• 'The voice in my head' oftewel De stem in mijn hoofd gaat over een groep jongeren met anorexia ze willen er van af maar de stem keert alleen maar terug ze kunnen meedoen met iets ze gaan dan naar een soort kliniek daar leren ze hoe ze hun stem de baas kunnen zijn en daar helpen ze je van je anorexia af. De kliniek licht op een eiland het is eigelijk een soort villa.

    Het huis:

    De achtertuin





    Buitenkeuken




    Buiten eetplaats



    Binnen eetplaats



    Woonkamer




    Binnenkeuken



    Slaapkamer + Badkamer





    Rollen:
    Meiden met anorexia [Nog 1 over!!!]
    - Stevie Baskara|MusicAndPeace|1,1
    - Bo Dean|Moonlights|1,2
    - Alicia Amy Malterz|ArianatorXx|1,2
    - Lucy Everly|Mevalina|1,3
    - Rose Sarah Hale|Promisess|1,2
    -
    Jongens met anorexia [Nog 1 over!!!]
    - Pepper Lucas 'Pebbles' Stevenson|Kodaline|1,2
    - Alexander 'Alex' Clay|Schuld|1,4
    - Matthew Finnick von Monroe|NinjaTurtle|1,3
    - Everett Brooks|KLAINEISBACK|1,4
    - Memphis Rains Caine|aestivate|1,5
    -
    psygiaters/artsen (nog 1 man)
    - Gereserveerd voor Promisess
    - Crystal Smith|StoryWriterx|1,4
    - Gereserveerd voor Schuld
    -

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    beschrijving en foto
    Verleden: alleen voor degene met anorexia
    Extra:


    Regels:
    - Reserveringen blijven 72 uur staan
    - Geen ruzie
    - ABN schrijven
    - Maximaal 2 personages p.p! 1 jongen en 1 meisje!

    De personages mogen nog geen relaties hebben wat ze kennen elkaar nog niet!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 17:16 ]


    A horse of course

    Mag ik dan toch een jongen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oke ik zet je erbij^^


    A horse of course

    Bij nader inzien wil ik toch mijn reservering annuleren. Er is iets persoonlijks gebeurt vanmiddag en ik denk dat ik daarom de RPG zal verwaarlozen. Dus haal mijn naam maar weg, dan is er nog ruimte voor iemand die wel tijd genoeg heeft. Sorry!


    Love yourself

    Sterkte


    Bowties were never Cooler

    Naam: Lucy Everly


    Leeftijd: 17
    Rol: Meisje met Anorexia

    Innerlijk: Lucy is een best lief verlegen meisje. Ze houdt er niet van om in het middelpunt te staan of wordt aangestaard. Ze schaamt zich snel voor dingen en zelf voor mensen. Dat kan haar beste vrienden zelf kwetsen zonder dat ze het zelf wilt. Ook al is ze wat verlegen kan je als je haar goed kent uren kletsen en lachen. Maar dat is alleen als je binnen haar muur mag. Lucy voelt wie ze moet vertrouwen en wie niet, dat is al van toen ze ongeveer 10 jaar werd. Ze hebben haar proberen te ontvoeren. Maar Lucy was hen te slim af. Ze haalt bijna altijd goeie cijfers maar dat is sinds een jaar veranderd door haar anorexia. Als ze iemand erg leuk vindt beschermt ze je en zou ze alles voue hem of haar doen. Ze heeft nooit het doel van het leven gesnapt en vind zichzelf eigenlijk een grote mislukking.
    Uiterlijk: Lucy heeft een bijzonder en uniek uiterlijk. Ze is heel mager en je kan haar ribben toch duidelijk zien. Ze heeft zwarte haren met lichte best mooie blauwe ogen. Dat is iets dat je meteen opmerkt bij Lucy. Ze is 1m70 lang en weegt 45 kg. Lucy houdt van niet-opvallende kleren. Want ze houdt er niet zo van om opvallend te zijn. Erger zelf, ze haat het ! Ze heeft volle lippen waar een beetje lipstick op verblijft. Ze doet ook wat eyeliner en mascara op.
    Verleden: Lucy was altijd wel dun, zelf toen ze klein was. Ze is als enigkind opgegroeid en had daar geen problemen mee. Maar haar ouders kregen problemen met het geld en maakten steeds meer ruzie. Het was vreselijk om je ouders al 8-jarig meisje te zien klappen geven en ruzie maken. Haar ouders scheidden en Lucy had het een lange tijd moeilijk met school enzo.. Haar punten op school daalden steeds en niemand kon haar helpen. Haar moeder stierf op haar 10e door kanker. Lucy haar cijfers werden nog slechter en ze werd er nog mee gepest ook. Haar vader kon haar ook niet meer alleen opvoeden en vond een nieuwe vrouw. De vrouw had 2 kinderen die een jaar groter waren als Lucy. Maar Lucy voelde dat ze niet te vertrouwen waren, haar vader geloofde haar niet. Ook al waren haar 2 stiefbroers erg gemeen tegen haar. Haar stiefmoeder was ook vreselijk gemeen en heeft eens geslaan. Dat was dus weer een scheiding waar Lucy deze keer wel blij mee was. Haar vader beloofde beter naar haar te luisteren en ze veranderde van school. Sinds haar 14e word Lucy niet meer gepest en heeft ze vrienden.
    Extra: Lucy is 3,5 jaar gepest geweest voor geen enkele reden

