• 'The voice in my head' oftewel De stem in mijn hoofd gaat over een groep jongeren met anorexia ze willen er van af maar de stem keert alleen maar terug ze kunnen meedoen met iets ze gaan dan naar een soort kliniek daar leren ze hoe ze hun stem de baas kunnen zijn en daar helpen ze je van je anorexia af. De kliniek licht op een eiland het is eigelijk een soort villa.

    Het huis:

    De achtertuin





    Buitenkeuken




    Buiten eetplaats



    Binnen eetplaats



    Woonkamer




    Binnenkeuken



    Slaapkamer + Badkamer





    Rollen:
    Meiden met anorexia [Nog 1 over!!!]
    - Stevie Baskara|MusicAndPeace|1,1
    - Bo Dean|Moonlights|1,2
    - Alicia Amy Malterz|ArianatorXx|1,2
    - Lucy Everly|Mevalina|1,3
    - Rose Sarah Hale|Promisess|1,2
    -
    Jongens met anorexia [Nog 1 over!!!]
    - Pepper Lucas 'Pebbles' Stevenson|Kodaline|1,2
    - Alexander 'Alex' Clay|Schuld|1,4
    - Matthew Finnick von Monroe|NinjaTurtle|1,3
    - Everett Brooks|KLAINEISBACK|1,4
    - Memphis Rains Caine|aestivate|1,5
    -
    psygiaters/artsen (nog 1 man)
    - Gereserveerd voor Promisess
    - Crystal Smith|StoryWriterx|1,4
    - Gereserveerd voor Schuld
    -

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    beschrijving en foto
    Verleden: alleen voor degene met anorexia
    Extra:


    Regels:
    - Reserveringen blijven 72 uur staan
    - Geen ruzie
    - ABN schrijven
    - Maximaal 2 personages p.p! 1 jongen en 1 meisje!

    De personages mogen nog geen relaties hebben wat ze kennen elkaar nog niet!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 17:16 ]


    A horse of course

    Naam:
    Bo Dean
    Leeftijd:
    17 jaar
    Rol:
    Een meisje met anorexia
    Innerlijk:
    Bo heeft twee grote problemen. Ze is een perfectionist en een controlfreak. Ze wilt dat zij alles perfect doet. Ze streeft naar het onmogelijke en zou daar nooit mee kunnen stoppen. Ze wilt altijd weten wat er aan de hand is en de dingen die ze gaat doen, moet ze ook dagen van te voren hebben kunnen voorbereiden. Tassen checkt ze meerdere keren, om te kijken of je . Bo stelt zich altijd lager dan anderen. Ze denkt anderen haar niet belangrijk vinden en niet nodig hebben. Ze zou het geweldig vinden om te weten dat iemand haar echt nodig heeft. Ze is meer aan het dagdromen dan dat ze echt leeft. Bo wilt zichzelf wel gaan veranderen, ze zegt ook dat ze dat gaat doen, maar ze doet het nooit. Als ze zegt: 'Nu ga ik mijn leven beteren.' Dan doet ze vijf minuten lang alles perfect, maar zodra ze in haar ogen iets fout doet, stopt ze en keert ze weer terug in haar oude leven. Ze wil in één keer alles perfect kunnen doen, wat natuurlijk nooit gaat lukken.
    Uiterlijk:
    Bo heeft donkerbruin en dik haar, wat net iets over haar schouders valt. Aan de voorkant lijkt het net iets voller en dikker dan aan de achterkant. Dat is ook zo, maar dat komt ook omdat het zo is geknipt. Aan de voorkant heeft ze ook iets korter haar, wat erg veel wegheeft van een pony, al is het te lang om voor haar gezicht te laten hangen. Bo heeft bruine ogen die op het eerste gezicht niet heel erg opvallen, maar als je haar iets langer bekijkt dan lijken ze meer te spreken. Bo heeft geen volle lippen. Ze zijn erg dun en vooral erg licht. Wel heeft ze een aantal sproeten die haar gezicht sieren. De kledingstijl van Bo is niet heel erg vrouwlijk. Ze voelt zich nooit zo fijn in erg vrouwlijke kleding en kiest liever iets wat haar lekker zit.
    Verleden:
    Extra:

    Ik ga morgen verder.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 11:24 ]

    Ik twijfeel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    x

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 22:28 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oke, ik wil wel de eerste jongen zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    "There is no magic cure, no making it all go away forever. There are only small steps upward; an easier day, an unexpected laugh, a mirror that doesn't matter anymore."



