• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Nagusamu schreef:
    Oh fuck.
    Heeft mijn broer eindelijk mijn schoolboeken besteld voor fucking 500 nog wat.
    Laat de bestelling zien dat ik 2x heb besteld, terwijl er zeker weten één bestelling is gedaan.
    Ugh.
    Dat word morgen vroeg bellen. En dan maar hopen dat ze t serieus nemen -.-
    Ik wens je heel veel succes ermee. Ik koop schoolboeken alleen als ik 100% zeker weet dat ik ze nodig heb. Anders is het pure geldverspilling.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    26 - 02 - '16

    I love my mom.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dauth schreef:
    (...)Ik wens je heel veel succes ermee. Ik koop schoolboeken alleen als ik 100% zeker weet dat ik ze nodig heb. Anders is het pure geldverspilling.


    Dankje! Ben wel een beetje bang maarja.
    Ik moet ze wel bestellen want ik moet er 3 jaar over doen dusja.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Seriously? Zeik niet zo de hele tijd. Ik word er echt chagrijnig van.


    † Love? I want to sleep.

    Waarom moet dit nou uitgerekend net na een terugval gebeuren. :C


    26 - 02 - '16

    Papa serieus. We MOETEN afvallen. Ga nou niet lachen omdat ik pilates wil uitproberen. Zelf kan je ook een hele hoop kilo's kwijt.
    Ugh dit gaat zo awkward worden om te doen, aangezien ik de laptop niet mee naar boven mag en het dus in de woonkamer moet doen. Meh :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als moorden plegen legaal was, dan zat jij allang onder de grond weg te rotten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soms merk ik toch heel erg goed dat Quizlet een website is vol met meisjes. So much backstabbing.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het niveau daalt hier op Q


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verdienen mensen op t platteland geen NORMAAL internet? Echt, wat is dit voor een snelheid. ;c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    HHGNAAA, er is iets in mijn rug geschoten.
    Kan amper nog wandelen en zelfs zitten doet enorm veel pijn.
    Heb ik weer.(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lagertha schreef:
    HHGNAAA, er is iets in mijn rug geschoten.
    Kan amper nog wandelen en zelfs zitten doet enorm veel pijn.
    Heb ik weer.(no_chears)
    Oh god, I feel you en ik wens je heel veel succes. Ik raad je aan om morgen naar de fysio te gaan als je er nog steeds last van hebt. Ik heb het zelf zo erg gehad dat ik niet meer kon opstaan, laat staan bewegen. Kon alleen maar op mijn knieen op de grond zitten. Mooie tijd :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goood, ik wil nieuwe boeken bestellen, maar ik heb nog zoveel die ik moet lezen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil echt weg hier en naar je toegaan zodat ik je eindelijk vast kan houden.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.