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 11:35 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik wel een vrouwrlijke psygiator zijn. Alleeb het duurt even voor ik mijn rol invul, want ik ben op vakantie en ik kan nig niet op de laptop


    We all just wanna be somebody






    Naam:
    Floyd Mitchel von Monroe

    Leeftijd:
    twintig, -4 februari

    Innerlijk:
    Floyd is een jongen waarvan je nooit zal weten hoe hij nu werkelijk in elkaar zit. Een ding scheelt, dit weet hij zelf ook niet zo goed. Heel zijn gezicht en houding is een groot masker van gemaakt geluk en eigenlijk wilt hij zelf graag geloven dat hij de jongen is, die hij voor andere ook is. De jonden die altijd veelte lieve, praatgrage, maar veelte drukke is. De jongen die nooit stilzit en gilt om aandacht. De jongen die enorm sociaal is aangelegd, het leven als een groot feest ziet en niets serieus kan nemen. Het is een groot toneelstuk, waarin hij zo in verzeilt is geraakt, dat het Floyd bijna echt die jongen is geworden. Het is hem ook wel. In het bijzijn van andere mensen wilt hij echt graag geloven dat hij gelukkig is. Maar het tegendeel word elke keer bewezen, zodra hij alleen is. Wegkwijnend in een hoekje al de emoties eruit gooiend die hij altijd zo opkropt. Zijn oom weet dat er iets mis met hem is, maar niemand heeft enig idee wat. Want nooit zal hij die kant aan iemand anders laten zien. Nooit zou hij eens eerlijk zeggen hoe hij zich voelt. Door al deze heen en weer slingerende emoties, heeft Floyd last van agressieproblemen. Hij is enorm snel op zijn teentjes getrapt en voelt zich enorm snel aangesproken tot dingen. Er hoeft maar iets gezegd te worden, wat Floys niet aanstaat, of hij gaat al uit zijn plaat. Dan is het echt niet meer de lieve jongen waar hij altijd voor aangezien word. Maar Floyd heeft ook wel eens dagen dat hij niet zo goed in de huid van zijn eigen karakter zit. Dan zondert hij zich af en praat hij tegen niemand. Eigenlijk lijkt het dan of alle mensen om zich heen niet bestaan. tenminste, dat probeert hij dan. Je kan dan ook maar beter uit zijn buurt blijven, want alleen een verkeerde blik, kan hem dan al doen knappen.
    Floyd is een jongen die altijd veel vrienden maakt. Tenminste, hij is de vriend waar je mee kan lachen en stomme dingen mee kan doen. Met je levensverhaal moet je echt niet bij hem zijn. Het is totaal geen goede luisteraar. Hij wilt het leed van andere niet aanhoren. Het is niet dat het hem niet spijt, maar hij wil over zulke dingen gewoon niet nadenken. Hij is dan ook degene waarna je achteraf moet gaan om je op te vrolijken. Want daar is hij wel goed in. Waarschijnlijk komt het ook, omdat hij niet te dicht bij mensen wilt komen. Gewoon omdat hij ook niet wilt dat mensen te dicht bij hem komen. Hij wilt niet dat mensen om hem gaan geven of iets in die trant. Hij heeft namelijk het idee dat mensen hem alleen maar pijn proberen te doen en dat hij ook mensen pijn gaat doen als ze te dichtbij komen, zodra ze er achter komen hoe hij echt is. Nee, Floyd is absoluut geen normale of makkelijke jongen. Maar hij heeft zijn hart op de goede plaats zitten.


