• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vraagje: heeft campie een muts op :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Vraagje: heeft campie een muts op :')
    ]

    Ja ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha oke dan maak ik morgen post anders met toverschool Toernooi doen we nu snowbal fight (;x


    Jeej snowbal fight :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jeej snowbal fight :'D


    Haha kommaar op!:@


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Muh, moet afwassen.. even wachten dus xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Muh, moet afwassen.. even wachten dus xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jeej snowbal fight :'D


    Haha kommaar op!:@


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 22:23 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Muh, moet afwassen.. even wachten dus xq


    Oke ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Je weet toch wel dat mijn school in Bulgarije staat; waar heel veel sneeuw ligt hé, George.’ Zei hij en sloeg het sneeuw uit mijn handen en rende een eindje weg. Ik lachte speels toen hij een sneeuwbal maakte en die naar mijn richting toe gooide.
    'Nou en, je moet wel weten dat mijn broers elk kerst chagrijnig worden door mijn harde gooi kunsten van sneeuwballen.' Zei ik ik veegde het sneeuw van me af waarna ik bukte om nog een sneeuwbal te maken die ik richting Campbell toe gooide. Ik bukte om een hand vol sneeuw te pakken en rende richting Campbell toe die ik op zijn muts drukte en gaf nog een snelle kus op zijn lippen terwijl ik mompelde : 'weet dat ik dit doe omdat ik van je hou,' en rende weg tot ik bij een boom kwam waar ik kalmpjes er tegen aan leunde.

    Kalme George, kort maar krachtig :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik had het kunnen weten. Direct voelde ik een sneeuwbal op mijn rug kapot spatte. Jammer, nu had het cool geweest als ik de matrix na had kunnen doen. 'Nou en je moet wel weten dat mijn broers elk kerst chagerijnig worden door mijn harde gooi kunsteb van sneeuwballen.' Ik grinnikte. Rond mijn school was het super koud en er lag veel sneeuw en ijs. Dat fedeelte klopte maar je hoefde niet te wagen om te gooien wanf als karkarov of een leraar het zag dan kreeg je ongenadig over je sodemieter. Voor ik het goed en wel besefte kwam george naar me toe rennen. 'Ohmerlin' ik wilde me net uit de voeten maken maar mijn muts werd getroffen door een hoop sneeuw. Ik voele voor een seconde zijn lippen op de mijne maar voor dat ik alles goed kon plannen om hem terug te pakken haalde hij ze van de mijne af. 'Weet dat ik dit doe omdat ik van je hou.' Een verbaasde grijns bleef op mijn gezicht plakken terwijl hij weg rende en bij een boom stil bleef staan waar hij ruim zicht op mij had. Merlin. Dit kon geen sneaky aanval worden. Koortsachtig dacht ik na. Hoe kon ik hem terug pakken. Mijn blik viel van george naar de boom die bezwaaid was met sneeuw op de takken. Vliegensvlug rende ik naar hem toe en net wanneer ik nog een paar passen moest doen viel ik over iets glads bovenop George. Oke het waa misschien niet volgends plan maar ik kon nu wel hem makkelijk inpeperen. Snel voordat hij me van zich af kon gooien pakte ik sneeuw en wreef het op zijn muts. 'Dit is de aanval van mijn muts. Muahaha.' Zei ik terwijl er een grijns rond mijn lippen speelde. Ik legde mijn hand langs zijn wamg waar sneeuw nog aan restte en omdat ik bang was dat hij binnen een paar tellen zal bevriezen stond ik van hem op en maakte vliegensvlug een sneeuwbal die ik op hem gooide voordat ik weer wegrende en het weer glad werd onder mijn schoenen en letterlijk over het ijs gleed. Shit. Ik zat vast. Sneeuw vond ik nieg erg maar ijs wel. Als ik ergens bang voor was was het wel om op ijs te staan. Zeker nu george me kon bekogelen.

    Yep xd

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 23:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorryvik was op q zelf aan t schrijven en anders zou hele men post wef zijn als ik zou vragen of george mits op had


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hij heeft nu wel een muts
    Omg ik lag me dood bij de stukje van 'Dit is de aanvaln mijn muts. Muahaha.' xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha ja :p kom niet aan zijn muts want anders bespringt hij je!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Voor ik over kom gaan tot een aanval, rende Campbell al naar me toe en voor ik het wist gleed hij uit en viel boven op me, precies op mijn zij die ergens aan de begin van het jaar open gescheurd werd en nu dicht gehecht was. Een oude herkenbare pijnscheut drong Door mijn zij en voordat ik kon roepen dat hij moest stoppen pakte hij al een handvol sneeuw en wreef die over mij muts heen.
    'Dit is de aanval van mijn muts. Muahaha.' Zei hij en ondanks de pijn barste ik bijna in lachen uit. Even voelde ik zijn hand lanhs mijn wang waardoor ik me gelijk weer warm begon te worden, puur door Campbell zelf en voor ik weer in verleiding kon raken om iets te doen, sprong hij op en gooide nog een aantal sneeuwballen naar mijn richting toe.
    'P-pas m-maar op, C-Campbell,' zei ik stotteren door de kou die ik meteen weer voelde aanbranden. Hij rende weg en gleed weer uit, maar deze keer viel hij op het ijs neer in plaats van de zachte George. Met nog een hand vol sneeuw rende ik naar hem toe, maar volgde zijn beweging en viel vlak naast hem plat op het ijs neer. Grinnikend gooide ik zijwaarts het sneeuw naar hem die niet eens een bal was.
    'Misschien is het de beste voor ons beiden als we zo blijven liggen.' Grapte ik dan en pakte nog een arm vol sneeuw die ik weer op Campbell neer liet strooien.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••