders ze al gebruikt heeft. Bijna bij elke gebruikersnaam zie ik wil dat iemand het heeft, opzich is dit niet erg.. als iemande deze actief gebruikt, maar ik ben al namen tegengekomen waarvan de gebruiker al 3 jaar niet meer online is geweest en wij kunnen natuurlijk die gebruikersnamen niet gebruiken..Ik vind het zo irritant (cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 18:46 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Er zijn hierover al meerdere topics over aangemaakt, maar dit gaat niet veranderen. Dus nog een topic erover gaat het niet veranderen. Zelf vind ik het ook irritant, maar het is niet anders. Jammer dat je de gebruiksnamen niet kunt hebben die je wilde, maar er zijn nog zoveel andere. Gewoon je creativiteit gebruiken.


    † Love? I want to sleep.

    Waarom is dit topic eigenlijk weer gebumpt?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly