• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:28 ]


    26 - 02 - '16

    Oké, fijn dat je het even zegt. --"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dude.
    Ik mis je.
    Kom hier.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oh wat kan een mens blij zijn met een zwembad in de achtertuin.


    Your make-up is terrible

    Wat ben jij een bitch zeg. Period ofzo?


    26 - 02 - '16

    "Ik heb geen zin om te koken."
    Nee, je hebt al minstens een maand geen zin om te koken. Ik kan me niet eens herinneren wanneer jij voor het laatst groenten hebt gemaakt. Als je dan toch geen zin hebt, kun je me net zo goed geld geven om mijn eten zelf te halen.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 17:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Damn zeg, ik en ouderwets? Dat slaat echt nergens op, lol.


    26 - 02 - '16

    Serieus vliegen.. Ik weet dat jullie van hardcore houden, maar alsjeblieft stop met het maken van baby's in de lucht om vervolgens op mij neer te crashen!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik hààt ziek zijn als het mooi weer is buiten. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Die, die, die my darling ^^. Oh wat houd ik toch van de Misfits.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 18:50 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik word er een beetje moe van dat steeds maar 5SOS of 1D stories in de top staan. Volgens mij was die top ergens anders voor bedoeld dan alleen maar stories over tienerzwangerschappen, seks, meisjes die zichzelf snijden omdat ze om een of andere onduidelijke reden gepest worden en vriendinnen van zangers die enorm veel haat op zich krijgen en zich daardoor elke avond kapot huilen en dan de andere dag ineens besluiten dat het ze geen bal kan schelen. Maar goed, als meisjes die al gillen als ze hun idool zien op tv dat zo graag willen schrijven, dan ga je gang.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    ^ I agree. Super irritant.


    26 - 02 - '16

    Ik moet echt de moed bij elkaar rapen om het je te vragen en m'n gevoelens voor je open te stellen ook al weet ik dat ik bij je terecht kan.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    'You ought to be fierce and unexpected. Like a raccoon. Maybe one with rabies.'
    Pardón?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tigresse schreef:
    "Ik heb geen zin om te koken."
    Nee, je hebt al minstens een maand geen zin om te koken. Ik kan me niet eens herinneren wanneer jij voor het laatst groenten hebt gemaakt. Als je dan toch geen zin hebt, kun je me net zo goed geld geven om mijn eten zelf te halen.


    † Love? I want to sleep.

    OMG NU WIL IK ECHT EEN NAAKTKAT!! *hearteyes*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]