• Ik ben nou al een tijde op zoek naar een leuke gebruikersnaam. Ik heb er nu wel al heel wat leuke gevonden en ben ze allemaal beginnen opzoeken om te zien of iemand anders ze al gebruikt heeft. Bijna bij elke gebruikersnaam zie ik wil dat iemand het heeft, opzich is dit niet erg.. als iemande deze actief gebruikt, maar ik ben al namen tegengekomen waarvan de gebruiker al 3 jaar niet meer online is geweest en wij kunnen natuurlijk die gebruikersnamen niet gebruiken..Ik vind het zo irritant (cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 18:46 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Waarom kan dat niet dan?

    prinsesnina schreef:
    Waarom kan dat niet dan?


    Omdat de gebruikersnaam al in gebruik is dan?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Dat is helaas zo op Quizlet. Vervelend inderdaad, maar er is niks aan te doen. Creatief zijn met je naam dus.


    i put the fun in funeral

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Omdat de gebruikersnaam al in gebruik is dan?


    Is het geen idee dat users gewoon na een bepaalde tijd niet online te zijn geweest verwijderd worden?

    Gaat niks aan veranderen. Shit happens.


    "Ignite, my love. Ignite."

    prinsesnina schreef:
    (...)

    Is het geen idee dat users gewoon na een bepaalde tijd niet online te zijn geweest verwijderd worden?



    Dit is al een paar keer aangevraagt, maar het veranderd maar niet..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Hmm, dat lijkt me {super}vervelend!
    Ik wil zelf ook nog een nieuwe, en zal dat vast ook wel tegenkomen...
    Het is ook irritant...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik weet dat het ontzettend irritant is maar je moet ermee leven. Hoewel ik het wel fijn zou vinden als usernames na een bepaalde tijd dat een user niet actief meer is geweest vrijkomt. Twee jaar ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Phenomenom schreef:
    (...)


    Dit is al een paar keer aangevraagt, maar het veranderd maar niet..
    Ze moeten het wel veranderen, vind ik. (:
    Al moet de eigenaar natuurlijk er wel een mailtje over krijgen in zijn mailbox van gmail, hotmail etc.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Ze moeten het wel veranderen, vind ik. (:
    Al moet de eigenaar natuurlijk er wel een mailtje over krijgen in zijn mailbox van gmail, hotmail etc.


    Vind ik ook! Ik bedoel, komaan, het is niet dat die gene na twee jaar nog terug gaat keren..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik vind ook nog steeds dat de gegevens van de users die permanent geband zijn gewoon verwijderd meoten worden. Scheelt ook met ruimte, lijkt me...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Edward_Elric schreef:
    Ik vind ook nog steeds dat de gegevens van de users die permanent geband zijn gewoon verwijderd meoten worden. Scheelt ook met ruimte, lijkt me...


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Edward_Elric schreef:
    Ik vind ook nog steeds dat de gegevens van de users die permanent geband zijn gewoon verwijderd meoten worden. Scheelt ook met ruimte, lijkt me...


    Wat is geband?

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Vind ik ook! Ik bedoel, komaan, het is niet dat die gene na twee jaar nog terug gaat keren..
    Dat klopt, na een jaartje misschien nog wel, maar na twee jaar lijkt het me dus niet zo...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Dat klopt, na een jaartje misschien nog wel, maar na twee jaar lijkt het me dus niet zo...


    O, ik ben wel echt een jaar weggeweest en zo, maar ja... Dan kan je ook een nieuwe account maken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes