• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:28 ]


    26 - 02 - '16

    Ik moet me echt minder gaan aantrekken van kleine dingen. Ugh.


    wat was dit ookalweer

    Ik heb mijn bril net een dag en hij is nu al vreselijk irritant, maar zonder dat ding kan ik niets zien ._.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Ligt aan het gesprek en het onderwerp denk ik.


    Ik weet niet echt 100% zeker waar ze het over hebben. Het gesprek is ook niet hier, maar bij mijn pa's huis.
    Het idee alleen dat mijn moeder daar al zo lang is met me pa :'D.. Maar ik heb gewoon weinig vertrouwen in dingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soms merk je pas hoeveel je last hebt van iets als je ziet dat het ook anders kan.

    Oh nee, 13 posts en 13 badges, dat kan niets goeds betekenen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 0:01 ]


    You only see the stars when they fall like rain.

    Shuuya schreef:
    (...)

    Ik weet niet echt 100% zeker waar ze het over hebben. Het gesprek is ook niet hier, maar bij mijn pa's huis.
    Het idee alleen dat mijn moeder daar al zo lang is met me pa :'D.. Maar ik heb gewoon weinig vertrouwen in dingen.


    Ah oké, dat soort gesprekken kunnen inderdaad verschillende kanten opgaan.
    Zelfs heb ik ook niet echt een overvloed aan vertrouwen en wantrouw ik mensen misschien iets te snel.
    Dus waarschijnlijk ben ik niet degene die je erg goed advies kan geven.

    Zelf koester ik me vaak met de gedachte op zulke momenten dat niets definitief is en ik me ding inprent.
    In sommige gevallen is het beter te geloven in een illusie in plaats van te weten wat de waarheid is.
    Tja, ik weet het, ik ben niet erg handig bij dit soort dingen xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Ah oké, dat soort gesprekken kunnen inderdaad verschillende kanten opgaan.
    Zelfs heb ik ook niet echt een overvloed aan vertrouwen en wantrouw ik mensen misschien iets te snel.
    Dus waarschijnlijk ben ik niet degene die je erg goed advies kan geven.

    Zelf koester ik me vaak met de gedachte op zulke momenten dat niets definitief is en ik me ding inprent.
    In sommige gevallen is het beter te geloven in een illusie in plaats van te weten wat de waarheid is.
    Tja, ik weet het, ik ben niet erg handig bij dit soort dingen xd

    Ghehe, dank je. Het helpt wel ;d.
    Mja zulke dingen denken gaat hier even goed en dan gaat het weer de verkeerde kant op. Stiekem zit ik nu ook een serie te kijken Sex sen me to the ER of zo iets. Dat helpt ook wel ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fuckfuckerdefuck, ik wil het helemaal niet op mezelf betrekken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haat aan personen met dubbele agenda's/bedoelingen.


    Shuuya schreef:
    (...)
    Ghehe, dank je. Het helpt wel ;d.
    Mja zulke dingen denken gaat hier even goed en dan gaat het weer de verkeerde kant op. Stiekem zit ik nu ook een serie te kijken Sex sen me to the ER of zo iets. Dat helpt ook wel ;D.


    Een grappige overeenkomst bij mensen die anime kijken, is dat ze vaak anime kijken voor afleiding of tegen verveling ;)
    En doordat de anime populatie nog steeds groeit, moet het verdomd goed werken xd
    Maar de serie zelf ken ik niet xd Ik blijf natuurlijk nog steeds een rookie in de anime-wereld ;)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Een grappige overeenkomst bij mensen die anime kijken, is dat ze vaak anime kijken voor afleiding of tegen verveling ;)
    En doordat de anime populatie nog steeds groeit, moet het verdomd goed werken xd
    Maar de serie zelf ken ik niet xd Ik blijf natuurlijk nog steeds een rookie in de anime-wereld ;)

    Ghehe ik probeerde net wel anime te kijken, alleen hij stopte telkens op een stuk XD Toen stopte ik.
    This ook geen anime trouwens XD haha, this een stukje op TLC :'D. Hij staat hij gewoon ineens op TLC en dat stukje komt er op en this best grappig.
    Zo net zei een dokter dat de dude zijn penis had gebroken (nja bloedvaten en urine buis waren gescheurd, maar this gebroken) en de vrouw van de dude was van; Oh god kan dat? O_O... en die dokter zat gewoon naar die dude zijn zaakje te wijzen :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik verveel meee.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 0:27 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Shuuya schreef:
    (...)
    Ghehe ik probeerde net wel anime te kijken, alleen hij stopte telkens op een stuk XD Toen stopte ik.
    This ook geen anime trouwens XD haha, this een stukje op TLC :'D. Hij staat hij gewoon ineens op TLC en dat stukje komt er op en this best grappig.
    Zo net zei een dokter dat de dude zijn penis had gebroken (nja bloedvaten en urine buis waren gescheurd, maar this gebroken) en de vrouw van de dude was van; Oh god kan dat? O_O... en die dokter zat gewoon naar die dude zijn zaakje te wijzen :'D


    O.O
    Ik krijg al pijn als ik daaraan denk.
    Ik wist ook niet dat zoiets kon xd dat je zoiets voor elkaar kan krijgen.
    Maar het klinkt wel grappig :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb geen zin om creatief te doen.


    Your make-up is terrible

    Rewrite schreef:
    (...)

    O.O
    Ik krijg al pijn als ik daaraan denk.
    Ik wist ook niet dat zoiets kon xd dat je zoiets voor elkaar kan krijgen.
    Maar het klinkt wel grappig :)


    Yeah dat kwam dus door ze jakkiebah dede of gingen doen ;D Vandaar de naam van het programma. Sex send me to the ER.. Verder is het inderdaad wel grappig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)

    Yeah dat kwam dus door ze jakkiebah dede of gingen doen ;D Vandaar de naam van het programma. Sex send me to the ER.. Verder is het inderdaad wel grappig.


    Aha, xd
    Dan nog, hoe je dat voor elkaar krijgt, is volgens mij best knap xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.