• Ik ben nou al een tijde op zoek naar een leuke gebruikersnaam. Ik heb er nu wel al heel wat leuke gevonden en ben ze allemaal beginnen opzoeken om te zien of iemand anders ze al gebruikt heeft. Bijna bij elke gebruikersnaam zie ik wil dat iemand het heeft, opzich is dit niet erg.. als iemande deze actief gebruikt, maar ik ben al namen tegengekomen waarvan de gebruiker al 3 jaar niet meer online is geweest en wij kunnen natuurlijk die gebruikersnamen niet gebruiken..Ik vind het zo irritant (cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 18:46 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik vind dat iemand die langer dan drie jaar offline is geweest, maar gewoon verwijderd moet worden. Mochten ze dan terug willen komen, moeten ze maar een nieuw account aanmaken. Vette pech, lijkt mij dan.


    26 - 02 - '16

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Vind ik ook! Ik bedoel, komaan, het is niet dat die gene na twee jaar nog terug gaat keren..


    Ik ben ook een keer twee jaar lang niet online gekomen? Zo ken ik er nog wel meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    prinsesnina schreef:
    (...)

    Wat is geband?


    Dat is als je niet meer welkom bent op Quizlet door je gedrag bijvoorbeeld.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Diancie schreef:
    Ik vind dat iemand die langer dan drie jaar offline is geweest, maar gewoon verwijderd moet worden. Mochten ze dan terug willen komen, moeten ze maar een nieuw account aanmaken. Vette pech, lijkt mij dan.


    Precies dit dus. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze er veel aan gaan doen.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Precies dit dus. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze er veel aan gaan doen.


    Helaas, maar ik vind het erg ver gaan dat er geen namen vrijkomen van mensen die zeven jaar niet meer online zijn geweest..


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Helaas, maar ik vind het erg ver gaan dat er geen namen vrijkomen van mensen die zeven jaar niet meer online zijn geweest..


    Daar heb je helemaal gelijk in!
    Ik weet ook wel bijna zeker dat die mensen nooit meer terug komen op Quizlet.
    En als ze wel weer op Quizlet zouden komen, dan zou ik ze gewoon opnieuw laten registreren.
    Ik denk ook dat we op een gegeven moment geen namen kunnen veranderen aangezien er zoveel namen zijn maar dat ze niet gebruikt worden.
    Of je moet een hele goede en onbekende hebben.
    Dus het zou me wel tof lijken als Quizlet dat account van dat soort mensen verwijderd, en dan ook de naam erbij verwijderd word zodat je uiteindelijk meer keus hebt.
    Maar dat is wat ik ervan vind :p

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 19:13 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Daar heb je helemaal gelijk in!
    Ik weet ook wel bijna zeker dat die mensen nooit meer terug komen op Quizlet.
    En als ze wel weer op Quizlet zouden komen, dan zou ik ze gewoon opnieuw laten registreren.
    Ik denk ook dat we op een gegeven moment geen namen kunnen veranderen aangezien er zoveel namen zijn maar niet in gebruik zijn.
    Of je moet een hele goede en onbekende hebben.
    Dus het zou me wel tof lijken als Quizlet dat account van dat soort mensen verwijderd, en dan ook de naam erbij verwijderd word zodat je uiteindelijk meer keus hebt.
    Maar dat is wat ik ervan vind :p


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oh dat gevoel ken ik! Of als ik hem wil veranderen, iemand anders hem al heeft... Ik wou mijn usernaam veranderen in Ultraviolence, net die dag van te voren had iemand anders hem al, beetje jammer haha. Maar ik verander eigenlijk altijd terug naar mijn oude usernamen, dus gelukkig heb ik dit probleem niet zo vaak.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik snap dat dat heel vervelend is. Er zijn hier echter al tientallen topics over geweest en er is nog vaker uitgelegd waarom inactieve users verwijderen of oude usernames laten hergebruiken niet iets is wat op Q gaat gebeuren, dus tja, dan blijft een nieuwe username vinden een test voor je geduld en creativiteit. Zie het als een uitdaging. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik snap dat dat heel vervelend is. Er zijn hier echter al tientallen topics over geweest en er is nog vaker uitgelegd waarom inactieve users verwijderen of oude usernames laten hergebruiken niet iets is wat op Q gaat gebeuren, dus tja, dan blijft een nieuwe username vinden een test voor je geduld en creativiteit. Zie het als een uitdaging. :Y)
    Wel slim om het zo te zien (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Square schreef:
    Ik snap dat dat heel vervelend is. Er zijn hier echter al tientallen topics over geweest en er is nog vaker uitgelegd waarom inactieve users verwijderen of oude usernames laten hergebruiken niet iets is wat op Q gaat gebeuren, dus tja, dan blijft een nieuwe username vinden een test voor je geduld en creativiteit. Zie het als een uitdaging. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Er gaat hieraan inderdaad nooit iets aan veranderen. De truc is een naam te vinden die je zo leuk vindt, dat je 'm niet wilt veranderen!
    Ik heb de mijne al twee jaar :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat is het leven op Q helaas.
    Zelf vind ik het ook bloed irritant, maar er zal niks aan veranderen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat vind ik nu ook (cat) Zelfs de meest rare namen zijn al in gebruik. Dat is dan wel weer grappig xD


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Gaat toch niet veranderen. Erover zeiken heeft geen zin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.