• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Dauth schreef:
    (...)Oh jezus. Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik vond 3 op mijn voet al irritant. D:


    Geen idee. :'D We hebben nochtans van die vliegenramen overal ... Ik denk dat ze via de garage of achterdeur mee naar binnen glippen of zo. Ik ben al een kwartier aan het zoeken naar die beesten. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ernest schreef:
    (...)

    Geen idee. :'D We hebben nochtans van die vliegenramen overal ... Ik denk dat ze via de garage of achterdeur mee naar binnen glippen of zo. Ik ben al een kwartier aan het zoeken naar die beesten. D:
    Neem een hor voor deuren! Die helpen heel erg. Goodluck with the hunt!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Neem een hor voor deuren! Die helpen heel erg. Goodluck with the hunt!


    Ik zal het voorstellen aan de mama. :'D Bedankt, haha. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe kun je in godsnaam geen Earl Grey-thee kennen? Het is een begrip!

    Hmm... Weer wat ideetjes voor een profiel. Zo maar 'ns op papier uitschrijven.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 15:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zo. Wat een hypocriet zooitje zeg. Jezus. -.-


    26 - 02 - '16

    En toen was ik mijn telefoon kwijt, alweer. :')


    wat was dit ookalweer

    Oké, ik kan nu écht niet meer. Het is op. Ik heb dit lang genoeg aangekeken en opgekropt, maar het lukt niet meer. Sorry.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Meh, ik vind het nog steeds stom dat ik geen mod meer ben om eerlijk te zijn. Ik bedoel, ik help nog steeds en ben nog steeds actief, maar als mod kun je toch net wat meer doen om mensen te helpen. Oh well.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mwehh, ik voel me schuldig. En dat terwijl ik niet eens weet of je überhaupt wel bent gekomen. Ik wist écht niet hoe laat je zou komen.
    Ik hoop dat ik je zo wel weer spreek en dat de hele avond door <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dauth schreef:
    Meh, ik vind het nog steeds stom dat ik geen mod meer ben om eerlijk te zijn. Ik bedoel, ik help nog steeds en ben nog steeds actief, maar als mod kun je toch net wat meer doen om mensen te helpen. Oh well.


    Ik vind het ook jammer, ik vond jou echt een van de betere mods.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Ik vind het ook jammer, ik vond jou echt een van de betere mods.


    Bijna iedereen vond dat, het is nog altijd een vreemd raadsel.


    Your make-up is terrible

    Thanks for ignoring


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Die eerste aflevering van seizoen 2 van Under the Dome is zo... dang... twee perso's dood die best wel leuk en goed waren D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hou van de blokkeringsfunctie op FB.


    Wat hypocriet.


    26 - 02 - '16