• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Plotseling kreeg ik George weer in het vizier die met een hand vol sneeuw op me af kwam rennen. Automatisch deed ik schuilde ik mijn hoofd achter mijn armen tot ik een bonk hoorde. Verschrikt keek ik naar George die naast me was gevallen maar ik kreeg slechts sneeuw in mijn gezicht. Should have known. Zelfs als hij viel was hij nog on- overwinnelijk.
    ‘Misschien is het de beste voor ons beiden als we zo blijven liggen.’ Ik lachte en wilde de restjes sneeuw die George naar me gegooid had terug gooien maar het was al een fatale kans. George gooide sneeuw over mij heen wat langs mijn hoofd dwarrelden wat een startsein was voor de lucht om open te barsten. Allerlei mooie ijssterretjes dwarrelde sierlijk naar beneden die langzaam maar zeker mij en George zullen bedolven. Verlegen staarde ik naar zijn hand die op het ijs lag en pakte hem zachtjes beet terwijl ik met onze vingers begon te spelen.
    ‘Ik weet dat je dit vaak te horen krijgt van iedereen maar ik hou van je, George. Ik weet dat ik dat te weinig zeg en dat ik super slecht met woorden ben.' ik zuchtte zachtjes terwijl ik nog steeds verlegen met onze handen speelde. Misschien klonk het raar maar ik vond dit ontzettend moeilijk te verwoorden en bang hoe mijn woorden zullen uitpakken op hem. 'De afgelopen weken, zelfs maanden waren zo moeilijk. Slechts je stem; zelfs alleen je kastanjebruine ogen laat mij aan je hunkeren. Een verslaving van mijn geest die ik niet kan of zelfs wil stoppen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En hij denkt hij is slecht met woorden (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En hij denkt hij is slecht met woorden (cat)


    haha wat dan? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha wat dan? ('x


    'De afgelopen weken, zelfs maanden waren zo moeilijk. Slechts je stem; zelfs alleen je kastanjebruine ogen laat mij aan je hunkeren. Een verslaving van mijn geest die ik niet kan of zelfs wil stoppen.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^^ als jr dat slecht vind, dan is george afschuwelijk in woorden xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ^^ als jr dat slecht vind, dan is george afschuwelijk in woorden xq


    George & Campbell zijn gewoon Yin en Yang ('x (K)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Even bleef het stil wat ik kon begrijpen, tot ik Campbell zijn vingers om die van mij voelde tot hij mijn hand vastgreep en er mee begon te spelen. Ik hoefde niet naar hem te kijken om te weten dat hij verlegen was, dus om het voor hem gemakkelijk te houden bleef ik naar de hemel staren waar en langzaam kleine sneeuwvlokken uit vlogen.
    ‘Ik weet dat je dit vaak te horen krijgt van iedereen maar ik hou van je, George. Ik weet dat ik dat te weinig zeg en dat ik super slecht met woorden ben.'
    Een kleine glimlach sierde om mijn lippen terwijl ik mijn blik van de hemel afwende om naar onze samengesmolten handen te kijken. Ik kan dit nog steeds niet geloven. Dit is gewoon te perfect.
    'De afgelopen weken, zelfs maanden waren zo moeilijk. Slechts je stem; zelfs alleen je kastanjebruine ogen laat mij aan je hunkeren. Een verslaving van mijn geest die ik niet kan of zelfs wil stoppen.’ mijn glimlach werd breder en ik voelde hoe mijn hart sneller begon te kloppen. Ik kan dit dus nog echt nirt geloven. En ik wil hiervan genieten hoe ver het maar kan. Want er is ook nog een karkarov in onze verhaal. Ik draaide me om waardoor ik op mijn ongewonde zij kwam en legde mijn hand tegen zijn wang aan, de hand die niet verstrengeld was met die van Campbell.
    'Dan mag je blij zijn dat je een kerst samen kunnen vieren. Ik hou erg veel van jou, Campbell Saunders. En ik hoef het ook niet perse van jou te horen om te weten dat je hetzelfde voor mij voelt, je hebt die woorden al op mijn hart gegraveerd toen je het voor het eerste keer zei.' Fluisterde ik. Ik boog me wat voorover waardoor ik boven Campbell hing en plaatste mijn lippen zachtjes op die van hem, nog steeds mijn hand op zijn koude wang en liet hem na enkele secondes weer los om wat tijd de kunnen nemen weer in trance gezet te kunnen worden door zijn gewoonlijke bruinr ogen waar achter ik wel altijd een stukje angst en verlegenheid zag.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oke gaan we nu toernooi beginnen of... wil je nog even op het ijs in de sneeuw zitten?

    Cageeehh is cute<3 (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oke gaan we nu toernooi beginnen of... wil je nog even op het ijs in de sneeuw zitten?

    Cageeehh is cute<3 (flower)


    Wat jij wilt (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat jij wilt (:


    Nee jij beslist anders laat ik de bal naar jou toe gooien he; zodat jij moet kiezen. Je weet hoe gemeen ik ben (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ah fijn, zit in de top 50 stories :'D dat moet ik vieren :Y) wat dacht je van dat george nog een interessante planneke heeft voor jou tijdens het bal en het niet verteld om je nieuwsgierig te maken ^^ George word gekild door karkarov en perki tegelijk terwijl campbell bebzine over hem heen giet


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ah fijn, zit in de top 50 stories :'D dat moet ik vieren :Y) wat dacht je van dat george nog een interessante planneke heeft voor jou tijdens het bal en het niet verteld om je nieuwsgierig te maken ^^ George word gekild door karkarov en perki tegelijk terwijl campbell bebzine over hem heen giet


    OMG dat gaan we NOOIT doen hoor je me; ook niet omdat je in de top 50 stories zit! Gefelicii trouwenns (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee jij beslist anders laat ik de bal naar jou toe gooien he; zodat jij moet kiezen. Je weet hoe gemeen ik ben (A)


    Jij beslist :'D of doe kopif munt, lootjes trekken of wat dan ook xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jij beslist :'D of doe kopif munt, lootjes trekken of wat dan ook xq


    Oke laten we de vraag anders stellen; waar heb je meer inspiratie voor XD?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    OMG dat gaan we NOOIT doen hoor je me; ook niet omdat je in de top 50 stories zit! Gefelicii trouwenns (:


    Elke keer ald ik wil reageren op je reactie druk ik per ongeluk op melden xq gelukkig kwam ik er nu snel genoeg achter

    Dankjewel x') maar george gaat misschien wel iets groots creëren van daar


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••