Lilith Sophie Hemsworth || Leerling - Outfit
Terwijl ik op Axels antwoord wachtte hoorde ik plots iemand zijn keel schrapen en toen ik omkeek zag ik dat het Valérie was, waardoor ik vriendelijk glimlachte. Ze nu waarschijnlijk ook door dat ze juist op een vaag moment toe kwam, maar ah. Kwalijk kon ik het haar niet nemen. "Eh.. Haai." zei ze wat ongemakkelijk, wat vast door Axel kwam. "Wat is er, Vicky?" vroeg hij bot aan haar en ik wierp hem even fronsend aan blik toe. Hij moet toch eens proberen om andere vrienden te maken... "Hé Valérie." glimlachte ik naar mijn vriendin en merkte de pont in haar hand op. "Oh, is het geluk?!" vroeg ik haar vrolijk. Beide hadden we luchtmatrassen mee, maar waarschijnlijk waren we ook te enthousiast geweest waardoor we een pomp vergeten waren. Of we moesten die zelf opblazen, wat me nooit zou gelukt zijn. Of iemand van ons moest een pompje lenen. Ik had dan het klopwerk op me genomen terwijl Val eens ging rondvragen.
Ik keek even de groep rond en richtte me daarne weer op Axel en Valérie. Ik ben er zeker van dat hun nog vrienden konden worden of misschien zelfs meer? Al weet ik niet of ik dat fijn zou vinden, niet claimerig bedoelt hoor maar mijn twee beste vrienden een koppel? Het zou vaag zijn... "Dus wie van jullie wil mee wat hout sprokkelen? Een kampvuurtje vanavond zou me erg gezellig lijken." glimlachte ik naar mijn beste vrienden. Hopend ze beiden mee te krijgen.
Noah James Summers || Meerman - Outfit
"Ja, dat weet bijna iedereen inmiddels wel jij luilak" Lachte Aish, waardoor ik ook kort lachend mijn hoofd schudde, waardoor de kleine koude water druppeltjes rond spetterden. Mijn blik gleed naar boven waar zonnestraaltjes door het bladerdek van een grote treurwilg probeerden door te schijnen, elke keer dat we hier zaten vond ik het best rustgevend alleen vond ik treurwilg niet zo'n gepaste naam voor deze boom. Het was zo'n mooie boom, daar hoor je toch niet van te treuren? Ik haalde een hand door mijn blonde haren die al droog waren, één van de voordelen om meerman te zijn. Je haren blijven niet zo wakjes plakken en slecht zitten, in het water blijven ze perfect zitten en boven water zijn ze meteen droog, alsof ik nooit water aangeraakt had die dag. Mijn heldere blauwe kijkers richtten zich weer op mijn zusje die haar schouders ophaalde als teken dat ze ook niet wist wat te doen vandaag. "Weet niet, ik heb niet echt een idee. Begin me te vervelen zonder nieuwe gezichten hier" zucht ze en ging zo liggen dat ze dreef op het water oppervlak. Haar blauwkleurige staart reflecteerde doormiddel van het heldere water en de vrolijke zonnestralen die erop schenen. "Het zou leuk zijn als we weer nieuwe bewoners kregen, Jason is ook al lang niet meer zo interessant" zeurde ze en ik gniffelde zacht. "Tja op den duur is alles niet interessant meer, zelfs jij niet." zei ik plagend tegen haar en hees mezelf op een de oever, maar zo dat mijn staart nog in het water wreef. Lichte golfjes vormden zich rond mijn schubben en gingen geleidelijk verder tot ze verdwenen, maar algauw kwamen er nieuwe bij. Hij meer ik bewoog, hoe korter ze waren, maar ook dubbel zoveel er kwamen. "Ah ik ga wel eens op zoektocht dan, wie weet bots ik wel tegen een mens op." grapte ik en liet mijn roodgeschubte staart terug veranderen in een paar benen. Ik stond op en deed eerst mijn kleren aan die ik daarnet aan had zodat ik niet in mijn naakie zou gaan zitten ronddolen al vind ik kleren niet zo fijn zitten. Terwijl mijn benen me vooruit droegen door het bos heen sloot ik mijn ogen kort en focuste ik me op de geluiden om me heen. Het water van de waterval hoorde ik in de verte nog stromen en het gezang van de vele vogels was ook niet te missen, maar zodra ik voetstappen hoorde opende ik mijn ogen en keek even schichtig rond. Het zou niet de eerste keer zijn dat een vampier me vanachter zou gaan aanvallen, aangezien ze honger hadden. Gelukkig zag ik niemand, maar ik bleef wat op mijn hoede. Ik mocht dan misschien een mooi gezichtje hebben, tegen een vampier of weerwolf kon ik niet op aan land. Echter na een poosje werd het me duidelijk dat het geen wezen van hier was. Terwijl ik achter een boom verscholen zat gluurde ik naar de jongen die hier liep. Wauw, mijn sarcastische opmerking van daarnet was blijkbaar toch waar... Mensen zijn zeldzaam hier dus hij moet nog maar net aangekomen zijn. Alleen? Ik had geen flauw idee, maar er was eindelijk weer eens iets interessants in het bos. Zodra hij dichterbij leek te komen, deinsde ik wat naar achteren aangezien ik niet gezien wilde worden. Echter leek een takje onder mijn voeten me te verraden door een krakend geluid te maken. Ik hield mijn adem in maar de jongen zou me zeker gehoord hebben, dus verstoppen was niet echt een optie en wegrennen zou het alleen maar verdachter maken. "Nieuw hier?" verliet mijn lippen terwijl ik vanachter de boom tevoorschijn kwam. Ik weet uit ervaring dat mensen me vaak jonger en zwakker schatten dan ik werkelijk ben. Als ik wilde kon ik gemakkelijk iemand een bloedneus bezorgen... Mijn blik gleed kort over de jongen heen zodat ik hem beter in me kon opnemen. Hij leek me ouder dan mij en had donker blonde haren en deze gingen goed gepaard met een stel groene ogen. Hij was ook een stuk groter dan mij waardoor ik wat omhoog moest kijken naar de jongen.
.
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH