• Ik heb dus gemerkt dat er veel Creepypasta fans op deze site zitten, dus ik dacht : He, wat als iemand graag iets wil weten over mij, of een andere creepypasta :D

    voor mensen die niet weten wat creepypasta is, dat zijn enge griezelverhaaltjes op de site : Creepypasta.com. Het is best populair haha.

    Je mag mij of andere pastas iets vragen als je wilt, het kan alles zijn!


    Pastas die je kan vragen

    Splendorman
    Jeff
    Smiledog
    BEN_Drowned


    Yay (H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 20:28 ]


    Be yourself, thats all what matters!

    Aan die lijst mag je me toevoegen:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Splendorman schreef:
    Ik heb dus gemerkt dat er veel Creepypasta fans op deze site zitten, dus ik dacht : He, wat als iemand graag iets wil weten over mij, of een andere creepypasta :D

    voor mensen die niet weten wat creepypasta is, dat zijn enge griezelverhaaltjes op de site : Creepypasta.com. Het is best populair haha.

    Je mag mij of andere pastas iets vragen als je wilt, het kan alles zijn!


    Pastas die je kan vragen

    Splendorman
    Jeff
    Smiledog


    Yay (H)


    just because I love Satan doesn't mean I can't be an angel from God

    Hahahahahaa


    i̷̧̋̆̔̽͐̌̃̅̈ͩ͛ͦ̃̐͢͏̢&#809

    Hoe is Jeff, Jeff the killer geworden?


    just because I love Satan doesn't mean I can't be an angel from God

    Er waren drie pestkoppen, en die kwamen met een mes op me broertje af. Ik had een raar gevoel, dus pakte ik Randy's pols en brak hem. Ik had geen spijt, het voelde goed. Toen stak ik Keith, die dunne. Later op een feestje van een 1 of andere Billy, kwamen die sukkels weer, ze sloegen mij inmekaar.


    Er was vuur.
    En bloed.
    En geschreeuw.

    Toen sloeg ik ze dood. Als vliegen.

    Maar Keith gooide bleekwater over mij heen, en deed een zelfmoordactie met mij erbij. Kamikaze. Maar ik overleefde, ookal stond ik in vuur en vlam.

    In het ziekenhuis was ik zo trots op mijn mooie gezicht hahaha.
    Maar ik lachte te veel, dus thuis sneed ik mijn mond open ha!
    En brandde mijn oogleden eraf om mijn mooie gezicht aaalllltijjddd te ziennnnn :)


    i̷̧̋̆̔̽͐̌̃̅̈ͩ͛ͦ̃̐͢͏̢&#809

    Dus, ben je goed in het schrijven van creepypastas?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    ik schrijf zelf geen creepypastas haha


    Be yourself, thats all what matters!

    Eh, oké, wat?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Eh, oké, wat?


    Dit dus haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Splendorman schreef:
    ik schrijf zelf geen creepypastas haha


    Jammer, ik zit namelijk al weken te malen met een creepypasta in mn hoofd maar ik ben echt verschrikkelijk in het schrijven van die dingen


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.