    Verleden:
    Floyd is opgegroeid in een tehuis. Zijn moeder was alleenstaand en niet in staat om voor hem te zorgen, al vanaf het moment dat hij geboren werd. De tijd in het tehuis, wil hij het liefst mogelijk verbannen en nooit meer aan terugdenken. Hij werd misbruikt door een van de leidinggevende en had er eigenlijk alleen maar problemen. De reden dat hij enorm vervelend werd en niemand hem wilde adopteren. Zodra Floyd zijn enige vriend die hij er had wegging, brak echt de hel los. Floyd werd steeds onhandelbaarder en was eigenlijk niet meer te stoppen. Zodra die vriend op zichzelf woonde, is hij meteen bij hem ingetrokken, maar hij moest zo wennen aan de vrijheid, maar ook de verplichtingen, dat het al snel spaak liep. Zodra hij een baantje vond in de coffeeshop van zijn oom, is hij er door zijn vriend uitgetrap en is hij bij zijn oom ingetrokken.

    Extra:
    Ondanks dat Floyd zijn gevoelens niet laat zien, is het in het algemeen duidelijk dat hij een intresse heeft in jongens. Niet dat hij ooit nog verliefd is geworden na zijn eerste en tevens laatste vriend, of dat hij ubberhaupt ooit nog verliefd wilt worden. De wat nichterige trekjes, verleerd hij niet. Al sluit hij zich het liefst gewoon helemaal af van elke vorm van verliefdheid.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 20:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ArianatorXx schreef:
    Naam: Alicia Amy Malterz



    Leeftijd: 16 jaar, bijna 17 op 15 augustus

    Rol: Meisjes met anorexia

    Innerlijk: Alicia is sterk veranderd sinds haar erge ziekte. Vroeger werd ze ''de bitch'' genoemd. Ze had geen hart en was een arrogant meisje. Ze was populair en had veel vrienden en vriendinnen die ze niet als vrienden behandeld maar als slaven. Ze had een hoop zelfvertrouwen en een verwend nest door haar ouders. Maar die tijd is een verleden voor haar. Ze wou vroeger zo mooi en perfect zijn dat ze minder begon te eten, veel dieeten deed,... Het leidde allemaal naar haar ziekte... Anorexia. Alicia heeft veel spijt van haar gedrag en voelt zich steeds schuldig als ze tegen haar vriendinnen. Gelukkig is ze niet al te lelijk en de meeste jongens vergeven het haar. Het is nu een aardig en lief meisje geworden. Ze denkt positief en heeft toch nog wel een beetje zelfvertrouwen gehouden. Ze doet haar best om als een lief meisje over te komen. Ze maakt nu weer best snel echte vriendinnen.

