• Hallo allemaal,

    Ik heb al eerder op Quizlet gezeten en ben na een tijdje weer teruggekeerd.
    Dit is zo, omdat ik nog altijd met schrijven bezig ben. In de tijd dat ik afwezig was van Quizlet heb ik alsnog geschreven.
    Het verhaal dat ik aan het schrijven ben, wordt alleen niet gelezen, omdat iedereen in mijn omgeving daar niet zozeer tijd voor heeft of ze weten niet dat ik schrijf.

    Quizlet leek me de juiste plek om lezers te vinden die geïnteresseerd zijn in het lezen van mijn verhaal en wie mij ontzettend kunnen helpen. Hier op Quizlet kan iedereen immers van elkaar leren.
    Ik ben dan ook op zoek naar lezers die mij goede feedback kunnen geven. Niet enkel een reactie met; Ik vind het geweldig, maar ook erbij waarom je het geweldig vindt. Of niet alleen een reactie van; Ik vind het prut, maar ook waarom.
    Het zou mij ontzettend helpen en weer wat extra motivatie geven om door te gaan en een beeld laten krijgen van het niveau dat mijn verhaal is.
    Verder zouden mensen die snel grammatica fouten zien, ook heel erg kunnen helpen.
    Als je enkel geïnteresseerd bent om het te lezen, maar verder niks, kan je het ook laten weten. Alles helpt!

    Natuurlijk kunnen jullie pas oordelen of jullie mijn verhaal willen lezen, als jullie weten waar het over gaat. Hier de samenvatting:




    In het koude Nederland te midden van t’ Gooi leeft de rijke familie Scott. Ze leven net als elk ander gezin, oprecht gelukkig met hier en daar wat kleine problemen. Dit verandert hevig wanneer de oudste zoon van het stel zelfmoord pleegt. Isabella Scott krijgt als jongste dochter alles over zich heen en moet toezien hoe de familie uit elkaar dreigt te vallen. Het gelukkige gezinnetje bestaat niet langer meer. Moeder grijpt naar de alcohol, de student stort zich heviger dan ooit in zijn studentenleven en de man des huizes probeert zichzelf te blijven, maar dat is een mislukte poging. Alles is verandert. Voor Isabella is er slechts één manier om dit verlies te accepteren, namelijk het zoeken naar antwoorden. Ze begint een zoektocht waar een harde waarheid naar boven komt drijven. De waarheid zorgt ervoor dat haar beeld tegenover haar broer verandert. Ze trekt in twijfel of antwoorden ooit de oplossing zullen zijn voor haar onbegrip. De zoektocht gaat gepaard met andere problemen en mysterieuze dreigbrieven. Hoe verder ze zoekt, hoe dieper ze verstrikt raakt in een leven waar ze niks mee te maken wil hebben.
    Het is enkel de vraag of ze ooit verder kan gaan met haar normale leven.


    De uitleg lukt niet zo goed, maar ik hoop dat mensen alsnog interesse hebben...

    Xx Demi

    Sorry als het in het verkeerde forum staat...


    Travel brings power and love back in your life

    Hey
    Ben je al begonnen aan dit verhaal?
    Het lijkt mij echt iets leuks en ik wil gerust je "kritische" lezer zijn :)
    Laat maar iets weten.
    Groetjes
    Kim


    A reader lives a thousand lives

    Ik ben best benieuwd naar het verhaal, maar ik kan niet oordelen tot dat ik weet hoe je schrijft. Ik wil het wel lezen, ik lees op dit moment toch veel te weinig op Q. Haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ga het serieus lezen!
    Het klinkt gaaf!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het heeft inderdaad wel iets. Ik ga 'm eens op mijn gemakje lezen – dus verwacht niet meteen een reactie. ;]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    Het heeft inderdaad wel iets. Ik ga 'm eens op mijn gemakje lezen – dus verwacht niet meteen een reactie. ;]

    Same here. Het klinkt interessant maar ik ben niet iemand die gelijk iets leest als een hoofdstuk wordt geactiveerd. Als ik eens zin heb om wat te lezen staat jouw verhaal bovenaan mijn lijstje ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.