George weasley
Campbell opende zijn ogen even probeerde hij rechtop te zitten, of staan, maar viel al gauw weer neer. Ik wilde hem helpen, maar toen begon hij al met praten.
Rot op Fred, ga maar naar je broer en zíjn vriendin toe waar jullie je kapot kunnen lachen over mijn naïviteit. zei Campbell en sprong uiteindelijk toch weer op en liep weg voordat ik iets kon doen. Verstijfd bleef ik zitten en staarde naar de plek waar hij net nog lag. 'Rot op, Fred'? Denkt hij dat ik Fred ben? Ook al dat, hieft hij toch geen 'rot op,' te zeggen. Ik heb in merlijns naam niets mrt Angelina, verdomme Angelina.. ik sprong uiteindelijk op en zag Campbell net de doolhof van spullen inlopen, en ik rende hem achterna. Net kon ik hem bij zijn pols grijpem voordat hij de hoek om kon lopen.
'Ik ben geen Fred, ik ben George. Fred is waarschijnlijk nog bij Ralf.' Zei ik kalmpjes en liet zijn pols langzaam los. Nog steeds irriteerde de hete gevoel in mijn keel en maag die ik probeerde te negeren, maar het werd alsmaar erger en erger.
'En Angelina is niet mijn vriendin, Camp. Ze gaf me liefdesdrank, ze wilde niet dat ik iets met jou had, en gaf me stiekem een liefdesdrank zodat ik me op haar zou gaan richten.' Ik stop even en keek Campbell recht in de ogen aan.
'Campbell, alsjeblieft geloof me. Ik hou van jou en alleen van jou. Wist je nog toen ik zei dat je naam in mijn hart was gegraveerd, samen met de je eerste woorden toen je zei dat je van me hield? Ze staan daar nog steeds, en blijven daar ook zo staan. Ze gaan echt nirt weg van mijn hart. Jij gaat niet weg uit mijn hart. Vertrouw me gewoon, Campbell.' Ik smeekte bijna, ook al leek ik nog zo kalm. Dat komt door de drank, vast. Ik zucht even.
'Nadat Angelina me die liefdesdrank gaf, werd ik weer wakker gemaakt door een vriend van mij, lee Jordan. Hij gaf me namelijk de tegengif voor die liefdesdrank. Intussen was jij al dronken geworden door Vikor en ik sleepte je mee naar deze kamer toe. Ik wachtte de hele tijd recht voor jou tot je weer bij zinnen kwam, ik was gestrest, nerveus om je reactie, moe en uitgeput. Ik begon te drinken en dronk iets te veel waardoor ik samen met jou hierzo flauw viel, geloof ik.' Ik stop even en grabbelde met beide handen zijn hand vast.
'Geloof me Camlbell Saunders. Mijn hart verlangd maar naar jou, slechts naar jou.' Hopelijk geloofd hij nu tenminste dat ik George ben. Want aan de ene kant, vam ons tweeën ben ik de enige die Campbell het meest bij zijn voor en achter naam noem.
Saving people, hunting things, the family business デ--▸