• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Uuuuugh, stom hoofd. Waarom denk je dat het donderdag is, terwijl het nog maar woensdag is. Ik heb zo'n zin in vrijdag. Ik wil hier zo graag weg. -zucht diep-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Happy birthday Alexander Vlahos (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik maak me zorgen om je.
    Kom alsjeblieft snel online <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik voel me zo misselijk..


    26 - 02 - '16

    Weet je wat eens een goede stelling zou zijn? "De mensheid gaat tegen de natuur in door mensen te redden die eigenlijk dood zouden moeten gaan. Denk aan mensen die zichzelf niet kunnen verzorgen, die half dood worden geboren, etc."

    Daarover zou je een goede discussie kunnen voeren. De huidige stellingen slaan vaak helemaal nergens op.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 12:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heerlijk niets doen en populair klassieke nummers luisteren om later zelf in te spelen en op CD te zetten en aan de rechter te geven om te laten zien dat ik daadwerkelijk klassiek geschoold ben. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dauth schreef:
    Weet je wat eens een goede stelling zou zijn? "De mensheid gaat tegen de natuur in door mensen te redden die eigenlijk dood zouden moeten gaan. Denk aan mensen die zichzelf niet kunnen verzorgen, die half dood worden geboren, etc."

    Daarover zou je een goede discussie kunnen voeren. De huidige stellingen slaan vaak helemaal nergens op.


    Dat is echt een steengoede stelling, waar, denk ik, ook nog wel verdeelde meningen over zijn. ;3


    26 - 02 - '16

    Nog een uur. Help.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dauth schreef:
    Weet je wat eens een goede stelling zou zijn? "De mensheid gaat tegen de natuur in door mensen te redden die eigenlijk dood zouden moeten gaan. Denk aan mensen die zichzelf niet kunnen verzorgen, die half dood worden geboren, etc."

    Daarover zou je een goede discussie kunnen voeren. De huidige stellingen slaan vaak helemaal nergens op.
    .

    Klopt. Op de meeste stellingen weet je al wat er gezegd gaat worden voordat je het daadwerkelijk hebt gelezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan veel hebben maar dit is de druppel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Piano is mooier dan midisax. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De volgende keer ga ik wel gewoon met de trein, want jij bent toch alleen maar met je werk bezig en ik wilde om 1 uur bij haar zijn en ik ben er nog niet, omdat jij zo nodig weer iets moest ophalen. Dan zit je verdomme nog de hele weg te zeiken ook, geen wonder dat ik niet tegen je wil praat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Diancie schreef:
    (...)

    Dat is echt een steengoede stelling, waar, denk ik, ook nog wel verdeelde meningen over zijn. ;3
    Weet het wel heel zeker. Waardoor denk je dat we steeds slechtere genen krijgen? :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nog een beetje en ik verbreek m'n record aan muggenbeten van vorig jaar- zestien. Al acht op één onderbeen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ernest schreef:
    Nog een beetje en ik verbreek m'n record aan muggenbeten van vorig jaar- zestien. Al acht op één onderbeen. D:
    Oh jezus. Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik vond 3 op mijn voet al irritant. D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.