• Help!
    Ik zou eigenlijk over 2 weken op scouting mijn knutselprogramma hebben en had nog niets bedacht. Nu moet het voor morgen omdat het slecht weer wordt maar ik moet ook nog eens onverwachts werken. Vanavond heb ik een vergadering dus ik heb eigenlijk tot half 12 om iets te bedenken.

    Eissen
    - Voor jongens van 6 tot 10 jaar
    - Het is scouting dus het is leuk als dit terug komt maar hoeft niet.
    - Ze moeten er rond de 2 uur mee bezig kunnen zijn.

    laatst hebben we gemaakt sokpoppen en met hout en spijkers dus dat kan nu niet meer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    http://www.knutselhulp.nl/wp-content/uploads/2014/09/dennenappels-egeltjes.jpg
    zoiets? Ik zit in de les, dus dit is het enigste wat ik zo snel kan opperen, succes.


    You were born original, don't die as a copy.

    Je zou een kerstster kunnen gaan maken van takjes. Ik weet alleen niet hoeveel personen er gelovig zijn aangezien de ster er uit komt te zien als een pentagram...
    Maar het is iets van buiten, wat je toch mee naar binnen kan nemen en het is misschien leuk om zo ook met natuurlijk iets bezig te zijn. uiteindelijk kan je er ook kerstballen en lampjes aan hangen. (:
    Het enigste wat je nodig hebt zijn ongeveer gelijke takjes, wol / touw, scharen. Daarnaast zou je hem nog kunnen versieren met van alles en nog wat.

    Ik heb er afgelopen weekend eentje gemaakt, maar dat was inderdaad meer een "heidens" Wicca iets, waarbij we aan elke elementpunt iets vastbonden.



    Credendo Vides

    Ik heb ooit zelf een dromenvanger gemaakt op de scouting, vond ik toen echt superleuk!


    The night is dark and full of terrors.