    Uiterlijk: beschrijving en foto: Alicia heeft lange donkerblonde haren. Ze zijn zacht en golvend. Ze heeft een mager lichaam. Dat komt door haar anorexia. Ze heeft bruine ogen die omringd zijn door lange, volle wimpers. Boven haar oog zit altijd een lijtntje en op haar wimpers wat mascara. Ze heeft roze volle lippen en een klein neusje. Haar blanke huid bruind heel snel in de zon. Alicia heeft niet echt haar eigen stijl, ze volgt gewoon de mode mee en koopt altijd de nieuwste trends. Ze gaat heel vaak shoppen en vindt het super leuk. Ze heeft op haar arm een tatouage waar ze spijt van heeft. Er staat namelijk " I'm a princess'' .

    Verleden: Alicia heeft eigenlijk altijd een goed leven gehad. Haar ouders waren allebei beroemde regisseurs en verdienden veel geld. Maar ze hadden zoveel werk en Alicia en haar 2 grotere broers ( Arno 18 jaar, Jake 20 jaar) zagen hen niet vaak. Ze heeft dus met haar broers en haar oma geleefd die haar goed heeft opgevoed. Ze hadden samen een echte band. Maar tot haar grote spijt is haar oma een jaar geleden overleden. Wekenlang wou ze niemand meer zien. Ze kwam niet op school en dat heeft haar een probleem veroorzaakt. Ze is gedubbeld. Nu zijn haar broers groot genoeg om op haar te passen en wonen ze met z'n drietjes.

    Extra: /
    ;)

    Zo, ze is klaar :P is ze goed?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik schrijf me uit. Er zijn andere rpg's die mijn aandacht meer vragen. En aangezien ik ook jury ben bij een wedstrijd. Dus haal me maar van de lijst.
    Nog heel veel plezier in de rpg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Ik schrijf me uit. Er zijn andere rpg's die mijn aandacht meer vragen. En aangezien ik ook jury ben bij een wedstrijd. Dus haal me maar van de lijst.
    Nog heel veel plezier in de rpg.

    Ik heb je eraf gehaald en badankt


    A horse of course

    Promisess schreef:
    "There is no magic cure, no making it all go away forever. There are only small steps upward; an easier day, an unexpected laugh, a mirror that doesn't matter anymore."



    Naam: Rose Sarah Hale.
    Leeftijd: 17.
    Rol:: Meisje met anorexia.
    Innerlijk: Alles wat Rose vroeger was lijkt nu verdwenen, ze kan niet meer lachen, ze weet niet eens of ze wel een emotie kan tonen. Ze is bang om zichzelf te zijn maar ook bang om iemand anders te zijn, ze is gewoon bang om te leven. Rose durft niemand meer te vertrouwen omdat ze weet dat er zoveel mensen zijn die liegen. Ze durft niet meer te liefhebben omdat ze die dingen ook kwijt kan raken, ze denkt dat ze beter alles kan laten gaan zodat ze niets te verliezen heeft. Niemand is het nog gelukt om tot Rose door te dringen, het lijkt onmogelijk maar diep van binnen zit nog steeds het meisje wat ze vroeger was alleen durft ze haar niet naar buiten te laten komen.
    Uiterlijk: Rose is met haar 1,73 niet de langste maar je kunt haar ook niet klein noemen, ze is tenger en smal gebouwd en is nog dunner geworden door de boulimia. Haar ogen zijn donkerbruin en hebben altijd een glazige diepte in zich. Ze heeft een blanke huid waar nooit meer een blos op verschijnt. Rose doet niet eens de moeite meer om haar littekens te verbergen en draagt vaak korte t-shirts of topjes. Ze snijdt zichzelf altijd op haar armen, nooit ergens anders. Haar benen zijn dus nog intact en zijn lang in verhouding met de rest van haar lichaam. Vroeger kon je haar absoluut mooi noemen maar nu is daar niet veel meer van over.
    Geschiedenis: Rose heeft een mooie jeugd gehad, ze had ouders die van haar hielden en een klein zusje wat ze aanbad. Ze maakte altijd plannen over wat ze later wilde gaan doen. Ze was ervan overtuigd dat ze later succesvol zou worden. Maar toen gebeurde het gene wat ze het meest verafschuwde, haar ouders en zusje kwamen om bij een auto-ongeluk. Ze ging bij haar tante wonen, ze zorgde goed voor haar maar toch raakte ze depressief en begon ze zichzelf te snijden, daar kwam later ook anorexia bij. Haar tante vond dat het tijd was om haar te laten opnemen.
    Extra: Het enige waar Rose nog een beetje om geeft is haar tante.