    Naam: Rose Sarah Hale.
    Leeftijd: 17.
    Rol:: Meisje met anorexia.
    Innerlijk: Alles wat Rose vroeger was lijkt nu verdwenen, ze kan niet meer lachen, ze weet niet eens of ze wel een emotie kan tonen. Ze is bang om zichzelf te zijn maar ook bang om iemand anders te zijn, ze is gewoon bang om te leven. Rose durft niemand meer te vertrouwen omdat ze weet dat er zoveel mensen zijn die liegen. Ze durft niet meer te liefhebben omdat ze die dingen ook kwijt kan raken, ze denkt dat ze beter alles kan laten gaan zodat ze niets te verliezen heeft. Niemand is het nog gelukt om tot Rose door te dringen, het lijkt onmogelijk maar diep van binnen zit nog steeds het meisje wat ze vroeger was alleen durft ze haar niet naar buiten te laten komen.
    Uiterlijk: Rose is met haar 1,73 niet de langste maar je kunt haar ook niet klein noemen, ze is tenger en smal gebouwd en is nog dunner geworden door de boulimia. Haar ogen zijn donkerbruin en hebben altijd een glazige diepte in zich. Ze heeft een blanke huid waar nooit meer een blos op verschijnt. Rose doet niet eens de moeite meer om haar littekens te verbergen en draagt vaak korte t-shirts of topjes. Ze snijdt zichzelf altijd op haar armen, nooit ergens anders. Haar benen zijn dus nog intact en zijn lang in verhouding met de rest van haar lichaam. Vroeger kon je haar absoluut mooi noemen maar nu is daar niet veel meer van over.
    Geschiedenis: Rose heeft een mooie jeugd gehad, ze had ouders die van haar hielden en een klein zusje wat ze aanbad. Ze maakte altijd plannen over wat ze later wilde gaan doen. Ze was ervan overtuigd dat ze later succesvol zou worden. Maar toen gebeurde het gene wat ze het meest verafschuwde, haar ouders en zusje kwamen om bij een auto-ongeluk. Ze ging bij haar tante wonen, ze zorgde goed voor haar maar toch raakte ze depressief en begon ze zichzelf te snijden, daar kwam later ook anorexia bij. Haar tante vond dat het tijd was om haar te laten opnemen.
    Extra: Het enige waar Rose nog een beetje om geeft is haar tante.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 9:42 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam: Alicia Amy Malterz



    Leeftijd: 16 jaar, bijna 17 op 15 augustus

    Rol: Meisjes met anorexia

    Innerlijk: Alicia is sterk veranderd sinds haar erge ziekte. Vroeger werd ze ''de bitch'' genoemd. Ze had geen hart en was een arrogant meisje. Ze was populair en had veel vrienden en vriendinnen die ze niet als vrienden behandeld maar als slaven. Ze had een hoop zelfvertrouwen en een verwend nest door haar ouders. Maar die tijd is een verleden voor haar. Ze wou vroeger zo mooi en perfect zijn dat ze minder begon te eten, veel dieeten deed,... Het leidde allemaal naar haar ziekte... Anorexia. Alicia heeft veel spijt van haar gedrag en voelt zich steeds schuldig als ze tegen haar vriendinnen. Gelukkig is ze niet al te lelijk en de meeste jongens vergeven het haar. Het is nu een aardig en lief meisje geworden. Ze denkt positief en heeft toch nog wel een beetje zelfvertrouwen gehouden. Ze doet haar best om als een lief meisje over te komen. Ze maakt nu weer best snel echte vriendinnen.

    Uiterlijk: beschrijving en foto: Alicia heeft lange donkerblonde haren. Ze zijn zacht en golvend. Ze heeft een mager lichaam. Dat komt door haar anorexia. Ze heeft bruine ogen die omringd zijn door lange, volle wimpers. Boven haar oog zit altijd een lijtntje en op haar wimpers wat mascara. Ze heeft roze volle lippen en een klein neusje. Haar blanke huid bruind heel snel in de zon. Alicia heeft niet echt haar eigen stijl, ze volgt gewoon de mode mee en koopt altijd de nieuwste trends. Ze gaat heel vaak shoppen en vindt het super leuk. Ze heeft op haar arm een tatouage waar ze spijt van heeft. Er staat namelijk " I'm a princess'' .

    Verleden: Alicia heeft eigenlijk altijd een goed leven gehad. Haar ouders waren allebei beroemde regisseurs en verdienden veel geld. Maar ze hadden zoveel werk en Alicia en haar 2 grotere broers ( Arno 18 jaar, Jake 20 jaar) zagen hen niet vaak. Ze heeft dus met haar broers en haar oma geleefd die haar goed heeft opgevoed. Ze hadden samen een echte band. Maar tot haar grote spijt is haar oma een jaar geleden overleden. Wekenlang wou ze niemand meer zien. Ze kwam niet op school en dat heeft haar een probleem veroorzaakt. Ze is gedubbeld. Nu zijn haar broers groot genoeg om op haar te passen en wonen ze met z'n drietjes.

    Extra: /
    ;)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 20:15 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Mag ik ook een jongen? Mag ik alleen wel uitstel t/m de 31e want ik kan niet zo makkelijk typen nu zonder laptop of computer


    Bowties were never Cooler

    MoonEye schreef:
    (...)
    Meisjes zijn vol


    Verkeerd gelezen, jongen met anorexia dan?

    Oke


    A horse of course

    MoonEye, is het goed wat er bij Demi haar invulling rol & verleden staat? Anders pas ik dat nu aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het is goed


    A horse of course

    Heb ik iedereen erbij gezet?


    A horse of course

    - Demi Vanessa Graywell|Hemwi|1,2

    Dit moet Hemwin zijn dat rode.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een jongen met anorexia? Ik vul mijn rol vandaag nog in.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 11:38 ]


    Love yourself

    Ik zet je erbij^^^

    Hemwin schreef:
    - Demi Vanessa Graywell|Hemwi|1,2

    Dit moet Hemwin zijn dat rode.

    Ga ik doen


    A horse of course