• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:28 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind dit baantje echt top. Soms kan ik er echt heel vrolijk van worden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    God Sjors –– waarom zat jij in dat vliegtuig? Het komt echt nog steeds niet bij me binnen en ik ben bang voor het moment dat dat wél gaat gebeuren.


    schrijven lukt niet en ik wil wel schrijven argh! :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zo vreselijk gedroomd vannacht, damn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat jij niet tegen de waarheid kan, kan ik ook niks aan doen -.-.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik weet niet wat het is, maar ik heb zo veel inspiratie c:


    wat was dit ookalweer

    Er gaat niets boven een warme kat op schoot als je last van je buik hebt


    26 - 02 - '16

    wrm lukt het me nu niet om gwn een freacking cover te maken =.=


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    En nu twijfel ik enorm of het wel moet voorstellen. Je zal het hoogstwaarschijnlijk toch niet fijn vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet even niet meer of ik dit wel moet vertrouwen


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mijn hele jeugd is kut geweest dankzij jou. Laat het nu alsjeblieft een keer goed gaan. Verpest dit alsjeblieft niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, ik geloof wel in iets.
    Jij ook ja.
    Maar ik zie het anders dan jij.
    Jij bent misschien heel erg gelovig, en ik totaal niet.
    Dus doe alsjeblieft niet alsof ik één of ander dom kind ben, dat meningen van anderen opgelegd krijgt.
    Ik weet zelf écht wel wat mijn eigen mening is.
    Ga me alsjeblieft geen dingen aanpraten alsof ik één of ander dom kind ben.
    Ik ben het écht zat dat iedereen elke keer aan m'n hoofd zit te zeiken dat ik meer energie in het geloof moet steken en dat ik moet bidden.
    Mag ik alsjeblieft zelf kiezen wat ik wél of niet wil? Door mij te pushen vertik ik het juist nog meer.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 17:23 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    OH HELL NO.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    OMYGOD. Ik kreeg een snap van Max Schneider. FANGIRLING RIGHT NOW.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Soms heb ik ontzettend veel zin om te janken als ik al die kutellende op tv zie en niemand het wat lijkt te doen, alsof het allemaal maar fictie is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it