Lilith Sophie Hemsworth || Leerling - Outfit
"Mooi zo, was ook mijn bedoeling." had hij gegrijnsd. Nadat ik de pinnen in de grond had geslagen en mijn trotsheid verklaarde begon hij te lachen en keek hij me geamuseerd aan. "Goed gedaan," glimlachte hij vervolgens en haalde dan een hand door zijn bruine haren die bijna altijd goed lagen. "Hmm... Nee. Wie zou er met mij in een tent willen? Eerst dat, dan zet ik wel een tent op. Als het ten minste geen irritant persoon is... Wacht, dat zijn ze allemaal. Laat maar. I'll be on my own," zei hij wat neutraal en ik beet zachtjes op zijn lip. Ik weet dat ik zijn enige beste vriendin ben, maar er moet toch iemand van de groep zijn waar hij mee om kan gaan? Misschien Tyler? Hij was aardig en ... Oh wacht, juist ze mochten elkaar niet echt. Hmmm, Matthew moest hij al zeker niets van weten en tja, de twins, zijn stiefbroers. De liefde spatte ervan af, sarcastisch dan. Chano zou misschien wel een goede tentgenoot voor hem zijn, hij was grappig en ook wel aardig, misschien iets te nieuwsgierig voor Axel, maar hij kon het toch eens proberen. "Ik zie wel wie er overblijft. En diegene mag dan het geweldige plezier hebben om met mij in een tent te zijn," vervolgde hij sarcastisch en licht verbitterd ik besloot mijn hand op zijn schouder te leggen en geruststellend te wrijven en glimlachte dan naar hem. "Hé, je vind wel iemand, we gaan er gewoon het beste van maken." zei ik om hem wat op te vrolijken, eigenlijk had ik hem graag een knuffel gegeven, maar aangezien ik zijn badboy imago niet wilde verpesten deed ik dat maar niet. "Jij bent met Vicky, of hoe ze ook heet, in een tent toch?"
vroeg hij en ik knikte. "Met Valérie." gniffelde ik, het was best vaag dat mijn twee beste vrienden elkaar bijna niet mochten en amper kenden. Ik keek op toen ik Axel zijn mouw zag oprollen en voordat ik hem kon tegenhouden had hij zijn peuk al uitgedrukt tegen zijn arm. Een onaangename rilling ging over me heen toen ik me bedacht hoe zeer dat wel niet moest doen, hij deed het vaker maar ik wilde niet dat hij zichzelf bezeerde. Vanaf hier kon ik al de verschillende brandwonden en littekentjes zien. Zacht gevloek verliet zijn lippen en zodra de sigaret gedoofd was stak hij deze in een zakje. Natuurvriendelijk, dat wel. Maar dat was niet de juiste manier om de dingen uit te doen. Hij nam daarna een flesje water, wat hij beter gebruikt had op zijn peuk te doven en goot deze over zijn brandwonde. Vervolgens haalde hij een zwart stoffen lapje uit zijn broekzak en bond die om zijn arm heen wat nogal moeilijk ging waardoor hij me vragend aankeek en een zacht zuchtje mijn lippen verliet. Voorzichtig nam ik zijn arm en maakte ik het stofje vast met een knoop zodat ze niet gemakkelijk los zou komen. "Je moet daarmee echt stoppen." mompelde ik zacht en keek hem daarna bezorgd aan. "Het doet me pijn als je jezelf pijn doet." zei ik haast fluisterend, wetend dat hij liever had dat ik me er niet mee bemoeide. "Ik kan zeker niet bij jou in de tent slapen?" vroeg hij met een speelse wenkbrauw wiebel wat me deed grinniken en vervolgens keek ik hem grijnzend aan. "Hmm, dat zou je wel willen hé?" zei ik wat uitdagend en stak dan plagend mijn tong naar hem uit. "Mijn tentje is niet groot genoeg voor jou, en met z'n drieën zou dat nooit lukken." gniffelde ik terwijl ik naar het kleine tweepersoons tentje keek. "En daarbij zouden de leraren dan ook nooit goedkeuren." zei ik met getuite lippen en grinnikte daarna. Ik haalde het rekkertje uit mijn dot ,waardoor mijn lange zwarte lokken naar beneden vielen, zo aangezien de tent van Valérie en mij klaar was vond ik het fijner om mijn haar los te hebben. "Dus hoe gaat het eigenlijk nog thuis?" vroeg ik hem dan na een kleine stilte. Het was een tijdje geleden dat ik nog eens met hem kon praten en aangezien de rest niet echt op ons lette wilde ik nu wel weten hoe het met hem ging.
Noah James Summers || Meerman - Outfit
Aishlinn lachte vrolijk en haf me een duw tegen mijn schouder waardoor ik ook begin te lachen. "Je bent echt een sukkel he" lachte ze nadat ze eigenwijs haar hooft had geschud. Ze was zeker geschrokken ze durfde gewoon niet toe te geven dat ik haar bang gemaakt had. Ik ben zo goed hierin. "Ik schrik nergens van, dat weet je" vervolgde ze trots en ik grinnikte. "Ja, het zal wel." grijnsde ik terug en dook weer onder. Ah wat hield ik van het frisse en zoete water. Het voelde zo rustgevend en vrij aan. Zodra ik weer boven kwam leunde ik wat aan een rots en keek mijn zusje dan weer aan. "Maar heb je lekker geslapen broertje?" vroeg ze met een scheve grijns rond haar lippen "Je hebt bes t wel lang gelegen" vervolgde ze en ik lachte even zacht. "Ah je weet dat mijn liefde voor m'n bed groot is, maar dat van water is nog groter." grijnsde ik. En mijn ego is het grootst. Ik wiebelde wat met mijn staart in het water terwijl ik wat rond keek, gelukkig kwamen de vampieren hier niet zo vaak en van weerwolven had ik nu ook geen zicht. "Dus, wat gaan we vandaag doen?" vroeg ik Aishlinn vrolijk. Mijn zusje had vaak leuke ideeën en er zou vast niet zoveel bijzonders bijgekomen zijn in dit bos.
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH