• Hoi!

    Ik ben sinds kort begonnen aan een verhaal schrijven en het leek me leuk om dit op Quizlet te zetten/promoten. Ik vind het zelf erg leuk om te weten wat mensen er van vinden en of er dingen beter kunnen en hoeveel mensen het eventueel zouden willen volgen. Ik illustreer mijn verhalen trouwens ook zelf.

    Hier de omschrijving van het verhaal wat ik zonet even geschreven heb, dus kan nog aangepast worden later.

    "Ethan Marshall is een dromer, altijd in de wolken en inspiratie aan het opdoen om zijn gedachtes op papier te zetten. Actie ondernemen, daarentegen, is nooit zo zijn ding. Wanneer hij verhuist naar een afgelegen stadje in het oosten van het land, ontmoet hij een aparte groep met vrienden en familie leden, waaronder de aantrekkelijke Christopher Knight. De twee jongens trekken met elkaar op en al snel bevinden ze zich in een ongemakkelijke situatie, waarin Ethan in aanraking komt met bovennatuurlijke krachten en een troep van gedaantewisselaars die het moeten opnemen tegen bloeddorstige vampieren. Maar er is meer aan de hand, veel meer, en het voordat hij het weet is het al te laat om zich nog terug te trekken..."

    Er komen dus vampieren en weerwolven in voor, maar meestal niet onder die benaming. Ik probeer het zo realistisch mogelijk te houden, voor zover dat (hopelijk) lukt. Er zit trouwens best veel geweld in en ook grof taalgebruik en seksuele thema's, vandaar dat het 16+ is.

    Mocht je interesse hebben, hier is de link: http://www.quizlet.nl/stories/140648/tussen-werelden-in/

    Bedankt!


    I look inside myself and see my heart is black.