    Is ze goed zo? Is het ook goed dat ze zichzelf snijdt enzo?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Hemwin schreef:
    Ik schrijf me uit. Er zijn andere rpg's die mijn aandacht meer vragen. En aangezien ik ook jury ben bij een wedstrijd. Dus haal me maar van de lijst.
    Nog heel veel plezier in de rpg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    StoryWriterx schreef:
    Ik wel een vrouwrlijke psygiator zijn. Alleeb het duurt even voor ik mijn rol invul, want ik ben op vakantie en ik kan nig niet op de laptop


    Same problem.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 11:12 ]

    Mevalina schreef:
    Naam: Lucy Everly


    Leeftijd: 17
    Rol: Meisje met Anorexia

    Innerlijk: Lucy is een best lief verlegen meisje. Ze houdt er niet van om in het middelpunt te staan of wordt aangestaard. Ze schaamt zich snel voor dingen en zelf voor mensen. Dat kan haar beste vrienden zelf kwetsen zonder dat ze het zelf wilt. Ook al is ze wat verlegen kan je als je haar goed kent uren kletsen en lachen. Maar dat is alleen als je binnen haar muur mag. Lucy voelt wie ze moet vertrouwen en wie niet, dat is al van toen ze ongeveer 10 jaar werd. Ze hebben haar proberen te ontvoeren. Maar Lucy was hen te slim af. Ze haalt bijna altijd goeie cijfers maar dat is sinds een jaar veranderd door haar anorexia. Als ze iemand erg leuk vindt beschermt ze je en zou ze alles voue hem of haar doen. Ze heeft nooit het doel van het leven gesnapt en vind zichzelf eigenlijk een grote mislukking.
    Uiterlijk: Lucy heeft een bijzonder en uniek uiterlijk. Ze is heel mager en je kan haar ribben toch duidelijk zien. Ze heeft zwarte haren met lichte best mooie blauwe ogen. Dat is iets dat je meteen opmerkt bij Lucy. Ze is 1m70 lang en weegt 45 kg. Lucy houdt van niet-opvallende kleren. Want ze houdt er niet zo van om opvallend te zijn. Erger zelf, ze haat het ! Ze heeft volle lippen waar een beetje lipstick op verblijft. Ze doet ook wat eyeliner en mascara op.
    Verleden: Lucy was altijd wel dun, zelf toen ze klein was. Ze is als enigkind opgegroeid en had daar geen problemen mee. Maar haar ouders kregen problemen met het geld en maakten steeds meer ruzie. Het was vreselijk om je ouders al 8-jarig meisje te zien klappen geven en ruzie maken. Haar ouders scheidden en Lucy had het een lange tijd moeilijk met school enzo.. Haar punten op school daalden steeds en niemand kon haar helpen. Haar moeder stierf op haar 10e door kanker. Lucy haar cijfers werden nog slechter en ze werd er nog mee gepest ook. Haar vader kon haar ook niet meer alleen opvoeden en vond een nieuwe vrouw. De vrouw had 2 kinderen die een jaar groter waren als Lucy. Maar Lucy voelde dat ze niet te vertrouwen waren, haar vader geloofde haar niet. Ook al waren haar 2 stiefbroers erg gemeen tegen haar. Haar stiefmoeder was ook vreselijk gemeen en heeft eens geslaan. Dat was dus weer een scheiding waar Lucy deze keer wel blij mee was. Haar vader beloofde beter naar haar te luisteren en ze veranderde van school. Sinds haar 14e word Lucy niet meer gepest en heeft ze vrienden.
    Extra: Lucy is 3,5 jaar gepest geweest voor geen enkele reden


    Ze is klaar :) is ze goed?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Iemand enige vorm van relatie met Rose?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."