• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

wat was dit ookalweer

Ernest schreef:
    Zin in morgen vandaag. 8D
    *O*

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Wat een stelletje achterbakse :&;'skal;&/&@@;:€:
    Ik zweer het, ik heb nog geen moment spijt dat ik gestopt ben. Een beetje begrip en respect, graag, in plaats van dingen te zeggen en conclusies te trekken vanuit je eigen bekrompen mening, stelletje imbecielen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Hoofdpersonages in boeken zijn dom. Kom op, je hebt toch heus wel door dat dat echt niet toevallig is en dat je in een valsstrik zit en dat je dat beter niet kunt stelen omdat je dan meteen betrapt wordt en dat niet vrouw niet spoort en aaaargh. Stom wicht.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ik heb zo'n vreselijke hekel aan die paniekaanvallen. Twee op één dag. Toch wel mijn eigen schuld van de eerste, maar goed.

Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

Waarom ben ik niet aan het slapen nu? T-T

26 - 02 - '16

Meh ik voel me kut. Eigenlijk al vanaf het moment dat ik er weer helemaal alleen voor stond met mijn problemen en shit, maar nu krijg ik zo een klop ineens.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ik wil verder schrijven aan Stervend Verlies, maar heb geen inspiratie. :c

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

DiNozzo schreef:
    Ik wil verder schrijven aan Stervend Verlies, maar heb geen inspiratie. :c

Luister anders muziek die daarbij past?

Quiet the mind, and the soul will speak.

Murdock schreef:
    (...)
    Luister anders muziek die daarbij past?

Gaat een beetje moeilijk helaas. Dat ding waar je koptelefoon in moet in je laptop, is kaduuk. En mijn ouders zitten in de woonkamer dus muziek luisteren zonder koptelefoon op gaat 'm niet worden. En ik mag de laptop niet mee naar mijn kamer nemen. :c

DiNozzo schreef:
    (...)
    Gaat een beetje moeilijk helaas. Dat ding waar je koptelefoon in moet in je laptop, is kaduuk. En mijn ouders zitten in de woonkamer dus muziek luisteren zonder koptelefoon op gaat 'm niet worden. En ik mag de laptop niet mee naar mijn kamer nemen. :c

Ah, dat is echt klote. Waarom mag je 't niet meenemen?

Murdock schreef:
    (...)
    Ah, dat is echt klote. Waarom mag je 't niet meenemen?

Jup :/
    Omdat ze bang zijn dat ik dan op mijn kamer blijf. x)
    Maar mijn kamer is een grote puinzooi die ik aan het opruimen ben dus ik ga daar toch niet de hele tijd zitten, hahaha x)

DiNozzo schreef:
    (...)
    Jup :/
    Omdat ze bang zijn dat ik dan op mijn kamer blijf. x)
    Maar mijn kamer is een grote puinzooi die ik aan het opruimen ben dus ik ga daar toch niet de hele tijd zitten, hahaha x)

O, dat denkt mijn moeder ook altijd haha. Dan ben ik weer eens "niet sociaal bezig".
    Dan zet je de radio aan?

Murdock schreef:
    (...)
    O, dat denkt mijn moeder ook altijd haha. Dan ben ik weer eens "niet sociaal bezig".
    Dan zet je de radio aan?

Ghehe jup. x)

Maar mijn ouders zijn nog steeds in de woonkamer. Dus elke vorm van muziek (behalve als ik zelf accordeon ga spelen) gaat 'm niet worden voor tijdens het schrijven. x)
    Maar op mijn kamer doe ik natuurlijk wel muziek aan als ik ga opruimen. Maar ik wil dat opruimen vanmiddag doen, en nu schrijven, hahaha. :p

Oh, mijn rug doet echt de hele tijd pijn. Fucking hell D:

† Love? I want to sleep.

Ga lekker met je 'geweldige' vriendinnetjes praten en niet met mij A.U.B :')

wat was dit ookalweer